Neutrálne hodnotenia užívateľa Michaela B. (isma) ID 164126

Michaela B. (isma) ID 164126
O.C.Fashion
mimibazar.sk/isma
Oblasť: Snina
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
Registrácia: 2. 9. 2010
Naposledy: 3. 12. 2017, 15:46
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
IČO 45846723
HODNOTENIE 257
VŠETKY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 neutrálnych hodnotenie , celkom už získala 1 neutrálnych hodnotenie
Lenka N. (lenocka22) ID 39279 (upravené 14. 6. 2015, 9:23)
Neodporúčam. Namiesto objednanej fialovej sukne mi prišla ružová. Keď som chcela sukňu vrátiť, pani si zažiadala poplatok na poštovné 5,70 €. Napriek pochybeniu na inej ako mojej strane mi tak bola ochotná vrátiť po odrátaní poplatku na poštovné takmer iba polovicu zaplatenej sumy za sukňu. Postupujem ďalej. :-S

Dodatok k vášmu názoru Michaela: Foto som problém zaslať nemala, vášmu poplatku 5,70 € pri reklamácii za poštovné by som sa aj tak nevyhla, tak načo? Nemá to význam. Alebo ste zmenili názor? Pošlem vám fotku a vyreklamujete mi to bez poplatku? Budem iba rada. Keď človek niečo kupuje, nemyslí hneď na prípadnú reklamáciu, čaká, že bude tovar dodaný tak, ako má byť. A ak nastane pochybenie na druhej strane, určite neráta s tým, že si to má vyreklamovať na vlastné náklady, keď to kupoval cez vás a tiež nie, že vaša reakcia na vyreklamovanie je podmienená poplatkom 5,70 €. Výmena tovaru za iný, ktorý nepotrebujem pre mňa nie je riešenie. Veľmi zlá skúsenosť. Neoháňam sa SOI od začiatku. Až po vašej negatívnej reakcii na reklamáciu a podmienkami, ktoré ste si k tomu dali, som písala, že sa u nich budem informovať, či je to normálne. Keď miera môjho zavinenia nebola žiadna, prečo by som mala byť škodná ja a nie dodávateľ, resp. vy?

S predávajúcou sme sa po zdĺhavej komunikácii napokon dohodli na vrátení sukne bez poplatku.
ODPOVEDAŤ
Katarína F. (anjelicek4) ID 17468 , mimibazar.sk/anjelicek4 (2. 6. 2015, 14:17)
to čo za poštovné :-o :-o :-o už daktoré fakt nevedia čo od dobroty :^)
ODPOVEDAŤ
Michaela B. (isma) ID 164126 , mimibazar.sk/isma (3. 6. 2015, 7:11)
poštovné je podľa cenníka Slovenskej pošty - stačí si pozrieť listová zásielka svet do 500g ...
ODPOVEDAŤ
Katarína F. (anjelicek4) ID 17468 , mimibazar.sk/anjelicek4 (3. 6. 2015, 22:47)
milá moja ja viem koľko je poštovné, to ste kde posielali? do ruska? takáto zásielka stojí obyčajne 0,90 alebo 1,60 doporučene takže????
ODPOVEDAŤ
Michaela B. (isma) ID 164126 , mimibazar.sk/isma (upravené 3. 6. 2015, 7:15)
Subjektívny názor... Zákazníčka nechce preposlať fotku dodaného tovaru. Neviem ho tak posunúť na reklamáciu. Dostala možnosť vymeniť tovar za tovar v rovnakej hodnote - odmietla. Ďalšou možnosťou bolo tovar preposlať priamo na adresu výrobcu - odmietla na vlastné náklady... Jediné jej možné riešenie je preplatiť plnú sumu za tovar... Neakceptovala som. Od začiatku sa vyhráža SOI. V marci roku 2014 moje VOP prešli kontrolou SOI v Prešove a boli nimi akceptovane. Za nimi si stojím a konám v súlade s nimi.
PS: Stačilo sa pri objednávaní spýtať na možnosti reklamácie a vyhli by sme sa tejto nepríjemnosti.
ODPOVEDAŤ
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému
Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu