Negatívne hodnotenia užívateľa Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161

Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161
Ruben, s.r.o.
mimibazar.sk/hypernakup
Oblasť: Turčianske Teplice
Telefon: 0950492562
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
Registrácia: 7. 11. 2006
Naposledy: 6. 6. 2017, 5:41
Aktualizácia: 6. 6. 2017, 5:41
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
IČO 44633742
DIČ SK2022786205
HODNOTENIE 1030
VŠETKY FOTOGRAFIE 13
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 15
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerent získal za posledný mesiac 0 negatívnych hodnotenie , celkom už získal 12 negatívnych hodnotenie
Lucia B. (luccinda) ID 43146 , mimibazar.sk/luccinda (upravené 14. 5. 2013, 7:15)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (urcite tuto spoločnosť neodporučam na kupu tovaru. Objednala som si tovar, ihned mi prisla faktura na zaplatenie, kde bola uvedena moja stara adresa, ihned som odpisovala novu, kde chcem poslat tovar a do dnesneho dna mi balik nedosiel...je to podla Vas normalne?
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (2. 5. 2013, 12:17)
Dobrý den,o tomto Vasom omyle s adresou tu ja čítam teraz po prvý krát.Škoda že ste zmenu adresy neavízovala mne cez MMB .Chyba sa stala ,ale svoj tovar určite dostanete,len to chvílu potrvá nakolko my musíme vyčkať na vrátenie zásielky od pošty.Dakujeme za pochopenie.PS: aktualizujte si adresu ,aby k tomuto omylu nedoslo aj u ných predávajucich
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lucia B. (luccinda) ID 43146 , mimibazar.sk/luccinda (2. 5. 2013, 21:51)
kontaktovala som Vasu firmu cez email a nejaka pani mi odpisovala, ze ja si mam zistit kde je zasielka, potom som sa jej spytala na aku adresu bola zasielka odoslana, nakolko v emaili som vam posielala adresu na ktoru ma byt zasielka poslana - email mam k dispozicii, neviem preco ste tovar zasielali inu adresu a to ze mam v mojom profile uz neaktualnu je v rieseni s adminom. Nikdy sa mi nestalo, ze by mi predavajuci zaslal tovar na inu adresu, ako som mu napisala, vzdy sam predavajuci ma oslovi na aku adresu ma zaslat tovar.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Michaela Š. (michells) ID 42349 (20. 12. 2012, 15:16)
POZOOOOOR !!!!!!, nespoľahlivý obchod , 13.11 som si objednala odžmolkovač sonny, tovar síce prišiel ale šmejt neidentifikovateľnej značky, ktorý nemá s odžmolkovačom nič spoločné s natrhnutou šnúrou , tovar som poslala späť a do dnešného dňa nemôžem vymôcť peniaze už som poslala niekoľko mailov a žiadne peniaze mi neboli vrátené (N) :-@ (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (upravené 21. 1. 2013, 21:52)
Vážená zákaznička.Platbu Vám určite vrátime ,zrejme sa stala v predvianočnom zhone niekde chyba vo fakturácií.To že sme Vám poslali iny tovar sme uznali a ospravedlnili sa .Taktiež sme Vám chceli zaslať tovar ktorý bol na foto no odmietli ste .Ohladne vrátenia platby napíšte na email sro.ruben@gmail.com ja Vám bližšie k tejto veci neviem napísať.Prajem Vám aj napriek tomu krásne Vianočne sviatky.


