Iveta S. (dvojičková maminka) ID 912
|
|
Oblasť: Nitra |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 17. 9. 2005 |
Naposledy: 23. 9. 2023, 16:52
|
Aktualizácia: 6. 4. 2018, 23:23
|
|
|
|
|
|
Erika B. (BrDo)
ID 3728
(15. 12. 2010, 16:12)
|
Ivetka som maximalne sklamana z pristupu. Objednala som si drevenu kuchynku dna 06.12. Na stranke mate uvedene, ze tovar objednany do toho datumu bude vybaveny do 17.12. Dnes mi prisla na mail stornovana faktura z dovodu, ze kuchynka uz nie je k dodaniu Som velmi sklamana ze to trvalo tak dlho, kazdym dnom som ocakavala postarku s a nic. Bol to jediny darcek, ktory som mala "pripraveny" pre dcerku. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Erika B. (BrDo)
ID 3728
(15. 12. 2010, 22:55)
|
Ivetka do odkazov ste mi ešte napísali, že kuchynka je HNEĎ K DODANIU...po 9 dňoch ste mi ako keby sa nič nestalo objednávku zrušili toto sa nerobí  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Jozef K. (Tirex)
ID 79577
(9. 12. 2010, 10:39)
|
Po kladnom potvrdeni na otazku, ci je dany tovar na sklade, naslednej objednavke mi po 3 dnoch prislo vyrozumenie, ze dany tovar uz nie je na skladom..... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Viera G. (Chrisaja)
ID 137770
(20. 2. 2010, 22:17)
|
Vôbec nie som spokojná. 1.Prišiel mi iný tovar,ako som objednala.2.Ospravedlnenie nikde,len suché konštatovanie - poslali sme vám iný tovar,nepreberte zásielku.3.Sľub, že hneď bude poslaný správny balík - poslaný bol až po 3 dňoch.Spôsobilo mi to problémy,lebo som tovar potrebovala rýchlo-preto som ho objednala na dobierku 1.triedou.Nie som vôbec spokojná s prístupom, aj keď chápem, že chyba sa stane.Lenže bolo ju treba napraviť rýchlo a povedať prepáčte.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Iveta S. (dvojičková maminka)
ID 912
(upravené 22. 2. 2010, 13:11)
|
JE NAM TO ĽÚTO - stala sa chyba, ktorá sa môže stať každému, že sme vám omylom zabalili iný tovar. PRIJMITE OSPRAVEDLNENIE ZA MŇA MAJITEĽKU OBCHODU dňa 10.2. Vám bol zaslaný email s ospravedlnením - ktoré bolo na začiatku aj konci mailu Dobrý deň, je mi ľúto - došlo k zámene balíčkov, dnes Vám bola zaslaná správna zavinovačka, je na nej napísané zavinovačka. Ešte raz sa ospravedlňujem za zdržanie. S pozdravom |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Viera G. (Chrisaja)
ID 137770
(21. 2. 2010, 22:15)
|
No to je zaujímavá odpoved - po prvé zaujimalo by ma,preco vás to mrzi práve u mňa ako píšete (smiešne)a potom - tu je moj prvý mail,takze ako to, ze ste nevedeli, ze to potrebujem surne?" Dobrý večer, potrebujem súrne zavinovačku, prosím zaslať čím skôr na dobierku >1.triedou na adresu xxxxxxxProsim farbu >tmavošedá-prírodná.Ďakujem.Prosim ozvite sa mi rychlo.S pozdravom Viera G. > Ospravedlnenie prijímam,ale trápne argumenty ma iritujú. Všetko dobré |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Viera G. (Chrisaja)
ID 137770
(24. 2. 2010, 18:05)
|
Vaša drzosť nemá hraníc! Mail,čo tu kopírujete mi bol zaslaný až potom,čo som napísala, že ste sa neospravedlnili. Prvý bol tento (žiadne prepáčte,ešte ste chceli,aby som bežala na poštu kvôli vašej chybe) NESERIÓZNA OSOBA čo zavádza aj v hodnoteniach " dnes Vám bol omylom zaslaný namiesto zavinovačky fusak, takže by som Vás poprosila, či by ste na pošte nepovedali, že ho nepreberiete, aby nám ho hneď vrátili naspäť. V pondelok Vám bude zaslaný správny tovar 1triedou. s pozdravom |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Lucia S. (lusina)
ID 27507
, mimibazar.sk/lusina
(18. 12. 2009, 18:10)
|
nespoľahlivá predávajúca nechala ma v štichu pár dní pred Vianocami bez darčeka, ktorý sľúbila zaslať, ani som jej nestála za to, aby sa ozvala, že nič neposlala a ani nič posielať nebude  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Iveta S. (dvojičková maminka)
ID 912
(upravené 19. 12. 2009, 13:32)
|
Je nám to ľúto, že sme Vám včas nestihli oznámiť, že tovar pre vás nemáme, stalo sa to nedopatrením. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Lucia S. (lusina)
ID 27507
, mimibazar.sk/lusina
(18. 12. 2009, 19:07)
|
Váš mail: Dobrý deň, ďakujeme za prejavenú dôveru, Budúci týžden vám ju vieme zaslať. Aby sme stihli všetkým zákazníkom doručiť čo najskôr objednávky posielame od 6.12 len na DOBIERKU a to poštou 2triedou za 2,95 Eur (balík do 10kg) alebo kurierom do domu za 4,45 Eur Napíšte spôsob dodania, adresu a ak ste si vybrala kuriera aj telefónne číslo Táto je vhodná určite pre takéto dievčatá J Ivet Prekopírovala som Váš mail (koniec koncov |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Lucia S. (lusina)
ID 27507
, mimibazar.sk/lusina
(18. 12. 2009, 19:10)
|
máte ho v odoslanej pošte)... prosím Vás netrepte dve na tri a nerobte zo mňa debila, zatiaľ viem čítať a argument "Vaša objednávka bola potvrdená 8.12. preto sme ju nevybavili" nemá s logikou nič spoločné stačilo mi 8.12. napísať, že objednávku neprijímate a ja by som to (sa budete čudovať) pochopila. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Vierka Z. (vierkazi)
ID 128786
(16. 12. 2009, 20:10)
|
Moja skúsenosť je Tovar som objednala na dobierku,lebo som ho potrebovala rýchlo a aj predávajúca tvrdila,že je to rýchlejšie.Bol doručený neskôr ako som čakala.A horšie-v balíku bol nánožník inej farby ako som objednala Chyba sa stane,ale pani Siládiová namiesto toho,aby mi hneď zaslala správny nánožník reagovala-vyplňte reklamačný protokol a vráťte nánožník.Potom vám pošleme správny To znamená,že sa ho dočkám niekedy po Vianociach |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Iveta S. (dvojičková maminka)
ID 912
(upravené 18. 12. 2009, 12:52)
|
1, REKLAMACIA: POSTUPUJEME PODLA PLATNYCH OBCHODNYCH PODMIENOK PODLA OBCIANSKEHO ZAKONNIK. MATE PRAVO TOVAR VRATIT DO 7DNI ALEBO VYMENIT, NAJPRV VSAK POTREBUJEME ABY STE NAM ZASLALI TEN NESPRAVNY. NAKLADY KTORE VAM SUVISELI S POSTOVNYM VAM BUDU PREPLATENE. 2, TOVAR BOL DORUČENÝ PRESNE V TERMÍNE PODLA OBCHODNYCH PODMIENOK, KTORE STE SI MOHLA PRECITAT PRED POTVRDENIM OBJEDNAVKY |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Vierka Z. (vierkazi)
ID 128786
(17. 12. 2009, 19:04)
|
Ale áno,chapem, že ste ľudia, ibaže tu nejde o reklamáciu chyby z vyroby,za ktorú nemôžete.CHYBU STE UROBILI VY ,preto by som očakávala ústretovejší prístup, obzvlášť,keď ste vedeli, že to potrebujem rýchlo. Vám ľudia dôverujú a pošlu peniaze vopred.Prečo ste nemohli aj vy poslať hneď správny nánožník a veriť,že vám odošlem ten nesprávny? Čo by som samozrejme urobila,Pravdaže to je vaša vec.Lenže takýto prístup je pre mňa  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Katarína H. (katikahu)
ID 121927
(10. 11. 2009, 0:02)
|
Ďakujem za zavinovačku .Len by ma zaujímalo,prečo ste mi účtovali poštovné 2,95 za niekoľkodekagramový balík s tým, že si platím druhú triedu a vy mi veľkoryso doplatíte prvú triedu Keby som si normálne platila prvú triedu sama, stálo by ma to len 2,30.Za druhú triedu by som normálne platila 1,90. Z takéhoto prístupu som maximálne sklamaná Navonok veľkorysosť ale v skutočnosti.... Nejde o pár centov, ale o neseriózny prístup a zavádzanie  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Iveta S. (dvojičková maminka)
ID 912
(upravené 14. 11. 2009, 14:47)
|
SUHLASILA STE S PODMIENKAMI PREDAJA, KTORE SU JASNE DANE ZE POSIELAME NIEKOLKOGRAMOVE AJ NIEKOLKO KILOVE BALIKY ZA PAUSALNU SADZBU 2,95 EUR. OKREM POSTOVNEHO 2,30 EUR KTORE STE VYCISLILA STALA OBALKA, V KTOREJ POSIELAME 60CENTOV, TAKZE URCITE NEZARABAME NA POSTOVNOM! JE NAM LUTO ZE STE SI NASE PODMIENKY RIADNE NEPRECITALA, KTORE MAME VEREJNÉ TU NA MMB ALEBO NA NASOM ESHOPE. A MALA STE AJ MOZNOST DOBIERKU NA POSTE NEBRAT AK SA VAM ZDALA PRIVYSOKA. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Katarína H. (katikahu)
ID 121927
(upravené 13. 11. 2009, 19:38)
|
Podmienky som si neprečítala, nikde som nebola na ne upozornená.S poštovným som súhlasila, lebo vopred som nepoznala hmotnosť tovaru.Až po jeho obdržaní som zistila, že poštovné je neprimerane vysoké nielen na druhú,dokonca aj na prvú triedu.Nehodnotím tu nič iné,len jednu moju skúsenosť. Deka je OK. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|