Celkom: 60 (zobrazuje sa 1-20)
|
1, 2, 3
ďalšia >>
|
|
|
Janka L. (Nanka19)
ID 119196
(upravené 3. 3. 2012, 14:25)
|
Mením hodnotenie NA NEUTRAL nakolko sa to pomaly ale isto rieší .... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Paťa S. (prplitko)
ID 25402
(2. 2. 2012, 17:50)
|
Sklamaná.. oblečenie po dvoch mesiacoch poslal, ale také luxusne handry to boli, že dovi.. s tým ani hajzel nevytriem.. (((((  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
juraj k. (jevonka)
ID 108203
(30. 1. 2012, 20:12)
|
od 21.12.2011 mi neodpisal…tiez mi dlhuje tovar a ked som ho vyzval o vratenie peniazi viac sa uz neozval. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Soňa V. (teriberi)
ID 66699
(30. 1. 2012, 7:03)
|
2 mesiace čakám na balík alebo peniaze. Najprv len vyhováranie na slovenskú poštu, teraz už žiadne odpovede na emaily - dá sa to riešiť cez trestné oznámenie? |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Aneta K. (anetulienka)
ID 213819
(16. 1. 2012, 20:24)
|
Som velmi nespokojna, uz mesiac si dopisujem s predavajucim, kt si odmietol prevziat reklamovanu zasielku na poste. Vratila sa mi. Vypisuje mi, ze poste nic nebolo, ze nedostanem naspat ani euro a mozem sa stazovat aj prezidentovi SR aj Polska. S takymto jednanim som sa nestretla. Nechapem ako moze pani Silvia nizsie pisat ze jej prisiel balik 13.1.2012, ked pan ma uz dlhsiu dobu zastaveny ucet a tvrdi ze bol odcestovany a nemohol ist na postu! Mali by sme podat hromadne trestne oznamenie na pol |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Silvia O. (siska2112)
ID 219813
, mimibazar.sk/siska2112
(13. 1. 2012, 8:25)
|
Pan Pawel, dakujem za , prave mi prisiel  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Antónia M. (Ksenyia)
ID 159248
(11. 1. 2012, 14:51)
|
zdravim, prosim vas ako ste riesili dodanie tovaru? zaciatkom decembra som vyplatila objednavku za vyse 50 €...a nic..do dnesneho dna.. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Milada M. (milady24)
ID 130671
(11. 1. 2012, 12:42)
|
ja sa pripájam, taktiež som poslala na reklamáciu tričko, ktoré mi prišlo kazové a do dnešného dňa som nedostala ani peniaze a ani tričko. Hrozné, ešte sa mi nestalo, že by som na mimibazáre mala takýto problém. Prišla som tiež podvodom o peniaze. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Andrea K. (andykotleba)
ID 113556
(4. 1. 2012, 12:11)
|
Aj ja patrim medzi velmi nespokojnych zakaznikov, nakolko este na konci novembra som uhradila 17 € za tuniku a do dnesneho dna nemam ani peniaze ani tovar....PRVYKRAT SOM SA STRETLA NA MIMIBAZARE S TAKYMTO NESERIOZNYM CHOVANIM. UZ SOM ZIADALA MAILOM O VRATENIE PENAZI, ALE PODLA VSETKEHO UPLNE ZBYTOCNE!!!!! NESKUTOCNY PRISTUP!!!! BUDEM TO MUSIET VYMAHAT INOU CESTOU  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Aneta K. (anetulienka)
ID 213819
(2. 1. 2012, 14:34)
|
Stale cakam na vybavenie reklamacie. Vazeny pan predajca si odmieta od 19.12.2011 prevziat reklamovanu zasielku, kt som mu poslala doporucene postou. Klame ze mu nic neprislo, ale ja mam podaci listok a overovala som podla cisla, ze zasielka caka na poste v Cadci /adresa co mi napisal/.Najprv ma prosil, aby som stiahla negat hodnotenie, lebo mu zablokovali ucet,a teraz ked som to stiahla sa neviem dovolat spravodlivosti a vybavenia reklamacie. Velka nespokojnost. Nikdy viac!!! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Zuzka Š. (feafea)
ID 27407
(22. 12. 2011, 18:22)
|
Pawel, dakujem za tuniku, je krasna, sice ina farba ale navadi, komunikacia vyborna, obchod prebehol bez problekov, ja odporucam...a prajem krasne sviatky dakujem a tesim sa zase nabuduce  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Martina Z. (mata198511)
ID 20128
(22. 12. 2011, 14:03)
|
Ďakujem za balíček síce to trvalo dlhšie ako 10dní, no ale čo už hlavne, že ho mám doma Oblečenie je krásne hoci jeden top je v inej farbe (možno taký, čo som chcela už bol vypredaný?) takže ja som spokojná Komunikácia bola super, pán Pawel, mi vždy odpísal na môj meil - hoci stručne, ale jasne Šťastné a veselé Vianoce Vám prajem a takisto Nový rok (silve |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Zuzana G. (zugo)
ID 94246
, mimibazar.sk/zugo
(22. 12. 2011, 9:20)
|
Cakam na urychlene vybavenie reklamacie. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Michaela T. (misulatko92)
ID 193596
, mimibazar.sk/misulatko92
(21. 12. 2011, 9:50)
|
Ak nechcete prísť o peniaze alebo nervy, určite NEODORÚČAM. Doba dodania oveľa dlhšia, ako sme sa dohodli, namiesto vyobrazeného tovaru ľacné braky z Poľska, úplne iný materiál, farba, tvar. Neslušné správanie, urážky, výhovorky, na peniaze som čakala dva mesiace a vrátil mi ich len po kontaktovaní správcu Mimibazáru. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Aneta K. (anetulienka)
ID 213819
(upravené 2. 1. 2012, 14:41)
|
Cakam na vybavenie reklamacie. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Miriam B. (Miriam B)
ID 42957
(12. 12. 2011, 12:24)
|
ďakujem za , bezproblémový obchodík, odporúčam . Pekné sviatky  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Mgr. Mariana Z. (mariana136)
ID 181315
(10. 12. 2011, 20:56)
|
pan pawel, mikinka vcera dorazila, ako ste slubili. som s nou spokojna, ako darcek velmi potesila, dakujem a zelam vsetko dobre  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Judita H. (Judita3)
ID 98162
(10. 12. 2011, 17:21)
|
Dakujem za tuniku - aj farba spravne dodana, aj termin 10 dni dodrzany  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Marcela C. (macusik1233)
ID 143181
(9. 12. 2011, 18:19)
|
Dakujem za veci, vsetko co som si objednala prislo!!!! Odporucam. Marcela  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
Celkom: 60 (zobrazuje sa 1-20)
|
1, 2, 3
ďalšia >>
|