21.1.2013
V čase 10.1.2013 bola Vaša platba vrátená späť na Váš účet, na doklade ktorý ste obdržali bolo riadne uvedené ako máte v prípade reklamácie postupovať, za omeškanie sme sa ospravedlnili lebo v čase 14.11 už bol predvianočný nárast naozaj nadpriemerný a, nepriama komunikácia s fakturantkou e-shopu v prípade tejto reklamácie spôsobila zdržanie jej vybavenia.konateľ spol.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Michaela Š. (michells) ID 42349 (upravené 30. 1. 2013, 20:23)
..... tak v prvom rade, 14.11.nebol až taký predvianočný zhon a do dnešného dňa som peniaze nedostala späť ,najskôr ste ma žiadali aby som si zavolala do vášho skladu, či Vám prišla zásielka späť ( čo je mimochodom vrcholne neseriózne) nakoľko som odmietla niekam vyvolávať nakoľko mám doklad o odoslaní zásielky a vyzvala Vás po niekoľký krát na vrátenie peňazí. Už som asi 3 krát poslala číslo účtu o ktoré ste ma žiadali no márne, už ma to naozaj pr
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Veronika K. (Veroniqua) ID 17847 (31. 1. 2009, 16:34)
Dobrý deň, ja takisto čakám na svoju objednávku už príliš dlho, písali ste mi mail že sa na ňu pozriete, ale zase dlho nič, tak neviem, už mi tiež dochádza trpezlivosť (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lucia B. (karamija77) ID 61864 (27. 12. 2008, 3:40)
Dobrý večer, tak ja som NEBOLA SPOKOJNÁ s dodaním šmýkavky...prišla až po dlhom mailovaní a pritom som Vám uviedla v maile že ju chcem zaslat na dobierku aj som Vám adresu napísala, na ktorú má byt odoslaná. Prišla doškrabaná...jako keby ju už niekto používal...... (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (27. 12. 2008, 22:09)
Dobry vecer

na margo neskoreho odosielania zasielok som uz odpovedal so rad ze pisete ze o dobierku ste ziadali v emaile ja som ziadal odpoved cez objednavku a nie email neviem ako to uz mam napisat bolo to tu uz 100x pisane asi poziadam o preklad do ineho jazyka., Pokial Vam tovar prisiel poskodeny mozete ho reklamovat adresa a reklamacne podmienky su uverejnene , na smykacke som urcite nejazdil , prosim berte do uvahy aj prepravcu.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lenka F. (lenočka29) ID 61333 , mimibazar.sk/lenocka29 (19. 12. 2008, 20:03)
musím žiaľ napísať záporné hodnotenie, pretože po objednávke tovaru sa mi viac nikto neozval (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (20. 12. 2008, 1:11)
mila lenocka , podakujte sa mamickam ktore nerespektuju absolutne nic , zadaju objednavku ,zaplatia , pisu raz cez email raz cez MMB , neuvedu VS , neuvedu adresu , vyhrazaju sa ze ak sa tovar neodosle tak potom uvidime aj ked do dnes od niektorych nevidime adresy , po tejto skusenosti mozem uskutocnit len jeden oznam ze s predajom cez MMB koncime , pracovali sme na objednavkach 4 ludia 3 tyzdne nie 8 hodin denne ale podstatne viac ale MMB sa urcite nedalo zvladnut pokial mame patrat po kazdej s
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Ivana K. (Ivanakovac) ID 50808 , mimibazar.sk/ivanakovac (8. 8. 2008, 19:55)
nakoľko máte zaujímavý tovar, tak možno ešte niekedy nakúpim, ale z nášho prvého obchodu som (6). takže Vás vôbec nemôžm pozitívne ohodnotiť. jednoducho (N).
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (8. 8. 2008, 20:21)
mila pani, pre Vasu neuplnu zasielku som Vam podal vysvetlenie napravil chybu a ospravedlnil sa , viac som urobit nemohol obcas sa stane chyba tiez sme len ludia a aj technika ktora v tomto pripade zahrala rolu obcas sklame (F) (F) (F) a neprajem Vam aby sa take nieco stalom u Vas lebo o to viac Vas bude takato reakcia mrziet, nakolko Vami objednany tovar aj napriek doposielaniu bol odoslany v zmysle nami uvedenych obchodnych podmienok ktore potvrdenim objednavky akceptujete
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Katarína S. (katka76) ID 3839 (25. 2. 2008, 14:02)
Tiez sa musim pridat k nespokojnym zakaznikom (N) ... Objednala som si rotanu, peniazky som dna 9. 2. odoslala obratom na ucet, ale termin dodania je nejaky nekonecny. Rotana stale nedorazila. Uz som objednavku dobre olutovala, pretoze u nas v meste som nasla lacnejsi tovar a hlavne som uz dva tyzdne mohla cvicit. Na moj vkus trva dodania prilis dlho. Urcite cez pana Rybanskeho poslednykrat. :^) (nejdeto) (nejdeto) (nejdeto)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (upravené 29. 2. 2008, 12:52)
Mila Katka ,

o priebehu vybavovania Vasej objednavky ste boli z mojej strany riadne informovana , termin odoslania zasielky mate napisany v podmienkach pri podkladoch pre dodanie tovaru , treba si to precitat , o tom ze zakladna sedemdnova dodacia lehota je sa z dvovodu dopredania tovaru skladom predlzila som Vas informoval v dvoch spravach, ak Vam avizovana dodacia lehota nevyhovovala mali ste napisat, o tom ze maju Vami objednanu rotanu u Vas v obchode lacnejsie pochybujem nakolko su dodavatelom stanovene urcite pravidla ktore tuto moznost vylucuju
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Viktoria M. (romeo) ID 13777 (17. 5. 2007, 15:43)
Dobrý den!

Je veľmi zaujímavé že nikdy som nemala problém s obdržaním balíka, iní predávajúci ochotne vychádzajú v ústrety, len pán Zdenko tam má asi nejaký BORDEL (N) (N)!!! Každá druhá kupujúca musí reklamovať oneskorenie, alebo tie jeho večné straty balíka atd´!!! 8o| 8o| Je to úplne neseriozny postup!! (tudledudle) (tudledudle). Asi si z nás robí dobrý den, balíky posiela kedy a kam sa mu chce potom nám udáva podacie čísla trepnutím po bruchu!! (6) (6) Ja si myslím že je nezodpovedný predávajúci!!
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (18. 5. 2007, 8:14)
DOBRY DEN

NEVIEM ODKIAL MATE TO ZE RAKLAMUJE KAZDY DRUHY ZAKAZNIK , VYPADKOM SOM MAL TOHO DOST ZMESKANEHO , KEBY MAL REKLAMOVAT KAZDY DRUHY TAK TU MAM 10 HODNOTENI ZA DEN ZATIAL TU REKLAMOVALI STYRIA ALEBO PIATI LUDIA A VSETKO SA DORIESILO TAK ZE TOVAR DOSTALI ALEBO SA VRATILI PENIAZE ZATO ZE SOM BOL MIMO JA SOM VAM ODPOVEDAL NA VASE DOTAZY OBRATOM AK STE SI VSIMLA NEODPOVEDAL SOM IHNED NAKOLKO SOM NEBOL PRIHLASENY DVA DNI NA MMB A BOLO TO CEZ VIKEND,AJ NA VASU REKLAMACIU SOM ODPOVEDAL V SPRAVE ,ZATIAL SOM MAL ASI TRI NEDODANE BALIKY ZA 4 MESIACE , PODACIE CISLO PRE PANI S PREDCHADZAJUCEJ SPRAVY BOLO UVEDENE S PODACIEHO HARKA KDE TYCH CISEL JE VIAC AK TO NA POSTE PREHODILI CO UZ UROBILI VIACKRAT ZE PODACIE CISLO NESEDELO S RIADKOM TAK ZA TO NEMOZEM , REKLAMACIU NA NEDODANY BALIK VAM POSTA VEZME PO 7 AZ 20 DNOCH PO ODOSLANI CO SOM VO VASOM PRIPADE SPRAVIL
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Monika K. (xenatko) ID 8988 (10. 5. 2007, 12:32)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N),vybavenie mojej objednávky trvá už mesiac a aj keď odkazy sledujem a som dostatočne trpezlivá a tolerantná, toto považujem za maximálne neseriózny prístup s akým som doteraz nestretla.
Takže si myslím že pán Zdeno si z niektorých zákazníčok robí dobrý deň :-D
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (10. 5. 2007, 17:16)
DOBRY DEN

MYSLIM ZE MESIAC TO TRVALO PRETO LEBO VASA PLATBA BOLA NESPAROVANA PODKLADY SOM PRE SPAROVANIE DOSTAL OD VAS 24.4 A 3.5 SOM VAM TOVAR ODOSLAL AK VAM ZASIELKA NEDOSLA VYZIADAJTE SI JU NA POSTE POD CISLOM 65599263
INFORMUJTE MA O TOM NAKOLKO VACSINA ZASIELOK BOLA UZ BOLA DORUCENA

