Negatívne hodnotenia užívateľa Vanda Beňová (Sammi) ID 63040

Vanda Beňová (Sammi) ID 63040
Oblasť: Brezno
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
Registrácia: 12. 10. 2008
Naposledy: 10. 11. 2016, 22:53
Aktualizácia: 19. 9. 2013, 19:50
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 514
VŠETKY FOTOGRAFIE 118
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 negatívnych hodnotenie , celkom už získala 2 negatívnych hodnotenie
Blanka D. (lilian2007) ID 79719 , mimibazar.sk/lilian2007 (upravené 23. 11. 2010, 16:50)
Pani Vanda ste ma sklamala veľmi!!!Za to ,že vám objednaný tovar neprišiel nemôžete,ale peniaze ,ktoré som vám ja poslala na účet nevieťe vrátiť. Ja som vám ich poslala 11.10.2010,mali ste ich na účte na druhý deň a 4.11.2010 som vás žiadala o ich vrátenie a do teraz mi neprišli.Nemám rada keď sa niekto vyhovára a napíše iné ako je pravda.Možno je to len náhoda,ale ja vás ako predávajúcu neodporúčam . :-@ (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Vanda Beňová (Sammi) ID 63040 (19. 11. 2010, 19:41)
Pani Blanke som vysvetlila,aký je problém vyhovárat sa nepotrebujem ,ale ked niekto nevie pochopit určité veci,tak ma to mrzí nevadí aj takéto negatívne hodnotenie je hodnotenie dakujem pani Blanka.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Blanka D. (lilian2007) ID 79719 , mimibazar.sk/lilian2007 (23. 11. 2010, 17:06)
Práve že, ste mi nič nevysvetlila!Stále ste tvrdila že,ste peniaze poslala,dokonca som vám 2x posielala číslo účtu (ja keď tvrdím že, som peniaze na účet posielala,tak predsa to č.účtu mám a nepýtam si ho znova) a nakoniec ste napísala toto :Dobrýden Blanka až dnes sa m,i vrátili peniažky z mojej rezervácie hned som ich preposlala spet mrzí ma toto stalo sa mi to už ,ale verím ,že zajtra ráno ich budete mat na účte.No a potom som ich už mala o dva dni na účte.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Vanda Beňová (Sammi) ID 63040 (24. 11. 2010, 20:01)
Pani Blanka naozaj chut hádat sa nemám neviem čo je na tom nepochopiteľné ,že si pýtam číslo účtu šte raz pre svoju istotu aby som skontrolovala či boli peniaze odoslané na správne číslo účtu, denne robím niekľko prevodov a stalo sa mi,že peniažky ostali v rezervácii a vrátili sa mi spet tiež nchápem čo je na tom nepochopiteľné ,ale nevadí samozrejme pre Vás je to moje zlyhanie a ja to beriem.Vanda
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lenka T. (Lenka03) ID 57723 (17. 8. 2010, 18:55)
Moja dcera si od vandy b. objednala tenisky nike. dohodli sa na platbe dopredu, čo veľmi ľutujem. pani vande b. sme odoslali 12.7. sumu 48,50 EUR a za cca 10 dní nám poslala správu že tenisky nebudú. 1.8. si dcéra žiadala vrátenie peňazí ale doteraz (17.8.) ich stále nemáme na účte.
Budem vas priebežne informovať či sa k svojim peniazom dostaneme.
Lenka
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Vanda Beňová (Sammi) ID 63040 (upravené 17. 8. 2010, 21:09)
Pani Dominika si objednala tenisky,ktoré kým som sa dostala na rad pri vybavení objednávky nemali čo je úplne normálne.Hned ,ako mi slečna napísala,že mám vrátit peniažky ,tak som aj sparvila bankový prevod bol neúspešný,ale nie mojou pričinením nakoľko som sa bola aj v banke informovat hned,ako mi pani povedala,že prevod bol neúspešný spravila som prevod ešte raz.Tak nechápem o aký problém tu ide si myslím,že trošku trpezlivosti by ste mohli mat aj Vy nakupujúci ked ho máme aj my predávajúci.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lenka T. (Lenka03) ID 57723 (17. 8. 2010, 22:11)
Môj komentár nie je nepravdivý a nebudem ho mazať ako ma o to žiadate v maili.
K mojej "netrpezlivosti":
Dominika žiadala vrátenie o vrátenie peňazí 1.8.
Vydržala takmer týždeň a 6.8. u vás zisťovala ako je to s platbou. Odpovedali ste že to preveríte. Výsledok preverenia sa ku nám akosi nedostal.
Opäť sme čakali týždeň a 14.8. sme žiadali peniaze. Opäť ste to preverovali ale peniaze ešte stále nemáme.
K prevodu peňazí cez internetbanking:
ak mám na
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lenka T. (Lenka03) ID 57723 (17. 8. 2010, 22:12)
ak mám na účte dosť peňazí a zadám správne číslo účtu, nevidím dôvod, prečo by to banka nemala previesť. Ak je to chyba banky, sťažujte sa vo svojej banke.
Lenka
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Vanda Beňová (Sammi) ID 63040 (upravené 18. 8. 2010, 9:55)
Nemienim to riešit takto s Vami prevod penazí cez IB trvá niekoľko dní ak náhodou neviete a toto všetko ja ovplivnit neviem.A ešte niečo ked som sa snažila spojit s vašou dcérou trvalo to niekoľko dní kým mi vôbec odpísala na moje e maily,tak trošku treba pozerat aj na seba kôli čomu to tak dlho trvá.Dúfam,že takýchto nakupujúcich budem mat čo najmenej.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimibazar | Desatoro | Logo Overený obchodník | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Osobné údaje
Kontakt | Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti
Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
so sídlom náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu