Zuzana H. (kisa25) ID 2578
|
mimibazar.sk/kisa25
|
Oblasť: Bratislava |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 26. 2. 2006 |
Naposledy: 15. 6. 2021, 11:19
|
|
|
|
|
|
Ingrid V. (frohlich)
ID 7011
, mimibazar.sk/23767
(upravené 30. 5. 2007, 14:16)
|
k neserioznosti a dakujem za neopravnene negativne ohodnotenie,ktore nechapem preco ?Napisala ste mi ,ze Vam je luto,ale na dobierku neposielate,ked som pisala ze sa ospravedlnujem pre nedostatok casu,nemozem do banky a vy ste mi napisala ci ich mate posunut dalej,tak som napisala obratom>skoda,posunte ich dalej.Dakujem Tak aky problem riesite? Prajem Vam a celej rodine ,hodne zdravia stastia ,vela pozitivnej energie a Vam Zuzanka zakaznicky,ako ste vy sama.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Lenka S. (Jeja)
ID 5733
, mimibazar.sk/lenka72
(3. 3. 2007, 19:01)
|
Pripájam sa k negatívnym hodnoteniam, Zuzana vyhrala aukciu a tym to pre nu skoncilo,neodpoveda na maily,nekomunikuje,ticho...  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Zuzana H. (kisa25)
ID 2578
, mimibazar.sk/kisa25
(3. 3. 2007, 21:21)
|
a to iba preto lebo pani si nečita meily a neakceptuje prevody ktore možu trvať 2-3dni a pritom aukcia bola hned vyplatena  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Lenka S. (Jeja)
ID 5733
, mimibazar.sk/lenka72
(4. 3. 2007, 16:18)
|
pani maily cita a prevody akceptuje,len keby nejaky mail prisiel a korun tiez niet ... L. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Radka K. (kuna)
ID 9468
(7. 3. 2007, 8:52)
|
Ani ja nesuhlasím so zlým hodnotením pani zuzke,my sme si už viackrat objednali,všetko bolo v poriadku...Trochu trpezlivosti zuzi nič si z toho nerob...aj zlá reklama je reklama...  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Blanka V. (Blanyi)
ID 7707
, mimibazar.sk/edebaba
(8. 3. 2007, 9:37)
|
Podla mňa Zuzka je spohahliva.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
. ()
ID 0
(2. 3. 2007, 19:32)
|
Pišem svoje prvé negatívne hodnotenie. Po roku nakupavania a predávania je to moja prvá zlá slúsenosť. Zuzka si u mňa objednala botasky, no úhradu som nikdy nedostala. Písala som jej niekoľko mailov a odkazov, no odpoveď som nikdy nedostala. Som dôverčivá a tovar posielam ešte pred úhradou, no niečo som tušila a preto som čakala najprv na peniažky. Až po prečítaní hodnotení mamičiek, najmä starších hodnotení som zistila že som nebola sklamaná len ja. Škoda Jana |
ODPOVEDAŤ
| UPRAVIŤ HODNOTENIE
nahlásiť
|
|
Zuzana H. (kisa25)
ID 2578
, mimibazar.sk/kisa25
(2. 3. 2007, 20:16)
|
pani JANKA je mi luto že vam nechodia meily a potom po troch tyždnov to riešite takto ale ok  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Jana G. (bebecar)
ID 1841
, mimibazar.sk/bebecar
(3. 3. 2007, 19:39)
|
Mila Zuzka, maily mi chodia, pisala som Vam mail aj odkaz a Vy ste sa mi ani raz neozvali. Ak mi preposlete mail "ktory som nedostala" som ochotna ospravedlnit sa. Jana |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Petra A. (austo)
ID 2923
, mimibazar.sk/austo
(6. 11. 2006, 21:09)
|
Ďalšia rezervácia bez spätného ohlasu. Škoda. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Marina J. (mariner)
ID 4613
, mimibazar.sk/mariner
(5. 11. 2006, 14:25)
|
Zuzana, pri citani vasich hodnoteni, je asi zbytocne rozoberat, ze ste si rezervovala nejaku vec, ktoru ste samozrejme neuhradila a viac ste sa neozvala, ani ked som vam par krat pisala . |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Katarina S. (acidburn)
ID 4178
, mimibazar.sk/acidburn
(3. 11. 2006, 18:56)
|
mrzi ma to, ale takisto sa pripajam k negativnym hodnoteniam. U pani Zuzky som vyhrala v aukcii overal, od vtedy sa mi neozvala... je to uz cca mesiac... som velmi sklamana, pisala som jej, neopovedala mi... Nechapem, naco dava vecicky do aukcie, ked ich nechce predat?! Skoda... az doteraz sa mi nieco taketo na MMB nestalo... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Martina V. (Maťulííík)