ZDENO (F) (F) (F) (F) (F) (F)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Eva Š. (Lolita) ID 12960 , mimibazar.sk/lolita (29. 4. 2007, 15:45)
Takisto dúfam, že ide iba o nedorozumenie no, keď som si prečítala predchádzajúce hodnotenia a p. Zdeno mi neodpovedá na emaily, nedvíha telefón asi nie je niečo v poriadku. Dva týždne po prevedení peňazí na jeho účet tenisky nemám a neviem , čo ďalej!!!! Nestretla som sa ešte s tým. Preto ho žiadam, aby dal veci doporiadku! V prípade, že nemieni tenisky odoslať nech vráti peniaze na účet !!!!!!!!!!!! +o( (N) 8o| :-@ :-S (6) :'(
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (30. 4. 2007, 11:00)
dobry den,

myslim ze sme sa dohodli telefonicky za vzniknutý výpadok sa ospravedlnujem
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Alena N. (alena38) ID 2451 , mimibazar.sk/alena38 (26. 4. 2007, 19:54)
Veľmi nerada, ale jednoducho musím napísať negatívne hodnotenie. 5.apríla som si objednala šatky, ktoré som okamžite uhradila, a do dnešného dňa mi neprišli. Myslím si, že tri týždne čakať na jednu vec je DOSŤ dlhá doba (N) (N) (N). Po viacerých mailoch, urgenciach, dotazov k náprave nedošlo (N) (N) (N). Po úhrade mi bolo oznámené, že "šaty DNES posiela", po týždni mi bolo oznámené, že šaty boli poslané, po ďalšom mi bolo oznámené, že "omylom neboli poslané, ale posielam ich dnes prvou triedou" a koncom tretieho tyzdna konštatujem, že ma zrejme niekto poriadne ťahá za nos. Milý Zdenko, som dosť trpezlivá, chapem, že máte toho veľa, ale ja Vás prosím vrátiť mi moje peniaze. :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S O tovar už nemám záujem, Alena
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (30. 4. 2007, 11:00)
Pani Alenka ,
este raz sa ospravedlnujem za vypadok ,pisal som oznam na MM dost neskoro ze som musel surne riesit Vazne veci ktore mi nedovolovali venova t sa MM ako doteraz pri com vzniklo vela nedorozumeni a omeskani
za co sa vsetkym ospravedlnujem
ODPOVEDAŤ nahlásiť
tatiana v. (tanava) ID 11504 (16. 2. 2007, 18:27)
________________________POZOR_______________________________

NEPLATTE VOPRED ZA TOVAR!!!

Tento pan "podnikatel" prijme peniaze vopred a tovar nedoda.Po niekolkonasobnych urgenciach o dodanie objednaneho a uz aj uhradeneho tovaru,resp,vratenie uhrady pan "podnkatel" nechce situaciu riesit. Povazujem to za maximalne neseriozne jednanie,kde tovar nebol dodany evidentne z jeho pochybenia.
Urcite si u tohto pan uz nic neobjednam!!!!!!



(N) (N) (N) :-@ :-@ :-@ (6) (6) (6) :-o :-o :-o +o( +o( +o( 8o| 8o| 8o| (child12) (child12) (child12)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (17. 2. 2007, 10:57)
Dobrý deň,

milá pani Váš tovar ako som Vám posielal aj potvrdenku odišiel, bolo tam chybné z mojeje strany PSC v rámci BA , tovar bol odoslaný ešte pred tým ako boli peniaze na mojom účte lebo ste to chceli čo najskor , na PSC ste mi povedali že viete ktorá pošta v BA to je a že tam zavoláte a že oni to dodajú aj tak podľa ulice,nakolko ani tam ste nepochodili dal som na pošte reklamáciu o každom kroku som Vás informoval ,myslím že Vaše hodnotenie nie je na správnom mieste ,
-----neviem či mám vrátiť peniaze keď nemám od pošty vyjadrenie kde sa zásielka nachádza, odkiaľ mám vedieť , že ste ju neprevzala, keď budem mať stanovisko pošty potom môžem urobiť ja nápravu a verte ,že veľmi rýchlo---------
,myslím , že je to takto správne ale bohužiaľ asi je to ťažké niekomu pochopiť ,myslím že táto situácia je jasná a každý so zdravým rozumom mi dá za pravdu

