![]() |
|
|
|
|
![]() |
Katarina O. (tarin) ID 122754 (20. 11. 2010, 23:01) |
Tiež som NESPOKOJNÁ. Objednala som 4 veci, termín dodania mal byť 25-27.10 a dodnes mi bola doručená len jedna vec. Ostatné veci mi neboli doručené, ani vrátený preplatok. Písala som niekoľko mailov aj odkazov, ale pani Mazáčová mi neodpovedá. Objednala som synovi veci na zimu veci a tieto dopredu zaplatila a zima je tu a nemáme nič, ani informáciu o tom, či to ešte doručí. Komunikácia nulová. ![]() |
|
ODPOVEDAŤ nahlásiť |
![]() |
![]() |
Lenka M. (lenicka) ID 1855 , mimibazar.sk/lenicka (21. 11. 2010, 15:00) |
Aj pani Katka ma samozrejme pravdu. Ako som pisala vcera k predoslemu negativnemu hodnoteniu. Ospravedlnujem sa a ako som pisala dufam, ze do piatku bude zrovnane napravy u vsetkych nespokojnych maminiek ktore plne chapem - ja by som reagovala rovnako....denne dostavam vyse 40 mailov, momentalne odpovedam na 4 dni stare maily. Dcera ma ATB a nie je to jednoduche. Je mi to luto...Lenka | ||
ODPOVEDAŤ nahlásiť |
![]() |
Slavka K. (aťťa) ID 129693 , mimibazar.sk/atta (19. 11. 2010, 16:26) |
Next nakupujem už dlhé roky. Pretože moja predávajúca, s ktorou som bola veľmi spokojná, sa odsťahovala do zahraničia, hľadala som inú predávajúcu. Pani Mazáčovú som považovala za príjemnú a spoľahlivú predávajúcu (viď množstvo pozitívnych hodnotení), ja som však s priebehom obchodu nebola vobec spokojná. Obednávala som 2x. Prvýkrát prišla objednávka v dohodnutom termíne, ale nie kompletná. Až po mojej reklamácii som bola informovaná, že tovar nebol pr |
|
ODPOVEDAŤ nahlásiť |
![]() |
![]() |
Lenka M. (lenicka) ID 1855 , mimibazar.sk/lenicka (19. 11. 2010, 21:16) |
Pani Slavka ma pravdu, je to tak ako pise, pracu nezvladam a preto som objednavanie aj ukoncila. je viacero nespokojnych maminiek a ja im dakujem za trpezlivost. Mam za posledny mesiac deti stale chore a k tomu sa mi pridali skolenia ktore nemozem vynechat. Snazim sa vsetko dat na poriadok, ja dufam, ze do konca bud.tyzdna bude vsetko OK nakolko je tato situacia neprijemna pre obe strany. Ospravedlnujem sa za vzniknute komplikacie. Lenka | ||
ODPOVEDAŤ nahlásiť |