Jana F. (Janafr) ID 32490
|
mimibazar.sk/janafr
|
Oblasť: Zvolen |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 16. 1. 2008 |
Naposledy: 3. 12. 2019, 18:25
|
|
|
|
|
Soňa D. (sonicaD)
ID 39144
(30. 12. 2011, 12:28)
|
Velmi zla skusenost... vyhrala som iny tovar, ako mi pani poslala. Napisala som jej odkazy, maily, dlho neodpovedala, potom napisala,ze jej nic neprislo ... Poslala som vsetko znova+dalsi mail a odkaz... Neozvala sa, chcela som to normalnou cestou riesit, ale nedalo sa  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
viera j. (wivi)
ID 28944
(15. 10. 2011, 7:36)
|
Objednala som si NOVY TOVAR. Pani Jana mi napisala na druhy den po uhrade , ze tovar posiela. Co vsak nebola pravda. Podla peciatky z posty ho poslala az po mojej urgencii o tyzden neskor....-TOVAR PRISIEL UZ POUZIVANY A ROZPARANY BEZ VISACKY.... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Jana F. (Janafr)
ID 32490
, mimibazar.sk/janafr
(17. 10. 2011, 20:44)
|
Milá pani, tovar je na 100% nový, neviem podľa čohoi súdite, že bol používaný!!!!!!ak je výrobná chyba mala ste to reklamovať, predala som tovaru dosť veľa , no nikto sa nesťažoval. Dodanie tovaru ak meškalo, mala som na to dosť vážny dovod, škoda, že to nechápete. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
viera j. (wivi)
ID 28944
(18. 10. 2011, 10:12)
|
Meškanie tovaru ste mi doteraz nezdôvodnili. Ked som urgovala, že tovar neprišiel týždeň po tom ako ste avizovali jeho zaslanie. Tak ste mi odpovedali aby som ešte deň-dva počkala. Tovar o dva dni prišiel no odoslaný, podľa pečiatky, bol až po mojej urgencii!!! To že tovar nie je nový potvrdil každý, kto sa naň pozrel. Upozornila som Vás na to. Vaša reakcia bola že Vás to mrzí!!! Možnosť výmeny tovaru ste mi neponúkli. Vaše mrzenie ma tak stálo takmer 20 ,-Eur. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Daniela L. (daduska64)
ID 65856
(13. 1. 2010, 20:55)
|
Mile mamicky chcem touto cestou upozornit na nie velmi seriozne jednanie v tomto obchode kde mi po 2 mesiacoch nebol dodany tovar ani vratene peniaze zistujem ze nie som sama tak si dobre rozmyslite komu zverite svoje peniaze som uplne sklamana s neseriozneho pristupu pani Janky. Dada.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Jana F. (Janafr)
ID 32490
, mimibazar.sk/janafr
(13. 1. 2010, 21:02)
|
Milá pani, ked ste sa pýtala na tovar, ktorý neprišiel opýtala som sa vás, či chcete počkat, keďže ste chcela počkat nerozumiem v čom som neseriózna, ak sa niečo také stane vždy sa dohodneme, no čo už aj také sú!!!!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Janka B. (bolibruchova)
ID 100785
(13. 11. 2009, 19:30)
|
Tak toto bola pre mna velmi zla skusenost ,odporučam radšej nenakupovat potom vas môže nepekne z niečoho obvinit!!!!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Jana F. (Janafr)
ID 32490
, mimibazar.sk/janafr
(14. 11. 2009, 12:26)
|
Milá pani, keď sa niekto snaží ma presvedčiť, že mu mám vrátiť peniaze ktoré mi vôbec neposlal určite sa mi to nepáči!!!!!! Tovar ste si neobjednala, nezaplatila no po čase ste chcela vrátiť peniaze, poslala ste mi číslo účtu, presviedčala ste ma kedy to bolo platené, poslala ste mi presný dátum a sumu - to bolo klamstvo, odporúčam urobiť si poriadok vo veciach, potom vás nikto nebude obviňovať.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Katarína K. (katula02)
ID 17798
(30. 7. 2009, 15:13)
|
Som veľmi nespokojná javascript m(' ' .Dňa 2.júna som posielala peniaze s tým že tovar trvá 2-4 týždne keď sa objedná. Predávajúca mi za celý čas nenapísala že neprišli stále som sa musela ozývať len ja a pýtať sa ako to vyzerá s mojou objednávkou aj keď už dávno ubehli aj 4 týždne. Nakoniec dňa 22.JÚLA som požiadala o vrátenie peňazí nakoľko by ako vždy bolo napísané, po mojej otázke čo je vlastne s mojou objednávkou, že stále nie je vybav |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Jana F. (Janafr)
ID 32490
, mimibazar.sk/janafr
(30. 7. 2009, 15:22)
|
Dobrý deň, milá pani, skutočne dodanie tovaru je 2-4 týždne, niečo príde rýchlo , niečo mešká, ja to ale ovplyvniť neviem, keď vám tovar meškal, pýtala som sa, či chcete čakať alebo peniažky vrátim, keďže ste nechcela už čakať peniažky som vám 22.7.2009 vrátila, takže nerozumiem s čím nie ste spokojná. Ja viacej pre vás urobiť neviem, prajem pekný deň, Jana  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Katarína K. (katula02)
ID 17798
(3. 8. 2009, 15:42)
|
áno dňa 2.júna som si objednala tovar.takže najneskôr mal prísť 2.júla.Čakám keď niekomu zaplatím vopred za niečo tak to aj dostanem.Tovar meškal?Však to boli skoro 2 mesiace.Nikdy ste mi nenapísali že ten tovar ani nemusí prísť. Podľa mňa letné sandále sú na leto, takže čakám že mi prídu aj v lete. Vy ste ale ani nikdy nenapísala keď už bol dávno mesiac preč. Vždy som sa vás musela pýtať ako vyzerá moja objednávka.Takto sa podľa mňa obchodník, ktorý |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Olinka S. (Olla)
ID 1686
, mimibazar.sk/olla
(26. 11. 2008, 22:37)
|
javascript m(' ' rozzuřenýjavascript m(' ' rozzuřenýjavascript m(' ' rozčertěný No tak ja som objednaný a pred necelým mesiacom aj zaplatený tovar ešte nedostala!!javascript m(' ' udivený Navyše mi nebolo pravdivo povedané, že to už nemáte ale že ihneď po prevode posielate balík. Keď som to hneď aj zaplatila tak ste mi napísali, že tovar ešte len objednávate a dodáte do dvoch týždňov. Odvtedy prešli už skoro 4 týždne a stále nič. Neviem čo si mám o tom všetkom myslieť. Jasne som sa Vás pýtala či tovar máte, inák by som si to vôbec neobjednavala, lebo to mal byť darček na údalosť, ktorá už dávno nie ke aktuélna. Tak Vám pekne ďakujemj avascript m(' ' neúspěch |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Jana F. (Janafr)
ID 32490
, mimibazar.sk/janafr
(upravené 27. 11. 2008, 13:50)
|
Milá pani, tovar ste mi uhradila presne 3,11, dodávateľ mal v tom čase bohužiaľ prázdne sklady o čom skutočne nevedela, balík vám bol už poslaný 24,11,, takže už určite dorazí. Mrzí ma nedorozumenie, ak ste nechcela čakať, mohla som vám vrátiť peniažky. Predvianočný zhon je bohužiaľ všade, Jana |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|