Jaroslav V. (BabyMol) ID 36962
|
mimibazar.sk/babymol
|
Oblasť: Bratislava |
Telefon: 0903 18 64 62 |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 26. 2. 2008 |
Naposledy: 31. 1. 2017, 16:08
|
|
|
|
|
Zuzana C. (benica)
ID 17528
(29. 11. 2013, 13:43)
|
podobne |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Soňa M. (soniell812)
ID 65720
, mimibazar.sk/soniell812
(27. 11. 2013, 19:42)
|
..zlá komunikácia a nezáujem o zákazníka. neodporúčam. S. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Eva K. (ijaja)
ID 51138
(27. 9. 2013, 20:02)
|
Bola som velmi nespokojna s komunikaciou zo strany predavajuceho. Bola mi podana mylna informacia o dodacej dobe a nikto so mnou nekomunikoval, a ani sa mi danu situaciu nesnazil objasnit. Predavajuci neodpovedal na moje 4 emaily ani SMS spravu a nakoniec sa obchod vobec nezrealizoval, nakolko tovar nebol do terminu, ktory mi bol slubeny a do ktoreho som ho potrebovala. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Adriana C. (adkach)
ID 152260
(14. 11. 2011, 20:59)
|
Napriek tomu, že tovar je cenovo výhodný neodporúčam. Predávajúci nekomunikuje, objednávka nevybavená!! som sklamaná  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Tímea B. (bonatimi)
ID 135234
, mimibazar.sk/bonatimi
(12. 5. 2011, 21:04)
|
Ani ja neodporúčam!!!! Možno som neobjednala dosť drahý tovar, iba slnečník .. odpoveď žiadny...  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
katarína K. (Kačenkast.)
ID 81362
, mimibazar.sk/kacenkast
(14. 12. 2010, 19:17)
|
24.11. som si objednala hrkálku, keď sa mi predávajúci neozýval, kontaktovala som ho telefonicky. Ubezpečil ma, že hrkálku posiela na dobierku. Dodatočne mi prišiel mail, kde je oznam, že na sklade je hrkalka katal.číslo..., keď som klikla na web stránku, nenašla som takýto tovar. Napísala som teda ďalší mail, no odpoveď žiadna. Načo je vlastne tento predávajúci na MMB, veď má kopu negatívnych hodnotení.... Takéto obchody su len k zlosti Katarína  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Jana Š. (Jančina)
ID 32604
(25. 11. 2010, 14:01)
|
ja som s obchodom spokojná nebola,čakala som na kočík 6týždňov a nakoniec som sa ani nedočkala, vždy to bolo len o tom že tovar príde za 2týždne ,nikto ma neinformoval či kočík prišiel,len keď som sa sama ozvala ...nepáči sa mi takýto prístup...  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Vladimíra K. (Vlada(nika))
ID 56780
, mimibazar.sk/vlada-nika
(26. 4. 2010, 12:56)
|
Dobrý deň dnes mi prišiel kočík a môžem povedať že som nespokojná,predsa sme spolu telefonovali a najmenej 2x som vám povedala farbu toho kočíka,no vy ste si aj tak urobili po svojom a farbu akú som chcela ja ste mi neposlali.Dakujem a neodporúčam.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Renata M. (renqa)
ID 5404
(5. 8. 2008, 11:16)
|
Dnes nám konečne došiel kočiar, je pekný a sme s ním spokojný ale trvalo to dlhšie ako nám bolo slúbené no hlavne, že prišiel  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Jaroslav V. (BabyMol)
ID 36962
, mimibazar.sk/babymol
(5. 8. 2008, 21:29)
|
Dakujeme sa hodnotenie! Prepacte, ze sme poslali kocik o 2 dni neskor. Mame vela objednavok, robime aj cez vikend, ale aj tak obcas nestihame. S pozdravom Magi  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
monika n. (Monique02)
ID 22271
(11. 7. 2008, 21:04)
|
moja skusenost s touto "firmou je negativna" podla mna ide o absolutne nespolahliveho obchodneho partnera. objednala som si od nich v polovici juna ohradku, s tym, ze mi odpisali ze su na dovolenke a mozu ju poslat az 1.jula, nech potvrdim, ci je to ok, co som spravila a doteraz t.j. 11.7. mi nic neprislo a ani ma nikto o nicom neinformoval. tiez viem o minimalne dalsich dvoch maminkach s ktorymi si chatujeme ze dopadli podobne takze prajem uvedenemu inzerentovi aby sa spamatal, lebo takto zakaznikov velmi neziska monika nogova |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|