Negatívne hodnotenia užívateľa Martina P. (petko.) ID 10162

Martina P. (petko.) ID 10162
mimibazar.sk/petko
Bazárik v Čechách
Oblasť: Bratislava
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
Registrácia: 13. 1. 2007
Naposledy: 20. 12. 2023, 18:32
Aktualizácia: 28. 2. 2023, 9:23
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 3810
VŠETKY FOTOGRAFIE 68
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Z ČASOVÝCH DOVODOV SOM ZRUŠILA OSOBNÉ ODBERY - ďakujem za pochopenie.
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 negatívnych hodnotenie , celkom už získala 6 negatívnych hodnotenie
Veronika K. (karkulka29) ID 224824 (22. 5. 2012, 14:25)
Od tejto predavajucej som si kupila detske korkove sandalky NEXT ktore boli velmi uzke, evidentne zle usite, pretoze nie len moja dcerka, ale aj dalsich 5 deti nemohlo vsunit nozku do sandalky. Ked som poprosila predavajucu o moznost vratenia sandalok bolo mi odpovedane strohou vetou ze to nie je mozne. Myslim si, ze je to nekorektny pristup. Som si ista, ze predavajuca sa sandalok z rovnakeho dovodu chcela zbavit a o tomto fakte vedela ked sandalky predavala. . Sandalky stali 16 EUR a vobec ich nemozeme nosit!! Takze este raz, som velmi sklamana!!
ODPOVEDAŤ
Barbora B. (barbora b) ID 581 , mimibazar.sk/barborab (upravené 13. 5. 2012, 10:46)
Ďakujeme,šaty su super ,ale...prišli zafliačikované,čo mi hodne vadí,hlavne ked stáli 16 € a v popise bolo uvedené "ako nové".Vaša reakcia bola,že ste si to nevšimla,čo sa teda može stať,ale nenavrhla ste mi žiadnu zľavu,možnosť vrátenia,ani inú kompenzáciu...
ODPOVEDAŤ
Monika Ž. (piskotka12) ID 132652 , mimibazar.sk/piskotka12 (11. 11. 2011, 15:47)
U p. Martiny som bohuzial nakupila prvy a posledny krat. Svetrik opisala ako novy, no prisiel mi s par fliackami, na co som jej pisala odkaz, ze teda ho skusim oprat, ak vyjdu, ponecham si ho, ak nie, rada by som ho vratila. Ziadna odpoved z jej strany. Flaky trocha pustili, no nezmizli. Zase som pisala, ze si ho necham i napriek tomu, avsak opat ziadna odpoved. Ziaden zaujem vec riesit, ani len ospravedlnenie, ze si chybicky nevsimla. Stat sa to predsa moze. A prave za jej nezaujem davam negatk
ODPOVEDAŤ
Adriana S. (RIA74) ID 28056 (25. 11. 2008, 21:35)
Ako predavajucu nemozem odporucit co ma mrzi lebo ja som si vsetky podmienky splnila, takze nemam ani mikinu a ani peniaze a ta neochota a neodpisovanie na meili a este aj drzost napisat hodnotenie ked som ju o vsetkom informovala a aj ustryzok som poslala, isla som na postu podat reklamaciu a pani Pekarcikova bola asi taka nedockava ze nemala ani tolko tolerancie ako sme sa doholi ze pocka dokym my pride vyrozumenie z posty ja za to nemozem ze posta ma na reklamaciu 30 dni. Toto sa mi este nestalo takze vobec nedoporucujem (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ
Martina P. (petko.) ID 10162 , mimibazar.sk/petko (25. 11. 2008, 22:00)
prepáčte vaše peniaze mi naozaj nedorazili, spomínam si, že volakedy sa už raz stal podobný problém, ked kupujuca poslala peniaze cez slovensku postu a peniaze mi nedorazili, išla s originálom potvrdenia na pošte kde to posielala a podala reklamáciu, pošta jej vrátila peniaze