inak Ďakujem toľko pohybujúcich smajlíkov som ešte nedostal
a ešte raz keď mi pošta povie že balík nedorazil bez problému Vám peniaze vrátim
Dovidenie rád by som sa stretol aj osobne v pondelok som v BA
ODPOVEDAŤ nahlásiť
tatiana v. (tanava) ID 11504 (19. 2. 2007, 18:49)
Mily p.Rybansky,
verte mi,ze ak obdrzim od vas zasielku,budete prvy,kto sa o tom dozvie!
Skutocne som sa "vytocila" nad "tiez podnikanim" na Slovensku.Este sa tu mame vela co ucit ako sa to ma robit.Mam skusenosti s europskym obchodovanim na internete a predsatvte si ,ze mi bezne chodia zasielky z Nemecka ,Holandska a z Vrutok neviedia prist. Zvlastne,ze?! Problem asi fakt nebude v poste,resp.kurieroch,ale v ludoch tu u nas.
Takze este vas aj touto cestou /slubujem ,ze je to uz poslednykrat/ ziadam o vratenie mojej uhrady spat na moj ucet.Uz vas prosit nebudem,budem ale veci riesit.
Vasa nespokojna (aj ked mozno jedina) klientka!
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (17. 2. 2007, 12:39)
A ešte mám pocit milá pani, že pokiaľ píše niekto hodnotenie mal by ho písať pod svojím menom a nie sa zaregistrovať dva dni pred napísaním hodnotenia (Y) (Y) (Y) pod cudzím menom,keď túto skutočnosť budem mať na 200% overenú budem informovať aj ľudí na mimibazáre
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Katarína G. (PURE11) ID 2747 (17. 2. 2007, 19:54)
Dobry vecer, pani Tatiana. Neda mi, aby som nereagovala na vas prispevok v hodnoteni co sa tyka pana Zdenka. Prve co mi prislo ako divne je to, ze ani mne neuniklo, ze ste registrovana na MMB 2 dni predtym ako ste pisala hodnotenie, z toho mi logicky vyplyva, ze nie je mozne casovo stihnut registraciu, objednanie, platbu a este sa domahat v rozpati dvoch dni dodania tovaru, spominanych reklamacii, urgencii... Nebolo by vhodnejsie pouzit povodne registrovany ucet?... Osobne poznam pana Zdenka, rovnako ako jeho rodinu, som sama jeho zakaznickou, spokojnou zakaznickou. Je to clovek, ktory maximalne vyjde v ustrety a platba na ucet vopred pre neho absolutne nie je podmienkou, pretoze da sa s nim dohodnut, je to vzdy o serioznosti. Myslim, ze vsetky hodnotenia, ktore sa nachadzaju nizsie uvedene hovoria samy za seba a tak je zbytocne pridelovat dalsi komentar... Ak ide o stratenu zasielku, potom je skutocne nevyhnutne pockat tych par dni (podla vyjadrenia posty 15-18), aby sa mohlo zahajit reklamacne konanie a podniknut patricne kroky... Asi tolko z mojej strany... Nepochybujte o tom, ze mate docinenie so solidnym clovekom a preto urazanie nie je vobec namieste... Katka
ODPOVEDAŤ nahlásiť
tatiana v. (tanava) ID 11504 (19. 2. 2007, 18:35)
Aby ste boli v obraze,ja som si tovar objednala ako neregistrovana v mimibazare,no moja registracia bola podmienena nutnostou reagovat na p.Rybanskeho.Ja vam verim/aj nemusim/,ze ide o seriozneho pana,no mne sa takto vobec nejavi.Chybu totiz urobil on a nie posta,lebo mi udal zlu adresu,preto mi zasielka neprisla.Ja teraz nemam ani tovar ani peniaze,no p.Rybansky sa tvari,ze chybila len posta a natahuje cas .On je samozrejme spokojny,vsetko z jeho strany je OK.Preto mam za to,ze je neseriozny a verte mi,ze ja urobim vsetko pre to,aby internetovy obchod u nas nebol institut neserioznych obchodnikov.Mam bohate skusenosti s internetovym obchodom s Nemeckom,Holandskom a i.,no tam mam len skvele skusenosti,tak mam za to,aby to bolo aj u nas v poriadku! A vobec toto nie je o urazanie sa,ide o princip. tatianaV.


