|
veronika r. (nikac)
ID 94428
(21. 3. 2011, 10:21)
|
Dnes som telefonovala s p. Ankou, tvrdila, že tento týždeň posiela už posledné "dlhy", teším sa, dúfam, že nie zbytočne. Ale mám prosbu, mohli by sa ozvať dievčence, ktorým už vrátila peniažky? ďakujem  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Lucia G. (lussu)
ID 1001
, mimibazar.sk/lussu
(20. 3. 2011, 14:38)
|
Chcem informovat vsetky cakajuce na peniaze o nasledovnom: PANI ANNA je v tom nevinne, prepozicala stranku svojej susede, pani Nine Golianovej - ktora cez jej stranku predavala.Pani Golianova posiela postupne peniaze , uz ma 70%´zaslanych, cize my ostatne si pockame..telefonovala som s nou, tento tyzden by to mala uz poposielat. Pani Annu to velmi mrzi, ze je v tom takto "namocena" takze vraj veci sa maju tak. Takze drzim palce vsetkym, nech su dlhy co najskor vyrovnane. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
veronika r. (nikac)
ID 94428
(21. 3. 2011, 13:08)
|
tak toto je pre mňa nové - čo ti hovorila, lebo mne napísala mail a bol o inom, len v jednom bode sa to zhodovalo s tvojim odkazom a to ....., že ju to mrzí a bude sa snažiť to čo najskôr napraviť .... preto ma mazaujíma, či už niekto dostal peniažky!???  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Dagmar H. (dasula)
ID 6034
, mimibazar.sk/dasula
(upravené 25. 1. 2011, 15:24)
|
Zial ja nemozem dat kladne hodnotenie, este 15.11.2010 som uhradila flasu na pitie Tupperware, ktory mi mal byt doruceny v prvom decembrovom tyzdni, presli viac ako 2 mesiace a do dnes nemam tovar alebo peniaze. Nemyslim si, ze toto patri ku korektnemu obchodnemu spravaniu DNES 25.1.2011: po konzultacii s kontrolou MMB mam peniaze na ucte, moj pripad je uspesne uzavrety, ale podotykam, ze kupujuci nie je povinny cakat do ukoncenia reklamacie, hlavne ak reklamacie bola podana s dvojtyzdnovym oneskorenim oproti povodnej 18 dnovej lehote. Inak komunikacia na urovni, skoda, ze kvoli postou stratenemu baliku to dopadlo takto. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Anton N. (anton)
ID 3658
, mimibazar.sk/anton
(21. 1. 2011, 21:28)
|
Daška, zásielka sa reklamovala po strate, po 18 dňoch od podania a písala som vám, že čakám na vyrozumenie SP po podaní reklanácie.Buď sa balíček nájde, keď nie vrátia mi sumu, ktorú som uviedla v reklamácii-hodnota tovaru a ja vám samozrejme ak balíček nenájdu ich potom pošlem.Musíme mať obe trpezlivosť, žiaľ za termíny SP ja nezodpovedám, ale stále s vami emailami komunikujem. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|