Neutrálne hodnotenia užívateľa Anton N. (anton) ID 3658

ÚČET BOL POZASTAVENÝ
Anton N - dluhy
Anton N. (anton) ID 3658
mimibazar.sk/anton
Oblasť: Žilina
Registrácia: 27. 4. 2006
Naposledy: 14. 2. 2011, 15:36
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 127
VŠETKY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerent získal za posledný mesiac 0 neutrálnych hodnotenie , celkom už získal 3 neutrálnych hodnotenie
veronika r. (nikac) ID 94428 (21. 3. 2011, 10:21)
Dnes som telefonovala s p. Ankou, tvrdila, že tento týždeň posiela už posledné "dlhy", teším sa, dúfam, že nie zbytočne. Ale mám prosbu, mohli by sa ozvať dievčence, ktorým už vrátila peniažky?
ďakujem (L)
ODPOVEDAŤ
Lucia G. (lussu) ID 1001 , mimibazar.sk/lussu (20. 3. 2011, 14:38)
Chcem informovat vsetky cakajuce na peniaze o nasledovnom: PANI ANNA je v tom nevinne, prepozicala stranku svojej susede, pani Nine Golianovej - ktora cez jej stranku predavala.Pani Golianova posiela postupne peniaze , uz ma 70%´zaslanych, cize my ostatne si pockame..telefonovala som s nou, tento tyzden by to mala uz poposielat. Pani Annu to velmi mrzi, ze je v tom takto "namocena" takze vraj veci sa maju tak.
Takze drzim palce vsetkym, nech su dlhy co najskor vyrovnane.
ODPOVEDAŤ
veronika r. (nikac) ID 94428 (21. 3. 2011, 13:08)
tak toto je pre mňa nové - čo ti hovorila, lebo mne napísala mail a bol o inom, len v jednom bode sa to zhodovalo s tvojim odkazom a to ....., že ju to mrzí a bude sa snažiť to čo najskôr napraviť .... preto ma mazaujíma, či už niekto dostal peniažky!??? :-)
ODPOVEDAŤ
Dagmar H. (dasula) ID 6034 , mimibazar.sk/dasula (upravené 25. 1. 2011, 15:24)
:^) Zial ja nemozem dat kladne hodnotenie, este 15.11.2010 som uhradila flasu na pitie Tupperware, ktory mi mal byt doruceny v prvom decembrovom tyzdni, presli viac ako 2 mesiace a do dnes nemam tovar alebo peniaze. :-| Nemyslim si, ze toto patri ku korektnemu obchodnemu spravaniu :-|

DNES 25.1.2011: po konzultacii s kontrolou MMB mam peniaze na ucte, moj pripad je uspesne uzavrety, ale podotykam, ze kupujuci nie je povinny cakat do ukoncenia reklamacie, hlavne ak reklamacie bola podana s dvojtyzdnovym oneskorenim oproti povodnej 18 dnovej lehote. Inak komunikacia na urovni, skoda, ze kvoli postou stratenemu baliku to dopadlo takto.
ODPOVEDAŤ
Anton N. (anton) ID 3658 , mimibazar.sk/anton (21. 1. 2011, 21:28)
Daška, zásielka sa reklamovala po strate, po 18 dňoch od podania a písala som vám, že čakám na vyrozumenie SP po podaní reklanácie.Buď sa balíček nájde, keď nie vrátia mi sumu, ktorú som uviedla v reklamácii-hodnota tovaru a ja vám samozrejme ak balíček nenájdu ich potom pošlem.Musíme mať obe trpezlivosť, žiaľ za termíny SP ja nezodpovedám, ale stále s vami emailami komunikujem.
ODPOVEDAŤ
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému
Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu