Negatívne hodnotenia užívateľa Jana F. (Janafr) ID 32490

Jana F. (Janafr) ID 32490
mimibazar.sk/janafr
Oblasť: Zvolen
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
Registrácia: 16. 1. 2008
Naposledy: 3. 12. 2019, 18:25
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 440
VŠETKY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 negatívnych hodnotenie , celkom už získala 6 negatívnych hodnotenie
Soňa D. (sonicaD) ID 39144 (30. 12. 2011, 12:28)
Velmi zla skusenost... vyhrala som iny tovar, ako mi pani poslala. Napisala som jej odkazy, maily, dlho neodpovedala, potom napisala,ze jej nic neprislo ... Poslala som vsetko znova+dalsi mail a odkaz...
Neozvala sa, chcela som to normalnou cestou riesit, ale nedalo sa (N) (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
viera j. (wivi) ID 28944 (15. 10. 2011, 7:36)
Objednala som si NOVY TOVAR.
Pani Jana mi napisala na druhy den po uhrade , ze tovar posiela. Co vsak nebola pravda. Podla peciatky z posty ho poslala az po mojej urgencii o tyzden neskor....-TOVAR PRISIEL UZ POUZIVANY A ROZPARANY BEZ VISACKY....
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Jana F. (Janafr) ID 32490 , mimibazar.sk/janafr (17. 10. 2011, 20:44)
Milá pani, tovar je na 100% nový, neviem podľa čohoi súdite, že bol používaný!!!!!!ak je výrobná chyba mala ste to reklamovať, predala som tovaru dosť veľa , no nikto sa nesťažoval.
Dodanie tovaru ak meškalo, mala som na to dosť vážny dovod, škoda, že to nechápete.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
viera j. (wivi) ID 28944 (18. 10. 2011, 10:12)
Meškanie tovaru ste mi doteraz nezdôvodnili. Ked som urgovala, že tovar neprišiel týždeň po tom ako ste avizovali jeho zaslanie. Tak ste mi odpovedali aby som ešte deň-dva počkala. Tovar o dva dni prišiel no odoslaný, podľa pečiatky, bol až po mojej urgencii!!!
To že tovar nie je nový potvrdil každý, kto sa naň pozrel.
Upozornila som Vás na to. Vaša reakcia bola že Vás to mrzí!!! Možnosť výmeny tovaru ste mi neponúkli. Vaše mrzenie ma tak stálo takmer 20 ,-Eur.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Daniela L. (daduska64) ID 65856 (13. 1. 2010, 20:55)
Mile mamicky chcem touto cestou upozornit na nie velmi seriozne jednanie v tomto obchode kde mi po 2 mesiacoch nebol dodany tovar ani vratene peniaze zistujem ze nie som sama tak si dobre rozmyslite komu zverite svoje peniaze som uplne sklamana s neseriozneho pristupu pani Janky. Dada. :-@ :-@ :-@ :-@ (N) (N) (N) (N) (comp) (comp) (comp) +o( +o( +o( +o( +o( +o( +o( (hadka) (hadka) (hadka) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Jana F. (Janafr) ID 32490 , mimibazar.sk/janafr (13. 1. 2010, 21:02)
Milá pani, ked ste sa pýtala na tovar, ktorý neprišiel opýtala som sa vás, či chcete počkat, keďže ste chcela počkat nerozumiem v čom som neseriózna, ak sa niečo také stane vždy sa dohodneme, no čo už aj také sú!!!! (hello)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Janka B. (bolibruchova) ID 100785 (13. 11. 2009, 19:30)
Tak toto bola pre mna velmi zla skusenost :-@ :-@ (6) (6),odporučam radšej nenakupovat potom vas môže nepekne z niečoho obvinit!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Jana F. (Janafr) ID 32490 , mimibazar.sk/janafr (14. 11. 2009, 12:26)
Milá pani, keď sa niekto snaží ma presvedčiť, že mu mám vrátiť peniaze ktoré mi vôbec neposlal určite sa mi to nepáči!!!!!! Tovar ste si neobjednala, nezaplatila no po čase ste chcela vrátiť peniaze, poslala ste mi číslo účtu, presviedčala ste ma kedy to bolo platené, poslala ste mi presný dátum a sumu - to bolo klamstvo, odporúčam urobiť si poriadok vo veciach, potom vás nikto nebude obviňovať. (hello)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Katarína K. (katula02) ID 17798 (30. 7. 2009, 15:13)
Som veľmi nespokojná javascript :sm(' (N)' ;).Dňa 2.júna som posielala peniaze s tým že tovar trvá 2-4 týždne keď sa objedná. Predávajúca mi za celý čas nenapísala že neprišli stále som sa musela ozývať len ja a pýtať sa ako to vyzerá s mojou objednávkou aj keď už dávno ubehli aj 4 týždne. Nakoniec dňa 22.JÚLA som požiadala o vrátenie peňazí nakoľko by ako vždy bolo napísané, po mojej otázke čo je vlastne s mojou objednávkou, že stále nie je vybav
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Jana F. (Janafr) ID 32490 , mimibazar.sk/janafr (30. 7. 2009, 15:22)
Dobrý deň, milá pani, skutočne dodanie tovaru je 2-4 týždne, niečo príde rýchlo , niečo mešká, ja to ale ovplyvniť neviem, keď vám tovar meškal, pýtala som sa, či chcete čakať alebo peniažky vrátim, keďže ste nechcela už čakať peniažky som vám 22.7.2009 vrátila, takže nerozumiem s čím nie ste spokojná. Ja viacej pre vás urobiť neviem, prajem pekný deň, Jana :-$
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Katarína K. (katula02) ID 17798 (3. 8. 2009, 15:42)
áno dňa 2.júna som si objednala tovar.takže najneskôr mal prísť 2.júla.Čakám keď niekomu zaplatím vopred za niečo tak to aj dostanem.Tovar meškal?Však to boli skoro 2 mesiace.Nikdy ste mi nenapísali že ten tovar ani nemusí prísť. Podľa mňa letné sandále sú na leto, takže čakám že mi prídu aj v lete. Vy ste ale ani nikdy nenapísala keď už bol dávno mesiac preč. Vždy som sa vás musela pýtať ako vyzerá moja objednávka.Takto sa podľa mňa obchodník, ktorý
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Olinka S. (Olla) ID 1686 , mimibazar.sk/olla (26. 11. 2008, 22:37)
javascript :sm(' :-@' ;)
rozzuřenýjavascript :sm(' :-@' ;)
rozzuřenýjavascript :sm(' (6)' ;)
rozčertěný

No tak ja som objednaný a pred necelým mesiacom aj zaplatený tovar ešte nedostala!!javascript :sm(' :-o' ;)
udivený Navyše mi nebolo pravdivo povedané, že to už nemáte ale že ihneď po prevode posielate balík. Keď som to hneď aj zaplatila tak ste mi napísali, že tovar ešte len objednávate a dodáte do dvoch týždňov. Odvtedy prešli už skoro 4 týždne a stále nič. Neviem čo si mám o tom všetkom myslieť. Jasne som sa Vás pýtala či tovar máte, inák by som si to vôbec neobjednavala, lebo to mal byť darček na údalosť, ktorá už dávno nie ke aktuélna. Tak Vám pekne ďakujemj avascript :sm(' (N)' ;)
neúspěch
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Jana F. (Janafr) ID 32490 , mimibazar.sk/janafr (upravené 27. 11. 2008, 13:50)
Milá pani, tovar ste mi uhradila presne 3,11, dodávateľ mal v tom čase bohužiaľ prázdne sklady o čom skutočne nevedela, balík vám bol už poslaný 24,11,, takže už určite dorazí. Mrzí ma nedorozumenie, ak ste nechcela čakať, mohla som vám vrátiť peniažky. Predvianočný zhon je bohužiaľ všade, Jana
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimibazar | Desatoro | Logo Overený obchodník | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Osobné údaje
Kontakt | Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti
Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
so sídlom náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu