Zobraziť přihlasovací formulár

Ako zvýšiť predaj na bazáriku?

Ako zvýšiť predaj na bazáriku?

Milé dámy,

rozhodla som sa, že napíšem pár svojich postrehov, ako zvýšiť predajnosť vecičiek, ktoré už nepotrebujtete.

Predaju na Mimibazari sa venujem už viac rokov a za tú dobu som sa toho dosť naučila. Ak nietorá moja rada pomôže, veľmi sa poteším.


1. FOTKA - je základ. Odlíši vás od ostatných predávajúcich! Toto je zásada č.1 a je najdôležitejšia zo všetkých! Preto venujte kvalitnej fotografii značnú pozornosť, ja to robím takto:
    A. Mám biely podklad- ja som investovala do fotografického plátna, ale dlhé roky mi postačila aj biela deka (na svetlé oblečenie používam tmavý podklad, vyhovuje tmavomodrá, alebo tmavo sivá)
    B. Fotím vždy za denného svetla
    C. Okno mám pred sebou, fotím z výšky
    D. Kvalitný foťák so zrkadlovkou je strááášna výhoda
    E. Fotky upravím v bežnom programe MS offis- orezanie, zvýraznenie jasu, kontrastu

           

 

     F: Veľkou výhodou je keď viete urobiť foto na postave. Populárne sú selfie, ale ak patríte k tým čo nerady všade vešajú svoje fotky ako ja, tak si zaobstarajte figurínu - dosť to pomôže hlavne pri predaji dámskeho tovaru.

 

                 


2. TOVAR - predávajte kvalitný tovar, známych značiek. Aj keď je o niečo drahší , vždy ho viete predať lepšie ako neznačkové oblečenie a kvalita je nepopieratelná. Veci majú stále farby, nevyžmolkujú sa.


3. NEZAVÁDZAJTE - vždy opíšte pravý stav tovaru (i ked je to dosť individuálna záležitosť) a keď je kaz, tak to tam napíšte. Nespokojná zákazníčka sa k vám znovu nevráti...


4. CENA - nemusíte predávať veci pod cenu, aby sa vám len predali. Vzbudzuje to dojem, že niečo na nich nie je v poriadku. Ja sa držím zásady, že ak je tovar kvalitný, absolútne v tip top stave, tak cenu dám polovičnú za akú som kúpila ja.


5. DÔVERA - zo skúsenosti som sa poučila, že so zákazníčkou sa nehádam a každú jednu si vážim. Ak je s tovarom nespokojná, bezproblémov jej ponúknem možnosť vrátenia (väčšinou hľadajú chyby len vtedy, keď tovar nesadne veľkostne a je to len spôsob ako ho vrátiť). O chvílu sa vám ohlasi iná, ktorej to sadne a poďakuje vám. Dôležité je, aby mala zákazníčka dobrý pocit z kúpy.


6. POĎAKOVANIE - snažte sa každej zákazníčke dobre poradiť, aby bola spokojná, nie za cenu bezpodmienečne predať (nie každá vec zodpovedná pridelenej veľkosti veku). Navrhnite napr. kombináciu oblečenia, poprípade doplnky. Za každý, aj ten najmenší nákup poďakujem a ocením každú jednu objednávku nejakou drobnosťou.

___________________________________________________________

Nemusíte so mňou súhlasiť, ale ak tieto rady pomôžu čo len jednej z vás, budem veľmi rada. Ja to robím s veľkou radosťou a skutočne ma to baví. Z času načas sa nájde niekto, kto vám túto "činnosť" bude chcieť znechutiť, ale nenechajte sa odradiť.

Tak držím palce, nech sa darí i vám, každej jednej.

 

S prianím pekného dňa,

Miška (Moderní rodičia) 

5.0
Publikované , prečtené 2676x

Články môžu komentovať iba prihlásení užívatelia

Komentáre k článku

mickey 4. 5. 2016, 16:24
myslim,ze predaju v bazari uz nepomozu ani fotky od Annie Leibowitz,kedze toto uz nie je bazar,len novy tovar +o(