![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
andrea h. (ayhan26) ID 122848 (8. 11. 2010, 20:41) |
Ziaden obchodik sa nekonal, bola som velmi sklamana, pani uviedla zle cislo uctu, az som mala pocit, ze to robi naschval, aby ma mohla oznacit za neserioznu. Aj napriek tomu, ze to bola jej chyba a aj sa to potvrdilo, nebola ani najmensia snaha o ospravedlnenie. ![]() |
||
ODPOVEDAŤ nahlásiť |
![]() |
![]() |
Silvia H. (sisinika) ID 38561 (upravené 11. 11. 2010, 14:13) |
Milá ANdrejka ja som sa pomýlia a omylom som vám dala zlý kód banky a chybu som si priznala a aj som sa vám ospravedlnila a poprosila som vás aby ste počkali či sa vám platba nevráti späť, ak by to bol neexistujúci účet. Toto sa nakoniec aj potvrdilo. Vaše hodnotenie je nespravodlivé ja som seriózna maminka a každý bol spokojný...okrem Vás.. | ||
ODPOVEDAŤ nahlásiť |