monika f. (vanesa07) ID 29723
|
|
mimibazar.sk/vanesa07
|
Bazárik v Čechách
|
Oblasť: USA |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 7. 12. 2007 |
Naposledy: 21. 2. 2018, 20:23
|
Aktualizácia: 21. 2. 2018, 20:13
|
|
|
|
|
Katarína F. (katarinafilipko)
ID 97798
(28. 2. 2015, 15:18)
|
Uhradila som peniaze pred 10 dňami. Avšak žiadna reakcia odvtedy. Ani na mail či nabehli peniaze  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
monika f. (vanesa07)
ID 29723
, mimibazar.sk/vanesa07
(28. 2. 2015, 21:13)
|
Katka prosim pozrite si svoje emaily....o pripisani uhrady som vam hned napisala |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Renáta B. (lienky999)
ID 143082
(23. 8. 2014, 13:26)
|
Som na tom podobne od aprila cakam na botasky ,ktore som zaplatila kedze sa balik stratil nemam ani peniaze ani botasky a kedze Monika od pondelka nereaguje na emaily poprosim o vratenie penazi.Dakujem. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
monika f. (vanesa07)
ID 29723
, mimibazar.sk/vanesa07
(23. 8. 2014, 14:53)
|
Renata bola som s vami stale v kontakte a viackrat som vam navrhla, ze vratim peniaze, ale velmi ste chcela dodat tie tenisky, tak som ich zháňala.Po 7 rokoch s predajom na MMB koncim.Zavazky, ktore este mam si samozrejme splním a objednavky , ktore su uz zaplatené vybavim. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Renáta B. (lienky999)
ID 143082
(23. 8. 2014, 15:36)
|
To je pravda ale v pondelok ste mi slubila ze hned sa opytate na tie cierne a dodnes nic tak preto to nechapem neviem ci mam cakat alebo mi vratite peniaze kupim si ine. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Renáta B. (lienky999)
ID 143082
(3. 9. 2014, 9:38)
|
Peniaze mi pani Monika vratila takze je to vyriesene . |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Iveta S. (megan282)
ID 12672
, mimibazar.sk/megan282
(22. 8. 2014, 8:29)
|
Monika, chcela som sa vyhnúť takémuto kroku, ale nedávate mi na výber. Od apríla, čo som si objednala od vás kabelku a aj zaplatila, píšete mi len samé dôvody, prečo sa niečo nedá. Keď sa aj tovar niekde stratil, len vy s tým môžete niečo urobiť, nie ja. Výhovorky ako "nemám peniaze na slovenskom účte" vyznievajú dosť nedôveryhodne a neseriózne. Pred dvomi týždňami ste mi napísali že pošlete mi dlžné peniaze. Nič. Som z vás sklamaná a žiadam o vráten |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
monika f. (vanesa07)
ID 29723
, mimibazar.sk/vanesa07
(22. 8. 2014, 13:04)
|
IVETA aj mna to velmi mrzi.Ja som vam predsa zaslala podaci listok, ze tovar som odoslala a ano je to moja zodpovednost kym zásielka nie je doručená, ale sposobilo mi to problemy, lebo tych balickov sa stratilo v tom obdobi viac a prosila som vas,,, ci vam ich mozem zaslat neskor.Mna to velmi mrzi a uhradu vam v co najkratsom termine zaslem. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
andrea G. (ada0405)
ID 392
(20. 6. 2014, 15:18)
|
Dobrý deň Monika, nehnevajte sa ale som nútená napísať do hodnotení nakoľko nereagujete na môj odkaz ktorý som Vám poslala, pritom na MMB ste aktívna. Doteraz nemám odpoveď kedy mi prídu šlapky Guess, tu už nejde o časovú zaneprázdnenosť ktorú dokážem pochopíť, ale maximálnu ignoranciu. Ak máte problémy s tovarom, s dodaním, beriem na vedomie, len prečo o tom nevie kupujúci???????? Týmto Vás žiadam o vrátenie peňazí, o tovar už nemám záujem. Ďakujem za pochopenie |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
monika f. (vanesa07)
ID 29723
, mimibazar.sk/vanesa07
(20. 6. 2014, 16:36)
|
Andrea prepacte asi pred 3 dnami som vam pisala email.Ja vobec nerozumiem, ako ho nemozte mat, ked ja ho mam v odoslanej poste.Prosim skontrolujte si vasu emailovu postu a takisto aj Spam.dakujem |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Laura V. (JustBreathe)
ID 295023
(22. 6. 2014, 19:11)
|
Pani Andrea, toto je štýl ktorý má táto predávajúca. Nielenže na topánky budete dlho čakať, prídu Vám také číny z ktorých sa Vám zatočí hlava. Pani tu dušuje že predáva originály a ručí vrátením peňazí no takého niečoho sa nikdy nedočkáte. Typický slovenský podvodník. A teraz mi nereaguje na maily. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Laura V. (JustBreathe)
ID 295023
(19. 6. 2014, 21:16)
|
MAXIMÁLNA NESPOKOJNOSŤ S TOVAROM !!!!!!!! - topánky mi spôsobili kožné problémy - MADE IN CHINA na remienku - poslané v čínskom sáčku - pokazené po 2 dňoch nosenia Toto je originál Guess? Z čistej benevolentnosti sa neobraciam na slovenskú obchodnú inšpekciu a na živnostenský úrad, ako sa môžu takéto čínsky nekvalitný tovar predávať ako originál Guess.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
