|
|
Andrea V. (andy96)
ID 37147
, mimibazar.sk/andy96
(upravené 3. 12. 2010, 17:33)
|
Pridávam sa k ostatným predávajúcim ,objednávka z 18.9.. 28.9.po urgencii Ingrid odpísala,že má chorú dcéru a peniaze uhradí v ten deň,resp.na ďalší deň .Zatiaľ však platbu nemám a komunikácia nulová,hoci sa Ingrid prihlasuje na MMB . Mrzí ma to,ale mohla ste kľudne rezerváciu zrušiť .Ak máte choré dieťa,tak skoré uzdravenie želám.Mohla ste však napr.dať Odkaz na MMB,takto sa Vám tu hromadia nie najlepšie hodnotenia. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Andrea V. (andy96)
ID 37147
, mimibazar.sk/andy96
(upravené 2. 11. 2010, 18:40)
|
Ingrid platbu uhradila 28.10. ,takže tovar som jej po vyše mesiaci a pol odoslala .Medzitým zisťujem,že má pozastavený účet . Inka,ďakujem za úhradu ,ale fakt to nemuselo trvať tak dlho a bez jednoznačného vysvetlenia  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Slávka F. (fejka)
ID 8940
, mimibazar.sk/fejka
(upravené 23. 11. 2010, 11:12)
|
fúúha, ale sa toho na vás valí. Bohužiaľ, aj ja mám negatívnu skúsenosť presne rovnakú ako moje predchodkyne. Je mi ľúto taktiež neodporúčam!!!! PS: Ak je vaše dieťa skutočne choré, tak ma to mrzí, ale ak ste to použila len ako výhovorku, tak je to..................... !!!!! Ingrid, neviem sa na vas nakontaktovat, nakolko mate zruseny ucet. Dnes som vam vratila platbu na ucet, z kt. ste mi ju poslala, nakolko bol tyrkysovy top medzitym predany inemu zaujemcovi !!!!! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Judita K. (juditkaK)
ID 52776
(upravené 8. 4. 2010, 20:54)
|
sice to dlho trvalo ale predsa dorazili peniažky. neviem či zato môže technika alebo niečo iné.dakujem |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|