Annamária H. (Annamária) ID 10260
|
|
mimibazar.sk/annamaria
|
Oblasť: Rimavská Sobota |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 15. 1. 2007 |
Naposledy: 6. 9. 2024, 17:56
|
|
|
|
|
|
Lenka B. (carculca)
ID 135567
, mimibazar.sk/carculca
(29. 1. 2015, 11:29)
|
MIli zakaznici! Tato predavajuca odporuca, ze mate poriadne citat vsetky jej inzeraty, hlavne tie, ktore vas nezaujimaju, lebo pri tych ma napisane, ze su veci skladom alebo ihned k odberu. Tie ostatne veci, napr. obliecky Frozen nema, ale kedze ich niekedy v buducnosti mozno este bude mat - pouzila cas neurcity, tak ich inzeruje, tlacitko "Pozastavit inzerat" nepouziva. Tolko moja komunikacia s predavajucou, cize nie zle, len neprofesionalne, pekny den prajem, Lenka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Annamária H. (Annamária)
ID 10260
, mimibazar.sk/annamaria
(upravené 1. 2. 2015, 14:16)
|
Ešte som sa nestretla s takou zákazníčkou, ktorá píše len preto nepozitívne hodnotenie, lebo nemám daný tovar skladom. Milá Lenka, ani slovom som Vám nepísala, že máte čítať také inzeráty, ktoré Vás nezaujímajú! A to viete aj Vy! Písala som Vám, že ak si pozorne prečítate názvy, tak vidíte, čo mám skladom, a čo nie! Ak "pozastavím inzeráty", tak klienti nebudú vedieť- vidieť aké veci viem si zabezpečiť. Dúfam, že písanie tohto hodnotenia urobil Vám veľkú radosť! Majte sa krásne! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Silvia R. (Sisar)
ID 119011
(13. 5. 2014, 14:00)
|
Musim uznat, ze komunikacia s pani Annamariou bola rychla, rovanko ako aj dodanie triciek. Skoda len, ze az po vyprati som si vsimla, ze na jednom z triciek bola rucne zasivana diera! Ked som sa na to pytala, pani mi nevedela vysvetlit ako sa to stalo! Mozno to naozaj je pravda, ale ja mam doma tricko so zasitou dierou, za ktore som zaplatila ako za nove! Uz tu bohuzial nakupovat urcite nebudem! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Annamária H. (Annamária)
ID 10260
, mimibazar.sk/annamaria
(13. 5. 2014, 15:19)
|
Milá Silvia! Nerozumiem Vaše hodnotenie! Dostali ste tričko cca. pred mesiacom. Teraz ste mi písali, že po vypratí našli ste zašívanu dieru. Spýtali ste ma, či neviem o tom niečo. Ako som Vám aj písala, nevedela som o tom nič! Ani jednom slovom ste nepísali, že chcete tričko poslať späť, alebo aby sme hľadali nejaké riešenie na vzniknuté problémy. Ako vidíte, zatiaľ mala som samé spokojné maminky, určite by sme vedeli nájsť aj my nejaké riešenie. S pozdravom: Annamária  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Silvia R. (Sisar)
ID 119011
(14. 5. 2014, 12:43)
|
Viete co, ja uz na toto nema ani nervy ani naladu. Mate rozdielny sposob komunikacie tu na MMB a uplne iny, ked pisete na moj sukromny mail. Myslim si, ze ked Vam clovek napise,ze dostal nove tricko poskodene, tak by ste to mali byt Vy kto navrhne nejaku kompenzaciu. Naozaj si myslite, ze ktorakolvek mamicka by sa zmierila s Vasou odpovedou, ze o nicom neviete a necha si doma nove tricko s dierou? Ja som tymto s Vami skoncila a rozhodne uz u Vas nakupovat nebudem! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Annamária H. (Annamária)
ID 10260
, mimibazar.sk/annamaria
(14. 5. 2014, 14:10)
|
Milá Silvia! Veľmi dobre viete, že presne to som Vám napísala aj do súkromnej správy, čo mám tu nam MMB. Iba, poslednú vetu som vynechala, nakoľko už sa nezmestilo- gratuľovala som Vám za hodnotenie. To je všetko! Prosili ste ma o vysvetlenie o "zašívanú dieru". Môžte mi veriť, nevedela som o tom nič! Neposlali ste ani fotku a tričko máte doma už 3 týždne. Určite by som neryskovala moje dobré meno kvôli 1 tričkovi. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|