nehnevajte sa, že som posunula mikinku dalsiemu záujmcovi, nechcela som riskovať, že kým sa vec vysvetlí, skončí sezóna a mikina mi tu bude stáť do dalšej sezóny. preto vždy odporúčam aby kupujúce platili prevodom z bankového účtu, kde to trvá 2 dni a je to skoro zadarmo. v prípade, že prevod neprejde, peniaze sa hned vrátia na účet odosielatela a prevod sa dá zopoakovať. nemusíte čakať 30 dní na reklamáciu pošty. (so slovenskou poštou je vždy problém)
nechápem vašu narážku na to neodpisovanie, ked sme si spolu vymenili najmenej 15 mailov
ODPOVEDAŤ
Adriana S. (RIA74) ID 28056 (26. 11. 2008, 16:48)
Prisiel mi list y posty s reklamacie a peniaze vam dorazili 30.10. 08 ja som vas prosila aby ste sa isla popytat do svojej banky na co ste mi ani neodpovedala a myslim, ze ste sa ani neboli pytat. Tak neviem koho je to chyba. ADA (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ
Adriana S. (RIA74) ID 28056 (26. 11. 2008, 16:53)
a ta narazka na meili je presne na to ze ste neodpisali na to ci ste boli v banke a ani na to ze ste mikinu poslali dalej ked sme boli dohodnute, ze pockate aspon tak ste napisali. Ja som sa snazila vyst v ustrety a riadne do vyriesit ako vidim vy nie z mojej strany chyba nenastala. A ja som prva hodnotenie nepisala. ADA
ODPOVEDAŤ
Martina P. (petko.) ID 10162 , mimibazar.sk/petko (29. 11. 2008, 13:32)
dobrý deň,
pošlite mi prosím číslo účtu, chcem vám vrátiť peniaze, aj ked nedorazili,
už som vám píslala aj meily, aby ste ma zase zbytočne neobviňovali, že s vami nekomunikujem.
číslo účtu ste mi stále neposlali
ešte raz, v daných dátumoch neevidujem platbu vo výške 405 sk, ktorú tvrdíte, že ste poslali.
prosím vás chcem to celé ukončiť, stálo to už vela času man aj vás.
dajte mi prosím vedieť akým sposobom vám poslať vám zaplatím peniaze zo svojho,
dakujem
martina
ODPOVEDAŤ
Monika K. (mki) ID 11907 , mimibazar.sk/mki (5. 8. 2008, 10:02)
Musím pridať negatívne hodnotenie tejto predávajúcej aj napriek tomu že má vysoké pozitívne hodnotenie .Pozrite nákup Hm bundičky u mňa v albumčeku . Nakúpila som u nej bundičku Hm (a j viac vecí)ktorá nezodpovedala popisu ktorý uvádzala na MMb : Pre predávajúcu ID 10162 je to v poriadku aby ponúkala taký tovar podľa nej tovar je možné vrátiť iba v opodstatnených prípadoch (aj mne môže niečo uniknúť), v inzeráte bolo uvedené, že patenty sú ošúchané takže toto nie je opodstatnená vec podľa predávajúcej Samozrejme keď som jej poštu zaslala späť tak ju neprevzala a tvári sa že ona môže všetko
Ďakujem /ID 11907/
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ
Slavka S. (sla) ID 6938 , mimibazar.sk/sla (15. 3. 2008, 21:02)
(N) (N) (N)
Bohuzial sa nemozem zaradit medzi spokojne mamicky, nakolko pyzamko, ktore mi Martinka poslala absolutne nezodpovedalo danemu popisu, avsak clovek moze niektore veci prehliadnut (ako je napr. rozparany steh), no ja som sa bohuzial nedockala ziadneho vysvetlenia, ospravedlnenia, alebo odskodnenia :'(
Mrzi ma Martinka, ze aj takto jednate s maminami...
:-o :-o (N) (N) (N)
Slavka
ODPOVEDAŤ
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému
Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu