Neutrálne hodnotenia užívateľa JANA Ž. (detskyobchodzirafka) ID 12114

JANA Ž. (detskyobchodzirafka) ID 12114
Jana Žuffová
mimibazar.sk/detskyobchodzirafka
Oblasť: Martin
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
Registrácia: 24. 2. 2007
Naposledy: 12. 12. 2020, 17:18
Aktualizácia: 12. 12. 2019, 12:40
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
IČO 37759752
DIČ SK1045204611
HODNOTENIE 2206
VŠETKY FOTOGRAFIE 22
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Kamenná predajňa v Martine na Severe v Kocke je otvorená od 8-18 hod,sobota 8-12 hod
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 neutrálnych hodnotenie , celkom už získala 3 neutrálnych hodnotenie
Miroslava V. (Beky10) ID 41330 , mimibazar.sk/beky10 (4. 2. 2013, 10:21)
dobry den..obrazky z tielok zliezli po prvom prani,takze zbytocne vyhodene peniaze..inak komunikacia,dodanie tovaru na jednotku..
ODPOVEDAŤ
JANA Ž. (detskyobchodzirafka) ID 12114 (4. 2. 2013, 10:41)
Dobrý deň,tovar s obrázkami sa perie obrátený a na max.40 stupňov,v takom prípade obrázky nezlezú...
ODPOVEDAŤ
Katarína R. (demografka) ID 19589 (1. 11. 2012, 0:06)
s polutovanim musim povedat, ze ma pristup predavajucej zarazil... v podmienkach uvadza (aj mailom upozorni), ze platba za tovar musi nabehnut do dvoch dni a pritom nepocka ani jeden a tovar zrazu nie je, ziadna rezervacia tie dva dni ani nic... preda mi vec, ktoru ked zaplatim tak uz nema, lebo uz ju kupil niekto iny... toto sa nerobi... a platba spat nejde okamzite, ale az o par dni... som hlboko sklamana pristupom, Katka
ODPOVEDAŤ
JANA Ž. (detskyobchodzirafka) ID 12114 (2. 11. 2012, 10:15)
Katka,tovar predávam aj v kamennej predajni ,aj tu na MMB, mám v podmienkach predaja uvedené,že tovar predám tomu,kto skôr zaplatí,tak bohužiaľ kým ste podkolienky zaplatila,tak sme ich predali na predajni.Ponúkla som Vám iné podkolienky,to ste odmietla,tak peniaze boli vrátené do 2 dní.27.10 ste odmietla iný tovar,29.10 .ste mi napísala.že chcete peniaze vrátiť obratom a 31.10.som Vám vrátila 4,30 -Vašu platbu.Janka
ODPOVEDAŤ
Katarína R. (demografka) ID 19589 (4. 11. 2012, 23:34)
v podmienkach predaja mate napisane, ze rezervujete tovar 2 dni, nestalo sa, vobec ste necakali kym peniaze odo mna pridu, tie podkolienky nemali ist do predaja tie dva dni... a co sa tyka vratenia penazi, tak som vam pisala presne 25.10. ze ziadam peniaze naspat, to je teda 6 dni kym prisli ku mne, to nie je obratom ani nahodou... preco je taky problem priznat si chybu? ved sa to stava... ale takyto pristup ma zaraza, Katka
ODPOVEDAŤ
JANA Ž. (detskyobchodzirafka) ID 12114 (upravené 5. 11. 2012, 12:30)
v podmienkach predaja si prečítajte celý text,nie iba prvú vetu,,je tam uvedebé ,že tovar predáme tomu,kto skúr uhradí platbu,ak máme posledný kus tovaru,čo bol prípad podkolienok .Je to také nepochopiteľné ?Zatiaľ sa tie posledné podkolienky predali na predajni.Ja mám našu komunikáciu uloženú,tak nezavádzajte . // 25 .ste mi napísala,že chcete vrátiť platbu,27.som Vám ponúkla iné podkolienky,29 ste písala že chcete platbu ihned vrátiť,31.ste to mala na účte.
ODPOVEDAŤ
Katarína R. (demografka) ID 19589 (5. 11. 2012, 14:41)
a to sa chcete takto dokola natahovat? stalo sa a uz to neriesim... ked som 25.10. ziadala peniaze naspat tak to asi platilo, ja som vas o ine podkolienky neziadala, ale je to jedno, nedotahujte sa zbytocne... ak chcete aby platilo, ze predate prvemu kto plati tak nepiste, ze tovar rezervujete... ujasnite si svoje podmienky, lebo vsade plati, ze prve je dolezitejsie ako to co ide za tym...
proste sa stalo a mali by ste si vziat k srdcu, ze to nie je moc fer,a spon keby ste napisali, ze sa prost
ODPOVEDAŤ
Mária K. (kostulik) ID 6664 , mimibazar.sk/kostulik (4. 7. 2011, 10:21)
Pyžamká mi dnes došli. Sú veľmi pekné. Žiaľ, iná veľkosť ako som požadovala a tiež vzory v iných veľkostiach ako boli vybraté. Poštovné som si musela uplatniť vrátenie, lebo bolo vyššie ako v podmienkach. Navyše bez faktúry, čo od obchodíku očakávam s faktúrou. Tovar pekný, ale okolnosti okolo .....
Maja
ODPOVEDAŤ
JANA Ž. (detskyobchodzirafka) ID 12114 (4. 7. 2011, 12:23)
Maja,ja som Vám okolnosti vysvetlila,že som na PN a balíky balia predavačky.Myslím,že mám dosť hodnotení ,aby som bola spoľahlivá predávajúca ,najpv očakávam riešiť reklamáciu so mnou a až potom písať hodnotenie. Ďakujem.Janka
ODPOVEDAŤ
Mária K. (kostulik) ID 6664 , mimibazar.sk/kostulik (8. 7. 2011, 18:41)
Janka, ale veď presne tak to aj bolo, najprv som písala Vám, potom hodnotenie. Nevadí, snáď nabudúce sa lepšie pochopíme. Kvalitu som nenamietala ani raz, len to že boli iné vzory a iná veľkosť. Maja
ODPOVEDAŤ
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému
Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu