. .. .. .. .. .. .. .
. . . .
Logo Overený obchodník


Pre komerčných predajcov s členstvom Zafír, Smaragd, Diamant a Krištáľ sme pripravili možnosť označenia logom Overený obchodník. Logo môžu získať obchodníci, ktorí splnia všetky potrebné podmienky a náležitosti pre používanie daného loga. Ak máte o logo záujem, pridajte si prosím všetky požadované údaje pre splnenie podmienok zaradenia a kontaktujte administrátora na e-mailovej adrese overeni@mimibazar.cz

Zoznam posledne prihlásených overených obchodníkov

Základné informacie

Pravidlá, ktoré musia spĺňať obchodník na serveri MIMIBAZAR.sk, aby získal možnosť používať logo overený predajca. Nakupujúci sa myslí v tomto texte fyzická alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo služby. Predávajúci sa myslí fyzická osoba - podnikateľ alebo právnická osoba, s ktorou bude v prípade nákupu (objednávky) uzatvárať nakupujúci zmluvu - tzv "zmluvu na diaľku". Obchodom sa potom myslí elektronický obchod (Bazárik), prevádzkovaný predávajúcim a prezentovaný na serveri MIMIBAZAR.sk


Informácie o predajcovi

Aby mohol predávajúci užívať logo overený obchodník, musí splňať nasledovné body:

Vo svojom profile musí uviesť:


V obchodných podmienkach musia mať tieto informácie:



Informácie o ponúkanom tovare





Informácie o dodacích podmienkach

V dodacích podmienkach musí mať predávajúci uvedené:


Kedy môže obchodník o logo prísť


Vaše podmienky predaja budú rozdelené na dve časti:


1. Všeobecné informácie - pevná časť, ktorá Vám bola vložená do súčasných podmienok predaja (viď. nižšie). Do úvodu tejto časti boli vložené aj kontaktné a firemné údaje z Vašej registrácie - meno a priezvisko alebo názov obchodu, IČ popr. aj IČ DPH a adresa, ktorú máte uvedenú v registrácii. Ak sa sídlo podnikania s adresou v účte nezhoduje, napíšte, prosím, požiadavku o zmenu tejto adresy vo všeobecnej časti podmienok predaja na email overeni@mimibazar.cz, prípadne si ju vložte spoločne s ďalšími kontaktnými údajmi do druhej časti (viď. nižšie.)


2. Vaše osobné konkrétne podmienky predaja - tu budú Vaše podmienky predaja, ktoré už nebudú uzamknuté, budete si ich môcť sami upravovať. Podmienky musia spĺňať všetky náležitosti podľa aktuálnych znení jednotlivých zákonov. Za správnosť a presnosť informácií potom zodpovedá predajca, ktorý podmienky predaja upravil.


Poznámka: Do pevnej časti Vašich podmienok predaja sa zavedú tieto informácie:


Kontaktné údaje z Vašej registrácie (viz. výše)

1. Zrušenie objednávky a Odstúpenie od zmluvy :

Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky.

V zmysle ustanovenia § 7 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bolo v uvedenej lehote predávajúcemu odoslané písomné Odstúpenie od zmluvy. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu (Zbierka zákonov č. 102/2014 §10 ods. 3). Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúcemu.

Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je

a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby

b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

d) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

f) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

g) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

j) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

k) poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,

l) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

 

2. Záručné podmienky

V zmysle § 620 Občianskeho zákonníka je záručná lehota na nový tovar 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Ak ide o  použitú vec, kupujúci a  predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby Tovaru, môže Kupujúci uplatniť svoju oprávnenú Reklamáciu.

Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

 

3. Vyhlásenie:

Predávajúci prehlasuje, že sa zoznámil s podmienkami, ktoré by mal spĺňať predajca ponúkajúci tovar cez internet.

Zároveň predávajúci zodpovedá za to, že vo svojich podmienkach predaja bude uvádzať požadované informácie a zároveň informácie, ktoré sú v súlade s aktuálnym znením jednotlivých zákonov.

V prípade, že je nasledujúci Časť II. či akákoľvek jej časť v rozpore s platnými zákonmi a ustanoveniami, stáva sa neplatnou a transakcia sa riadi výlučne spoločnými podmienkami predaja z Časti I.

Stránku si přečetlo 32767 návštěvníků
© 2004-2017 Affectio s.r.o. | Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Čierna listina | Kontakt | Nájdete nás na Facebooku