Negatívne hodnotenia užívateľa Lucia V. (Noblesa) ID 9570

Lucia V. (Noblesa) ID 9570
mimibazar.sk/Noblesa
Bazárik v Čechách
Oblasť: Senica
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
Registrácia: 21. 12. 2006
Naposledy: 15. 5. 2015, 8:25
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 968
VŠETKY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 negatívnych hodnotenie , celkom už získala 4 negatívnych hodnotenie
Andrea H. (jessie.31) ID 18276 (upravené 15. 8. 2010, 16:12)
Lucia je super predávajúca dovtedy,pokiaľ sa nevyskytne nejaký problém.Akonáhle chcete veci vrátiť späť,prestane jednoducho komunikovať,nedvíha mobil.Odbije vás tým,že veci neberie späť,aj keď to podľa zákona musí urobiť.Z podmienok predaja vymazala podmienky reklamácie a vrátenia tovaru,potom aj č. mobilu.STE NESERIÓZNA.HAMBITE SA. (N) (N)
Ešte k tomu 12.8. si zmeníte svoje meno Lucia Vachová na sestrine Alena Malíčková!!!! Je zaujímave, že tieto zmeny u vás sa diali presne v tom čase, keď sme chceli vrátiť tovar!!!
ODPOVEDAŤ
Lucia V. (Noblesa) ID 9570 , mimibazar.sk/Noblesa (15. 8. 2010, 9:27)
Text z nových podmienok predaja: "Od 12.8. 2010 zastrešuje obchod MOLET OUTFIT p. Alena Malíčková. Čoskoro otvoríme vzorkovú predajňu preto sme sa rozhodli pre toto riešenie. I naďalej budem tu na MMB s Vami komunikovať ja, Lucia Vachová. Pre vás ako zákazníkov sa tým nič nezmenilo a všetky predošlé záväzky prechádzajú na p. Malíčkovú".
Už ste zabudli to textu dopísať update, že 13.8.2010 som vám poslala mail, aby ste tovar vrátili na novú adresu.
Alena Malíčková
ODPOVEDAŤ
Andrea H. (jessie.31) ID 18276 (15. 8. 2010, 16:15)
Áno, napísala ste mi mail, že môžem tovar vrátiť a doplnili ste do podmienok predaja podmienky pri reklamovaní a vrátení tovaru. Ale bolo to až po tom, čo som písala Lucii, že dám podnet na SOI a po sťažnosti administrátorovi a ten Vás musel na to upozorniť, aby ste dodržiavali zákon 108/2000 Z.z.
ODPOVEDAŤ
Lucia V. (Noblesa) ID 9570 , mimibazar.sk/Noblesa (upravené 16. 8. 2010, 0:04)
Vy snáď naozaj máte pocit, že zmenu celej firmy sme spravili aby sme vám nemuseli vrátiť peniaze za 3 topy. Nemám problém sa Vám verejne ospravedlniť za nedorozumenie. Prepáčte pani Halabuková. Ten podnet na SOI môžete dať až keď máte doklad z pošty o tom, že tovar nebol predávajúcim prevzatí späť....a to sa nestalo (ten od nás ste prevzali 4 dni dozadu 10.8.).
Viac túto záležitosť nebudem komentovať a po doruční tovaru (v pôvodnom stave) a vrátení peňazí to budem považovať za ukončené.
ODPOVEDAŤ
Andrea H. (jessie.31) ID 18276 (18. 8. 2010, 10:19)
citujem Vašu odpoveď, na môj odkaz, že topy chcem vrátiť:
"Dobrý deň Andrejka,
to ma mrzí, že nie ste s tovarom spokojná. Bohužial však tovar neberiem späť. V každom jednom inzeráte je uvedená dlžka a vždy sa snažím pridať čo najviac detailných fotiek, aby zákazník mal predstavu čo vlastne objednáva. Lucia"
Prečo teda bola v odpovedi tá druhá veta "Bohužial však tovar neberiem späť.". Prečo ste hneď zmenili podmienky predaja, tak to viete asi len Vy.
ODPOVEDAŤ
Lucia V. (Noblesa) ID 9570 , mimibazar.sk/Noblesa (upravené 18. 8. 2010, 18:31)
.....pravda je veľmi subjektívna vec. Pravdu má ten, kto ťa presvedčí o svojej pravde.
ODPOVEDAŤ
Kate C. (kate27) ID 68300 (upravené 9. 12. 2008, 21:22)
Akoze nevidim nic zle natom ,ze sa opytam !!!!!!!Taaak tu nevypisujte kraviny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ste totalne arogantna hlupana.....Sa zacnite chovat prebohaaa (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ
Lucia V. (Noblesa) ID 9570 , mimibazar.sk/Noblesa (upravené 12. 12. 2008, 9:02)
Hodnotenie od nás sme dali do vášho profilu. Slovné spojenie "slabá gramatika" som odstránila aby vás to neurážalo.
12.12.2008 - práve som sa bola pozrieť na Váš profil a čo nevidím, admin Vám už zablokoval účet.
ODPOVEDAŤ
Kate C. (kate27) ID 68300 (9. 12. 2008, 22:26)
ano ,ale nevidim dovod nato aby ste tu nechavala taketo trapne ,,vzkazy"....Kedze som nic zle neurobila iba som sa opytala..A aka slaba gramatika ???!!!!To si vyprosiiim....Dovi :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
ODPOVEDAŤ
Evelína R. (Bernie) ID 6758 (30. 7. 2007, 15:45)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (6)
ODPOVEDAŤ
Lucia V. (Noblesa) ID 9570 , mimibazar.sk/Noblesa (upravené 30. 7. 2007, 18:38)
Čakala som kedy mi to oplatíš,ale prečo si sa nevyjadrila a dala len smajlíkov.Asi preto,že namáš čo napísať ;-)
Ja som ti zlé hodnotenie napísala zato ,že si ma viac ako mesiac vodila za nos a to sa nerobí.Doplatila som na svoju dôverčivosť ako u teba tak aj u Petry a najlepšie na tom je ,že v oby dvoch prípadoch to bolo kvôly sedačke. *-)
Za dobrotu na žebrotu,ale zobrala som si aspoň ponaučenie (F).
Lucia
ODPOVEDAŤ
petra m. (nela5) ID 18270 , mimibazar.sk/nela5 (29. 7. 2007, 15:14)
Mila pani Lucia bohuzial ja nemam s vami dobre skusenosti (N)predala som vam sedacku vo velmi dobrom stave (Y) s jednou chybou na latke a vy ste mi napisali ze bola doodierana na viacerich miestach o tom silno pochybujem jedine ze by sa vam to doodieralo pri prevoze ja som ju mala skoro jak novu trebalo vytepovat a to bolo vsetko kazdy kto ma male dieta vie ze sedacku musi tepovat aspon kazdy mesiac ale to je vedlajsie. To v akom stave vam ju doniesli nieje moja vina vas svokor videl ze bola v poriadku ked ju brali aj vas manzel nie?Spitajte sa ich neodpisujete mi na moje odkazi tak vam to pisem takto.Som velmi sklamana :-S myslela som ze budete s nej mat radost :-) ale bohuzial :-( bola som na velkom omyle PETRA
ODPOVEDAŤ
Lucia V. (Noblesa) ID 9570 , mimibazar.sk/Noblesa (29. 7. 2007, 19:36)
Neodpisovala som pretože už nemám chuť sa ďalej baviť.Neviem prečo by som vám mala fotiť tie nedostatka,ktoré ste zamlčali ako napríklad roztrhaná látka na všetkých častiach sedačky(aj keď je to zo zadu)podla mňa ste mi to napísať mala.Ak ju chce mať svokra v poriadku je to výdavok na viac dať to očalúniť.Ďalej je sedačka vysedená o ložnej časti ani nehovorím a tepovanie mi radšej ani nespomýnajte.Hneď ako ju priviezli som volala pána na tepovanie a ten humus čo z nej vyšiel by som vám priala vidieť.Tak mi tu nepíšte o každomesačnom tepovaní lebo na 100% som presvedčená,že ste ju nečistili nikdy.Dokonca ste zatajili aj to ,že držiak ,ktorý spája jednotlivé časti je odtrhnutý takže o akej jednej vade sa tu bavíme?A svokor ten bol tak nahnevaný,že ju radšej naložil a išiel preč ,keď už vážil tých 160km a nechcel sa hádať a robiť z cény.Dokonca ste mi písala,že zlavu dať nemôžete lebo je v dobrom stave a pôvodne bola drahá.No mne to skôr pripadá,že ste ju mali z druhej ruky a ešte ste ju výhodne pre vás predala.Dobre si premyslite čo budete písať ďalej lebo ja si z hodnotenia diskusiu robiť nebudem,ale napíšem tam,kde to patrí.
Lucia :-$
ODPOVEDAŤ
petra m. (nela5) ID 18270 , mimibazar.sk/nela5 (30. 7. 2007, 11:34)
Napisem vam len tolko za tepovac som nevyhodila 8000sk len tak aby mi stal niekde v rohu sedacka bola pravidelne tepovana a nebola s druhej ruky my sme za nu dali 22000sk.A koncim !!!!!!!!! (F)
ODPOVEDAŤ
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému
Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu