Monika B. (M.M.FASHION) ID 35721
|
|
mimibazar.sk/MMFASHION
|
Oblasť: Bratislava |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 15. 2. 2008 |
Naposledy: 14. 10. 2014, 18:46
|
|
|
|
|
Petra D. (mimica)
ID 38920
(11. 2. 2010, 16:38)
|
Dnes som dostala kabát od p.Moniky ,ktorá ho predávala zlacnený,ale v inzeráte neupozornila že je vadný.Chcela som kabát vymeniť za iný kus ,ale p.Monika mi napísala ,že jej je ľúto ,ale na zlacnený tovar sa záruka nevzťahuje.Ako obchodníčka by si mala prečítať zákon č. 108/2000 o podomovom a zásielkovom predaji, ktorý umožňuje vrátenie tovaru do 7 dní aj zlacneného ,vadného samozrejme.Postupujem podľa pokynov Slovenskej obchodnej inšpekcie a po neúspešnom vr |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Monika B. (M.M.FASHION)
ID 35721
, mimibazar.sk/MMFASHION
(upravené 15. 2. 2010, 11:36)
|
Neviem o tom, ze by bol kabat vadny, kontrolovala som ho a ziadna chyba na nom nebola. Samozrejme, ak ho vratite do 7 dni neposkodeny, peniaze Vam budu vratene, nemusite ma poucovat o zakonoch, doteraz som s tym nemala problem a pokial mi akykolvek zakaznik vratil tovar do 7 dni od prevzatia neposkodeny, vzdy mu boli peniaze vratene. A nenapisala ste, ze chcete vratit peniaze, ale vymenit kabat, naco som Vam odpisala, ze sa to neda.Je lepsie, ked napisete narovinu, ze Vam tovar nesedi alebo sa Vam nepaci, miesto toho, aby ste si vymyslali, ze je vadny, taketo jednanie je neseriozne! Ked kontrolujete kazdu nitku, mala by ste si kupovat kabaty za 400eur a nie za 40 a uz vobec nie cez internet! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Petra D. (mimica)
ID 38920
(11. 3. 2010, 13:38)
|
Trvám na tom ,že kabát bol poškodený.Keď si ho niekto kúpy ,nakoĺko ho má pani Monika ďalej v ponuke melírovaný Queen ,nech si dobre pozrie švíky na chrbte ,na pravej strane je šitie povolené a švík úplne zaniká.Mali ste pravdu ,že som nepísala na SOI ,ja som tam rovno telefonovala ,nakoľko pracujem v štátnej správe a mám po ruke právnikov ,tak som si hneď zistila svoje práva.Nakoľko mám v šatníku kabáty len niečo cez 200 eur ,nemám problém obliecť si aj z |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Petra D. (mimica)
ID 38920
(11. 2. 2010, 19:57)
|
Ale práve naopak ,kabát sa mi veľmi páči a chcela som ho vymeniť za nepoškodený.Na to ste mi odpísali ,že na zlacnený tovar sa záruka nevzťahuje.To ma naštartovalo ,aby som si zistila moje práva .Záruka by sa nevzťahovala ,keby sme sa boli vopred dohodli prečo je kabát zlacnený .Môžem ja za to ,že každý kus ktorý si kúpim ,tak si okom prejdem po každom švíku či je v poriadku.Moja svokra si to tiež na prvý pohľad nevšimla, nakoľko je kabát melirovaný ,tak to |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|