Jan S. (sico) ID 27801
REMESPORT, s.r.o.
|
|
mimibazar.sk/sico
|
Oblasť: Púchov |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 18. 11. 2007 |
Naposledy: 5. 8. 2022, 10:23
|
|
|
|
|
Monika B. (moncika15)
ID 58456
(31. 10. 2018, 23:39)
|
Tu sa neda ani pridat hodnotenie.komunikacia veskera ziadna  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Ivana Strelecká (ivana06)
ID 99604
, mimibazar.sk/ivana06
(upravené 23. 5. 2013, 17:24)
|
Objednali sme si trampolínový set : TRAMPOL. SET 244CM+REBRÍK+KOTVIACI SET, kde v popise bolo uvedená záťaž do motnosti 150 kg. No na samotnej trampolíne je upozornenie od výrobcu, že maximálna záťaž je do 100 kg. Pri výbere trampolíny sme sa hlavne rozhodli podľa tohto údaju. Preto sme sklamaní, že ste nás takto uviedli do omylu. Trampolínu už používame ( deti sa na ňu tešili ) a tak ju vracať nebudeme. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Jan S. (sico)
ID 27801
, mimibazar.sk/sico
(upravené 23. 5. 2013, 22:42)
|
Ja nikoho do omylu neuvádzam. Nosnosť je písaná na balení trampolíny od dodávateľa do 150 kg, je napísaná taktiež v návode k trampolíne a faktúru máte na 2 roky s tým, že je to typ 244cm set do 150kg. Na vrátenie tovaru ste mali 7 dní, prečo ste tak neučinili, keď nie ste spokojný a cítite sa oklamaný? Ja si údaje k trampolíne nevymýšľam, svojvoľne neprepisujem, sú originál od dodávateľa - nahliadnuteľné aj na webe.... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Renáta H. (hexe66)
ID 49936
, mimibazar.sk/hexe66
(upravené 13. 6. 2012, 17:56)
|
ak vám obchod neponáhľa, možno budete spokojní. ak áno, a ak chcete veriť, čo mám pani napísané pri tovare. určite NIE . pri trampolíne sa píše: NAROZDIEL OD INÝCH PREDáVAJÚCICH ZASIELAME DO 24 HODÍN. to určite!...pri zájume o dodávku do 24 hod. ma pani presvidčala, že predsa nedám 20 € za kuriéra, že mi to dovezú oni. chcela som to rýchlo..., aj tak mi to na tretí den večer doviezli oni. |
ODPOVEDAŤ
| hodnotenie bolo uzamknuté administrátorom a nie je možné ho zmeniť
nahlásiť
|
|
|
Jan S. (sico)
ID 27801
, mimibazar.sk/sico
(upravené 12. 6. 2012, 12:32)
|
Vážená pani, prednostne som vyhovela Vašej požiadavke pri objednávke trampolíny, hoci veľa iných zákazníkov ju malo podaných pred Vami, doručili sme lacnejšie ako kuriér (ak nájdete niekoho kto ju v tej cene doručí zdarma, ok, posuniem Vám aj ďalších zákazníkov), nevyhovovalo Vám dodanie skoro ráno, ok, doručili sme večer. A aký nekompletný tovar???? Nešírte tu prosím nepravdivé informácie, chýbajúce schodíky a plachtu, kvôli ktorým NIKDY nezdržujem celú objednávku boli na naše náklady doposlané slov. poštou, veľa zákazníkov s tým problém nemalo, Vy jediná áno a to zrejme tiež o niečom svedčí.... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
monika m. (monisk)
ID 152143
(31. 5. 2012, 19:35)
|
všetkým závidím ich spkojnosť, žiaľ ja to nemôžem napísať milá pani, komunikácia , až do chvíle kým mi prišiel tovar v inej verzie ako som si objednala...vôbec sa ma nespýtala, či taký chcem, proste si vypýtala peniaze a poslala mi iný - aj v úplne inej farbe ja som objednala naposledy!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Jan S. (sico)
ID 27801
, mimibazar.sk/sico
(31. 5. 2012, 22:18)
|
Len pre vysvetlenie, poslala som pani najnovšiu kolekciu doplnkov 2012 s novou potlačou,. Keď mi veľmi " milým a slušným spôsobom" dala najavo svoju nespokojnosť, navrhla som vrátenie peňazí aj s poštovným. Zákazníčka túto možnosť odmietla, takže mi trochu uniká zmysel, že som si vypýtala peniaze a poslala iný tovar, akoby ma to ďalej nezaujímalo... Buď tovar nechcem a vrátim ho, alebo si ho nechám, lebo s ním asi niekto spokojný je........ |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
monika m. (monisk)
ID 152143
(1. 6. 2012, 17:05)
|
spokojná NIE SOM a kto aj môže byť, keď dostal úplne niečo iné ako si objednal ! dobre viete z akého dôvodu som si nakoniec váš tovar nechala, tak to tu nezahovárajte. Ale keby som vedela, že to tu takto napíšete, tak vám to obratom vrátim ani okom nemrknem, žiaľ už sa nedá, tovar je už použitý vy môžete byť len rada, že som vám nepridala, ďalšiu robotu a výdaje  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Jan S. (sico)
ID 27801
, mimibazar.sk/sico
(6. 6. 2012, 14:35)
|
Pokojne ste mi to mohli vrátiť, nie je s tým žiadna práca navyše, zákazník má právo do 7 dní nepoškodený tovar poslať späť... Nechala ste si to z toho dôvodu, že syn bol spokojný.... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Eva M. (ewana73)
ID 215724
(15. 5. 2012, 10:38)
|
Bohuzial, ja hodnotim negativne.Obchod neprebehol,nakolko je s predavajucou tazka komunikacia, na moj zaujem o tovar ,ked som si vyziadala udaje a info k platbe zareagovala az na moju TRETIU vyzvu. |
ODPOVEDAŤ
| hodnotenie bolo uzamknuté administrátorom a nie je možné ho zmeniť
nahlásiť
|
|
|
Jan S. (sico)
ID 27801
, mimibazar.sk/sico
(15. 5. 2012, 11:00)
|
Ja som sa ospravedlnila, že pre zaneprázdnenosť som hned neodpísala, pani nie je schopná to rešpektovať ( Keby som ja mala písať negat. hodnotenia len preto, že sa mi niekto neozve na moj mail, tak by som ich napisala XY. Ale toto ja riešiť nemienim, každý slušný človek vie ospravedlnenie prijať , žiaľ niekto nie (( |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Eva M. (ewana73)
ID 215724
(15. 5. 2012, 11:14)
|
Nuz urazky na moju osobu hovoria za vsetko. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Mária K. (kostulik)
ID 6664
, mimibazar.sk/kostulik
(upravené 28. 12. 2011, 11:25)
|
dobry den, pisala som uz 2 maily ohladne reklamacie, s rozostupom viac dni. A to aj cez odkazy na mmb. neozvali ste sa. poslali ste nam mensiu velkost korculi,ako sme objednali.aj na skatuli aj na fakture je M, su vsak S.Prosim, aby ste nas kontaktovali. kostalova |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Mária K. (kostulik)
ID 6664
, mimibazar.sk/kostulik
(28. 12. 2011, 11:25)
|
Doteraz som bola s Vami spokojná, kupovala som u Vás už hádam 3 krát. Ale dobrého obchodníka nerobí len 1400 pozitívnych hodnotení, ale aj prístup k reklamácii, stačí napísať, ozveme sa večer, zavoláme, máme toho veľa... žiaľ doteraz sa neozvali, viac krát boli na MMB, telefóny mi nikto nedvíha. Požadujem len zaslanie veľkosti, ktorú sme si objednali, výmenu nepoužitého tovaru!!! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Jan S. (sico)
ID 27801
, mimibazar.sk/sico
(28. 12. 2011, 14:06)
|
Pani Kostalova, treba citat odkazy a podmiienky , inzeraty aktualizuju kolegyne, na maily, ani objednavky vsak neodpovedaju. Asi by ste nenasli predajcu, ktory 24. alebo 25.ci 26.12 odpoveda na maily, prepacte, aj ja mam snad pravo na volno a cas oddychu pocas najvacsich sviatkov v roku....kedze ste boli uz 3.krat spokojna, tak podla mna netreba mat obavy a snad len staci trpezlivo pockat na odpoved. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Mária K. (kostulik)
ID 6664
, mimibazar.sk/kostulik
(29. 12. 2011, 13:20)
|
Dobrý deň, nezavádzajte prosím, nehovorím, o 24.12 či 25.12, ale o 27 a 28.12, že vtedy ste sa neozvali...Odkazy si samozrejme čítam, aj podmienky, kde je ovšem uvedené aj to, že je tovar kontrolovaný. Neupieram Vám čas na oddych ani na Vianoce, komunikujem s Vami ako s predajcom. Nepáči sa mi, že si týmto spôsobom cez hodnotenie vytvárate imidž. Stačilo by priznať si chybu a ospravedlniť sa. Človek by zmenil aj hodnotenie.Ja len dodávam, že predajca mi po niekoľký |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
Mária K. (kostulik)
ID 6664
, mimibazar.sk/kostulik
(29. 12. 2011, 13:22)
|
niekoľkých mailoch a telefonátoch späť zavolal. Dohodli sme sa, že mi tovar vymenia. Z emailovej komunikácie som samozrejme ako spotrebiteľ spokojná, tovar vymenia, ale po stránke ľudského prístupu sa máte ešte čo učiť. S pozdravom Košťálová |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
|
Jan S. (sico)
ID 27801
, mimibazar.sk/sico
(upravené 30. 12. 2011, 13:52)
|
Pani Košťálová, ja sa o dobre hodnotenia nikomu nedoprosujem, tie pisu zakaznici sami, cize dobry ci zly image si tu ziaden predajca sam z vecera do rana nevytvori. A co sa tyka Vasich telefonatov a e-mailov, boli vybavene, treba len trochu trpezlivosti, ako som uz pisala aj v odkazoch, nie ste jedina zakaznicka, ... Respektuju to a chapu zatial vsetci zakaznici, takze verim, ze sa to podari aj vo Vasom pripade. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan S. (sico)
ID 27801
, mimibazar.sk/sico
(upravené 7. 2. 2012, 0:52)
|
Nedá mi nedodať, že zákazníčka u mňa 3x nakupovala, ani jeden raz však neudelila pozitívne hodnotenie, hoci minimálne v jednom prípade jej bol balík odoslaný ešte skôr ako som ja mala peniaze na účte keď som sa však neozvala 2 dni na jej maily, lebo som nemala prístup k netu, napísať negatívne hodnotenie pre ňu nebol najmenší problém  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mária K. (kostulik)
ID 6664
, mimibazar.sk/kostulik
(31. 12. 2011, 19:50)
|
našťastie to je uzavreté, čo teda dodať. Asi len, že prajem trpezlivých zákazníkov. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|