8o| 8o| 8o| (tudledudle) (tudledudle) (tudledudle)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (20. 2. 2007, 22:13)
Dobrý deň,

prosím vystupujete pod svojim menom , ďalej neverím tomu že by nejaký internetový obchod vrátil peniaze zákazníkovi pokiaľ by neprebehlo reklamačné konanie aj keby sa stala chyba zo strany obchodu ( aj keď chybné PSČ v rámci BA ,nie je taká chyba že by zásielka nemohla byť správne doručená , keby som napísal úplne nezmyselnú adresu tak by som Vám s kľudným srdcom vrátil tie peniaze ihneď !! ) mňa usitilo že mám počkať na vyjadrenie pošty aj to že nepíšete pod svojim menom ,ďalej sa ktomuto nejdem vyjadrovať , Vašu reklamáciu vybavím ihneď po vyjadrení pošty

pekný zvyšok dňa

ZDeno (F) (F) (F) (F) (F) (F)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
tatiana v. (tanava) ID 11504 (21. 2. 2007, 8:49)
Budem vam len citovat zo zakona o ochrane spotrebitela pri zasielkovom predaji,lebo je zrejme ,ze ani netusite,ze takyto zakon existuje:

Ak predávajúci nesplní zmluvu, pretože objednaný tovar nemôže dodať alebo službu poskytnúť, je povinný o tom bezodkladne informovať spotrebiteľa a do 15 dní mu vrátiť cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú na náhradnom plnení.

Takze tak s veci maju a ja sa budem o tento zakon pri mojom vymahani uhrady spat opierat !

Tiez vam zelam prijemny den!
Vasa nespokojna klientka
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (21. 2. 2007, 9:22)
Prečítajte si to ešte ďalej keď , do vzťahu vstupuje tretia strana a to kurier alebo pošta
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Katarína G. (PURE11) ID 2747 (19. 2. 2007, 21:56)
Tatianka, mne sa tiez stala jedna takato neprijemnejsia skusenost, ale vsetko sa dalo do poriadku. Tiez som si objednala tovar, na ktory som velmi dlho cakala a ked mi to zacalo byt podozrive, tak som kontaktovala odosielatelku balicka. Patrali sme obe po tom kde sa stala chyba. Samozrejme sme na to prisli. Chudatko, udala nespravnu adresu. Napriek tomu posta cakala celych 18 dni!!! Darmo sme tuto instituciu kontaktovali. Jednoducho jej bolo povedane, ze po 18 dnoch sa ma dostavit, poda sa reklamacia a zacne sa patranie po balicku... Nastasie na 15 den sa jej zasielka vratila spat. Nasledne tovar odoslala na spravnu adresu. Nemala som najmensie pochybnosti o tom, ze vsetko bude v poriadku, pretoze tu na MMB ma velmi dobre meno, vela zakaznicok je maximalne spokojnych. Myslim, ze kto nakupoval u pani Bey, je s jej sportovym obleckom spokojny. Taketo veci sa stavaju. Bohuzial, vieme, ze 15-18 dni je dlha doba, aj na ziskanie pochybnosti, ale musime byt trpezlive. Nepozadovala som od nej vratenie penazi, cakala som ako sa vyvinie situacia... Napokon vsetko dobre dopadlo k spokojnosti oboch stran... Ak teda nastala chyba uvedenia zlej adresky, balicek sa vrati Zdenkovi spat a on vam zasielku opat posle uz na spravnu adresku. A ak sa balicek nenajde, bude sa pisat reklamacka...
ODPOVEDAŤ nahlásiť
tatiana v. (tanava) ID 11504 (21. 2. 2007, 8:34)
Mila pani,
tak vam doporucujem si nastudovat toto:

Zákon o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji

- zákon č. 108/2000 Z. z. v znení zákona č. 266/2005 Z. z. a zákona č. 118/2006 Z. z.
a o zmene a doplnení niektorých zákonov

- novela zákona č. 118/2006 Z. z. platí od 01. 04. 2006.

a budete v obraze ako sa ma obchodovat v sulade s nasimi zakonmi.

Zelam vam vsetko dobre.
(Y)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (21. 2. 2007, 21:32)
Vážená pani Janka Sedláčková z Bratislavy , začnite sa už predstavovať prosím a nevypisujte tu anonymne , možno sa nájde viac "spokojných " predávajúcich čo majú s Vami skúsenosti
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161 , mimibazar.sk/hypernakup (21. 2. 2007, 22:08)
Katka ďakujem , nerieš to nemá to význam ,pani je milá a v pohode a určite napíše na mimibazár že sa vec doriešila k obojstrannej spokojnosti (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (child1)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimibazar | Desatoro | Logo Overený obchodník | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Osobné údaje
Kontakt | Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti
Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
so sídlom náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu