JANA Ž. (detskyobchodzirafka) ID 12114
Jana Žuffová
|
|
mimibazar.sk/detskyobchodzirafka
|
Oblasť: Martin |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 24. 2. 2007 |
Naposledy: 12. 12. 2020, 17:18
|
Aktualizácia: 12. 12. 2019, 12:40
|
|
|
|
Kamenná predajňa v Martine na Severe v Kocke je otvorená od 8-18 hod,sobota 8-12 hod
|
|
Miroslava V. (Beky10)
ID 41330
, mimibazar.sk/beky10
(4. 2. 2013, 10:21)
|
dobry den..obrazky z tielok zliezli po prvom prani,takze zbytocne vyhodene peniaze..inak komunikacia,dodanie tovaru na jednotku.. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
JANA Ž. (detskyobchodzirafka)
ID 12114
(4. 2. 2013, 10:41)
|
Dobrý deň,tovar s obrázkami sa perie obrátený a na max.40 stupňov,v takom prípade obrázky nezlezú... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Katarína R. (demografka)
ID 19589
(1. 11. 2012, 0:06)
|
s polutovanim musim povedat, ze ma pristup predavajucej zarazil... v podmienkach uvadza (aj mailom upozorni), ze platba za tovar musi nabehnut do dvoch dni a pritom nepocka ani jeden a tovar zrazu nie je, ziadna rezervacia tie dva dni ani nic... preda mi vec, ktoru ked zaplatim tak uz nema, lebo uz ju kupil niekto iny... toto sa nerobi... a platba spat nejde okamzite, ale az o par dni... som hlboko sklamana pristupom, Katka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
JANA Ž. (detskyobchodzirafka)
ID 12114
(2. 11. 2012, 10:15)
|
Katka,tovar predávam aj v kamennej predajni ,aj tu na MMB, mám v podmienkach predaja uvedené,že tovar predám tomu,kto skôr zaplatí,tak bohužiaľ kým ste podkolienky zaplatila,tak sme ich predali na predajni.Ponúkla som Vám iné podkolienky,to ste odmietla,tak peniaze boli vrátené do 2 dní.27.10 ste odmietla iný tovar,29.10 .ste mi napísala.že chcete peniaze vrátiť obratom a 31.10.som Vám vrátila 4,30 -Vašu platbu.Janka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Katarína R. (demografka)
ID 19589
(4. 11. 2012, 23:34)
|
v podmienkach predaja mate napisane, ze rezervujete tovar 2 dni, nestalo sa, vobec ste necakali kym peniaze odo mna pridu, tie podkolienky nemali ist do predaja tie dva dni... a co sa tyka vratenia penazi, tak som vam pisala presne 25.10. ze ziadam peniaze naspat, to je teda 6 dni kym prisli ku mne, to nie je obratom ani nahodou... preco je taky problem priznat si chybu? ved sa to stava... ale takyto pristup ma zaraza, Katka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
JANA Ž. (detskyobchodzirafka)
ID 12114
(upravené 5. 11. 2012, 12:30)
|
v podmienkach predaja si prečítajte celý text,nie iba prvú vetu,,je tam uvedebé ,že tovar predáme tomu,kto skúr uhradí platbu,ak máme posledný kus tovaru,čo bol prípad podkolienok .Je to také nepochopiteľné ?Zatiaľ sa tie posledné podkolienky predali na predajni.Ja mám našu komunikáciu uloženú,tak nezavádzajte . // 25 .ste mi napísala,že chcete vrátiť platbu,27.som Vám ponúkla iné podkolienky,29 ste písala že chcete platbu ihned vrátiť,31.ste to mala na účte. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
Katarína R. (demografka)
ID 19589
(5. 11. 2012, 14:41)
|
a to sa chcete takto dokola natahovat? stalo sa a uz to neriesim... ked som 25.10. ziadala peniaze naspat tak to asi platilo, ja som vas o ine podkolienky neziadala, ale je to jedno, nedotahujte sa zbytocne... ak chcete aby platilo, ze predate prvemu kto plati tak nepiste, ze tovar rezervujete... ujasnite si svoje podmienky, lebo vsade plati, ze prve je dolezitejsie ako to co ide za tym... proste sa stalo a mali by ste si vziat k srdcu, ze to nie je moc fer,a spon keby ste napisali, ze sa prost |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Mária K. (kostulik)
ID 6664
, mimibazar.sk/kostulik
(4. 7. 2011, 10:21)
|
Pyžamká mi dnes došli. Sú veľmi pekné. Žiaľ, iná veľkosť ako som požadovala a tiež vzory v iných veľkostiach ako boli vybraté. Poštovné som si musela uplatniť vrátenie, lebo bolo vyššie ako v podmienkach. Navyše bez faktúry, čo od obchodíku očakávam s faktúrou. Tovar pekný, ale okolnosti okolo ..... Maja |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
JANA Ž. (detskyobchodzirafka)
ID 12114
(4. 7. 2011, 12:23)
|
Maja,ja som Vám okolnosti vysvetlila,že som na PN a balíky balia predavačky.Myslím,že mám dosť hodnotení ,aby som bola spoľahlivá predávajúca ,najpv očakávam riešiť reklamáciu so mnou a až potom písať hodnotenie. Ďakujem.Janka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Mária K. (kostulik)
ID 6664
, mimibazar.sk/kostulik
(8. 7. 2011, 18:41)
|
Janka, ale veď presne tak to aj bolo, najprv som písala Vám, potom hodnotenie. Nevadí, snáď nabudúce sa lepšie pochopíme. Kvalitu som nenamietala ani raz, len to že boli iné vzory a iná veľkosť. Maja |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|