|
|
Paťa S. (prplitko)
ID 25402
(2. 2. 2012, 17:50)
|
Sklamaná.. oblečenie po dvoch mesiacoch poslal, ale také luxusne handry to boli, že dovi.. s tým ani hajzel nevytriem.. (((((  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
juraj k. (jevonka)
ID 108203
(30. 1. 2012, 20:12)
|
od 21.12.2011 mi neodpisal…tiez mi dlhuje tovar a ked som ho vyzval o vratenie peniazi viac sa uz neozval. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Soňa V. (teriberi)
ID 66699
(30. 1. 2012, 7:03)
|
2 mesiace čakám na balík alebo peniaze. Najprv len vyhováranie na slovenskú poštu, teraz už žiadne odpovede na emaily - dá sa to riešiť cez trestné oznámenie? |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Aneta K. (anetulienka)
ID 213819
(16. 1. 2012, 20:24)
|
Som velmi nespokojna, uz mesiac si dopisujem s predavajucim, kt si odmietol prevziat reklamovanu zasielku na poste. Vratila sa mi. Vypisuje mi, ze poste nic nebolo, ze nedostanem naspat ani euro a mozem sa stazovat aj prezidentovi SR aj Polska. S takymto jednanim som sa nestretla. Nechapem ako moze pani Silvia nizsie pisat ze jej prisiel balik 13.1.2012, ked pan ma uz dlhsiu dobu zastaveny ucet a tvrdi ze bol odcestovany a nemohol ist na postu! Mali by sme podat hromadne trestne oznamenie na pol |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Antónia M. (Ksenyia)
ID 159248
(11. 1. 2012, 14:51)
|
zdravim, prosim vas ako ste riesili dodanie tovaru? zaciatkom decembra som vyplatila objednavku za vyse 50 €...a nic..do dnesneho dna.. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Andrea K. (andykotleba)
ID 113556
(4. 1. 2012, 12:11)
|
Aj ja patrim medzi velmi nespokojnych zakaznikov, nakolko este na konci novembra som uhradila 17 € za tuniku a do dnesneho dna nemam ani peniaze ani tovar....PRVYKRAT SOM SA STRETLA NA MIMIBAZARE S TAKYMTO NESERIOZNYM CHOVANIM. UZ SOM ZIADALA MAILOM O VRATENIE PENAZI, ALE PODLA VSETKEHO UPLNE ZBYTOCNE!!!!! NESKUTOCNY PRISTUP!!!! BUDEM TO MUSIET VYMAHAT INOU CESTOU  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Aneta K. (anetulienka)
ID 213819
(2. 1. 2012, 14:34)
|
Stale cakam na vybavenie reklamacie. Vazeny pan predajca si odmieta od 19.12.2011 prevziat reklamovanu zasielku, kt som mu poslala doporucene postou. Klame ze mu nic neprislo, ale ja mam podaci listok a overovala som podla cisla, ze zasielka caka na poste v Cadci /adresa co mi napisal/.Najprv ma prosil, aby som stiahla negat hodnotenie, lebo mu zablokovali ucet,a teraz ked som to stiahla sa neviem dovolat spravodlivosti a vybavenia reklamacie. Velka nespokojnost. Nikdy viac!!! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Zuzana G. (zugo)
ID 94246
, mimibazar.sk/zugo
(22. 12. 2011, 9:20)
|
Cakam na urychlene vybavenie reklamacie. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Michaela T. (misulatko92)
ID 193596
, mimibazar.sk/misulatko92
(21. 12. 2011, 9:50)
|
Ak nechcete prísť o peniaze alebo nervy, určite NEODORÚČAM. Doba dodania oveľa dlhšia, ako sme sa dohodli, namiesto vyobrazeného tovaru ľacné braky z Poľska, úplne iný materiál, farba, tvar. Neslušné správanie, urážky, výhovorky, na peniaze som čakala dva mesiace a vrátil mi ich len po kontaktovaní správcu Mimibazáru. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Aneta K. (anetulienka)
ID 213819
(upravené 2. 1. 2012, 14:41)
|
Cakam na vybavenie reklamacie. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Petra B. (burpetka)
ID 206073
(24. 10. 2011, 10:22)
|
Ja by som tiez bola spokojna, keby mi tento predavajuci dvakrát neposlat uplne nieco ine, co som si objednala. taktiez ta komunikácia nie je v poriadku. Najskor mi nasluboval, ze mi posle adresu, kde mozem vratit nesprávne dodane tricko....neposlal. radím vám , nekupujte od neho nic. A pre Vas pan Pawel, chcem vrátiť obe Vase tuniky a následne chcem naspäť svojich 14€. URYCHLENE!!! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|