monika f. (vanesa07)
ID 29723
, mimibazar.sk/vanesa07
(19. 6. 2014, 22:21)
|
Laura nehnevajte sa ale ja za to , ze vy mate kozne problemy nemozem.Mala by ste si kupovat specialnu obuv.Ja za originalitu r ucim vratenim penazi a mozem originalitu dokazat, takze najprv si to treba overit. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Laura V. (JustBreathe)
ID 295023
(20. 6. 2014, 13:04)
|
Monika akým vrátením peňazí ručíte? Ja som Vás žiadala o to, aby ste mi vrátili moje peniaze. Ja mám doma čínske topánky na ktorých to písmeno "G" už vôbec nevidno. Po jednom dni nosenia sa zodralo. Každý zodpovedný predávajúci pokazené topánky vymení. Tieto topánky sú príkladom toho, že na Slovensku ľudia môžu byť klamaní a musia byť spokojní. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
monika f. (vanesa07)
ID 29723
, mimibazar.sk/vanesa07
(23. 6. 2014, 18:44)
|
LAURA rucim za originalitu tovaru a nikdy som nikomu nedodala ziadny čínsky vyrobok, ako píšete a ani vam.Sandále su znacky G by Guess a kúpené priamo v obchode co mozem dokázať.Za originalitu rucim vratenim penazi.To ze na sandalkach pise Made in China neznamena, ze nie su original |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Laura V. (JustBreathe)
ID 295023
(27. 6. 2014, 15:50)
|
Monika, mne sa Vaše topánky začali rozpadať. Drať sa, odralo sa mi písmeno G, podrážka je celá pokrvyvená. Mala som ich na nohách 2 krát. Tak z akého dôvodu mi nechcete uznať reklamáciu, keď tvrdíte, že ručíte vrátením peňazí? Vaše topánky sú nenositeľné. Mám ich doma v skrini lebo sa v nich nedá chodiť. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Dasa H. (Dadusa)
ID 6540
(17. 6. 2014, 17:31)
|
do dnesneho dna mi nic neprislo a pani mi ani neodpisuje na maili fakt neodporucam  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Ivana S. (Ikala)
ID 7413
(25. 5. 2014, 21:30)
|
Tak skutocne nemozem pridat dobre hodnotenie tejto predavajucej. 8. aprila som si objednala kabelku a 23.4. este k tomu opasok a aj som zaplatila za celu objednavku. Monika slubovala tovar do 2 tyzdnov. Som tolerantna, moze sa stat vselico ale po 4 tyzdnoch som bola nervozna, kabelky nikde a ani Monika sa nehlasila.Az na moj dotaz co sa deje, dom dostala odpoved, ze balik sa niekde zdrzal. Kabelka prisla konecne po niekolkych tyzdnoch od objednavky, opasok nie. Na dotaz dna 18.5. , co je s opas |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
monika f. (vanesa07)
ID 29723
, mimibazar.sk/vanesa07
(27. 5. 2014, 3:38)
|
Ano Ivana vsetko sedi,ako ste napisala,ale dodanie som uvadzala do 15 dni,co su 3 tyzdne,nakolko iba pracovne dni posta a colnica pracuje.Kabelka vam myslim bola dodana s dvojtyzdnovym oneskorenim.Mna to velmi mrzi,ale od Noveho roku sa bohuzial doba dodania velmi predlzila a bohuzial niektore baliky daju do systemu az vtedy,ked podam reklamaciu a pritom su uz nejaky ten tyzden na Sk .Uvazujem ,ze koli tymto zdrzaniam prestanem na Sk zasielat,alebo budem zasielat priamo na adresy,lebo male balic |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Ivana H. (smejka17)
ID 19605
, mimibazar.sk/smejka17
(6. 8. 2013, 19:17)
|
Po objednavke tovaru a zaplateni platby mi predavajuca neoznamila meskanie dodania tovaru, reagovala az na moj email, dodavka tovaru meskala cca 2 tyzdne, nedala mi vediet, kabelku som si objednavala ku satam na krstiny svojej dcery, nakoniec som ju samozrejme ani nemala, kedze prisla po termine. Hodnotim negativne predavajucuc z dovodu meskania tovaru a neoznamenia vopred |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Erika H. (E2409)
ID 133373
, mimibazar.sk/e2409
(upravené 1. 10. 2012, 10:04)
|
Nespolahliva obchodnicka. Po 5tich tyzdnoch od uhrady hodiniek Guess nezaslala ani hodinky ani nevratila peniaze. Hodinky mali zevraj prist do 10 dni. Tazke sa s nou skontaktovat, neodpoveda na maily. NEODPORUCAM!!!!!! Hodinky boli dorucene. Stacilo len odpovedat na maily co je s nedodanym tovarom. Dakujem. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
monika f. (vanesa07)
ID 29723
, mimibazar.sk/vanesa07
(24. 9. 2012, 19:20)
|
Dobry den, prepacte prosim ,ale z dovodu ,ze sa balik s viacerymi balickami stratil som nebola schopna dodat tovar nacas. Tovar vam bude samozrejme dodany nahradny do par dni. Dakujem za pochopenie,monika |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|