Silvia M. (silvaml) ID 21170
|
|
mimibazar.sk/silvaml
|
Oblasť: Poprad |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 29. 8. 2007 |
Naposledy: 28. 12. 2014, 10:46
|
Aktualizácia: 28. 12. 2014, 10:45
|
|
|
|
|
eni g. (eni555)
ID 8924
(21. 6. 2011, 17:02)
|
Vrcholne neseriozny pristup...Uz nikdy viac |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Silvia M. (silvaml)
ID 21170
, mimibazar.sk/silvaml
(22. 6. 2011, 18:17)
|
Hovorí z Vás primitívna pomsta a urazená nafúkanosť, pretože Vás ktosi predbehol a kvôli tomu dávate niekomu, od koho ste nič nekúpili negatívne hodnotenia + želáte "aby sa mi to vrátilo aj s úrokmi", tak nech sa Vám vráti dvojnásobne to, čo prajete iným Je to smutné, ale aj medzi matkami sa žiaľ nájdu osoby ako ste Vy, fuj, mali by ste sa nad sebou zamyslieť a hanbiť, ak vôbec niečo také dokážete, pani NEREGISTROVANÝ UŽIVATEL Eniko Gutayova, eni555@hotm |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
jana b. (simonasss)
ID 154098
(15. 6. 2011, 10:27)
|
Prosim vas - skusam vas kontaktovat a stale nic. ziadna odpoved - prosim ohlaste sa mi. dakujem |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Silvia M. (silvaml)
ID 21170
, mimibazar.sk/silvaml
(15. 6. 2011, 22:06)
|
predvčerom aj dnes som Vám odpísala maily nefungujú??? |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Silvia M. (silvaml)
ID 21170
, mimibazar.sk/silvaml
(22. 6. 2011, 18:06)
|
Dobry den, prisla Vam zaloha? Nedostala som ziadnu odpoved na svoje maily. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Ľubica K. (calixia)
ID 68876
, mimibazar.sk/calixia
(upravené 27. 10. 2010, 19:32)
|
Silvia, platbu na Váš účet som zrealizovala 9.10. (za poštovné som zaplatila 3,9€ - 1. tr.) , peniažky ste musela mať na účte do 3 prac. dní., čo je pred takmer 10 dňami, odvtedy som od Vás nedostala žiadne info (až potom, čo som napísala maximálne slušné neutrálne hodnotenie - iba otázku na dodanie tovaru), či a kedy balíček odíde, (objednávala som u Vás tovar 17.9)., to že máte chorého syna som nemala ako vedieť a je mi ľúto, že ochorel, prajem skoré uzdravenie. No 61€ je dosť peňazí na to, aby ste ma aspoň informovala čo sa deje. Ja mám pochopenie absolútne pre všetko (tovar nahadzujete každý večer a jednu mini správičku o tom, že balíček pôjde asi týždeň po uhradení by som tiež bez problémov akceptovala). Takže sa nemáte dôvod urážať a hodnotenie som z neutrálneho zmenila na pozitívne akonáhle som od Vás dostala odpoveď, t.j. do 24 hodín Balíček dorazil,. vecičky sú pekné, s tovarom som spokojná, ďakujem, no svoje hodnotenie dnes opäť mením na neutrálne, pretože ste mi dala tiež neutrálne hodnotenie, kroré je naviac nespravodlivé, vzhľadom na to, že ste mi vytkla niečo, čo nebola pravda a vôbec ste si nedala tú námahu, aby ste si svoje falošné tvrdenie overila a priznala si svoj omyl... Ľubica |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Silvia M. (silvaml)
ID 21170
, mimibazar.sk/silvaml
(16. 11. 2010, 20:23)
|
Neviem aký omyl si mám priznať? V maily som sa Vám ospravedlnila za meškanie, to si už nespomínate? Je miľúto, ale moje najdrahšie dieťa je pre mňa na prvom mieste, to, že ste svoje materiálne veci dostali v omeškaní, mi bolo ľúto a ospravedlnila som sa, ale v porovnaní s mojím dieťaťom je mi to naozaj ukradnuté. Je evidentné, že Vy matkou ešte nie ste, inak by ste reagovali diametrálne odlišne... Možno sa to dovtedy naučíte a možno nikdy  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Ľubica K. (calixia)
ID 68876
, mimibazar.sk/calixia
(upravené 19. 11. 2010, 12:50)
|
Milá pani Silvia, len pre Vašu informáciu - matkou som a v žiadnom prípade nestaviam materiálne veci nad zdravotné problémy. Myslím, že aspoň toľko ste z našej vzájomnej komunikácie mohla pochopiť. Akokoľvek, po skúsenosti s Vami už objednávam zn. GEORGE u inej maminky, ktorá mala zhodou okolností tiež choré dieťa a aj sama bola chorá, ale okrem nahadzovania aukcií si našla aj minútku na to, aby ma informovala... je mi ľúto, že sa môj nákup u Vás skončil takto  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
anna b. (profík)
ID 110546
(15. 9. 2010, 22:36)
|
nepríjemná predávajúca reaguje podráždene  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Silvia M. (silvaml)
ID 21170
, mimibazar.sk/silvaml
(15. 9. 2010, 22:54)
|
Ozaj trápne, čo ste si tým chceli dokázať? Zrejme stovky ľudí pred Vami mali iný pocit, alebo žeby bola chyba niekde inde?  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|