ID 5388
(29. 10. 2006, 12:02)
|
Od Zuzky mi prišla čiapka ADIDAS v zlom stave Ozvala sa mi až po 4.tom!!! maily: _____________________________________________________________ "dnes mi prišla čiapočka ADIDAS no bohužiaľ nakoľko je veľmi popáraná a aj pozášívaná, vzadu ten emblém ani neprilieha :-/ vyzerá ako by sa na nej učila 10ročná krajčírka... preto je pre nás nenositeľná... Škoda, že ste na to neupozornili v inzeráte. Na fotke som videla len tie nadtrhnuté šnúrky, kt. by nebol problém poprišívať... no je toho oveľa viac... určite jej stav poznáte veľmi ma to mrzí, no za 150 Sk si môžem kúpiť novú, i keď nie ADIDAS, no bude oproti tejto v 100% stave. Škoda, lebo ináč sa mi veľmi páči, len keby nedopadla tak ako dopadla Preto Vám ju posielam nazad a prosím si zadať Vašu adresu, lebo na obálke nie je čitateľná... Korunky 150 Sk si po jej doručení prosím poslať na číslo xxxxxxxxxxxxxx Toto poštovné si samozrejme uhradím sama, aj keď ju nevraciam z vl. viny... Ďakujem za pochopenie, no je naozaj nie v takom stave aký by si ADIDASka zaslúžila..." Na skorú odpoveď sa teší Martina. ___________________________________________________________ No kým mi odpovedala, požiadala som o pomoc iné maminy na DISKUSII a dozvedela som sa, že nie som ani prvá ani posledná, čo sa jej to stalo Adresu mi teda poslala, no v diskusii mi povedali vraj na vrátenie peňazí môžem zabundúť tak som veľmi zvedavá ako to dopadne??? BUDEM HNEĎ INFORMOVAŤ!!! Zuzka, dúfam, že si to tiež prečítate  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Petra A. (austo)
ID 2923
, mimibazar.sk/austo
(24. 10. 2006, 12:37)
|
Bohužiaľ nerada, ale musím sa pripojiť k negatívnym hodnoteniam. Som sklamaná prístupom Zuzky, ktorá sa zapojila do aukcie, ktorú vyhrala a tovar následne odmietla. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Martina B. (Carol)
ID 428
, mimibazar.sk/carol
(29. 10. 2006, 13:37)
|
Ju si treba rovno na aukciách zablokovať  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Alena M. (alis)
ID 5288
, mimibazar.sk/alismotusova
(28. 9. 2006, 9:55)
|
. Jej odpoveď na reklamáciu.. A DATTE TO DO MIMIBAZARU SI NECHAJTE PRE INU MAMICKU LEN ABY STE TAM VY NEBOLI AKO TA CO VRACIA POSKODENY TOVAR A PYTA SPAT PENIAZE .KEBYZE TO BOL MOJ OVERAL TAK VAM ANI NEODPISEM A NEBAVIM SA SVAMI A ASI TO TAK AJ UROBIM. Takže pozor milé mamičky!!!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Alena M. (alis)
ID 5288
, mimibazar.sk/alismotusova
(28. 9. 2006, 9:39)
|
Upozorňujem všetky mamičky!!!! Objednala som si u tejto mamičky overal . Mal byť ako nový, raz oblečený a zaplatila som zaň 528,-Sk. Nie je až tak málo! A prišiel .. Na oboch rukávoch obrovské žlté fľaky, plus čierny fľiačik a na boku rozpáraný. Chcela som ho vrátiť a je to problém, lebo, že vraj ho predala susedka a ona ho ani nevidela. Posielam mail čo mi odpovedala na moju reklamáciu: Hovorila som jej´ skrz ten overal a povedala ze si neni toho vedoma ze vam ho dala v takomto stave ako ho opisujete.A informovala sa aj u inych mamickach cez diskusiu v mimibazare a stalo sa to aj ostatnym ze najprv si objednali a potom to chceli vratit ,tiez ze su v zlom stave tie veci a ziadali peniaze spat .A VRAVEL MI ZE AJ ONA SI UZ OBJEDNALA PAR KRAT A RAZ JEJ PRISLA UPLNE INA BUNDA AJ FARBA OTRASNA A NEROBILA STOHO CIRKUS A DRUHA VEC MIKINKA CELA DOZMOLKOVANA A TRETIA JEJ ANI DO DNESNEHO DNA NEPRISLA .VIEM ,ZE VS TO NEZAUJMA ALE PODLA NEJ J TO RIZIKO NAKUPOVANIA CEZ INTERNET.A ONA STALE TVRDI ZE OVERAL BOL V PORIADKU CISTY A MA AJ SVEDKOU.NO JE MI TO TRAPNE ZE VAM TO MUSIM TATKTO PISAT JA A HORSIE PREMNA ZE JE TO CEZ MOJU STRANKU A MOJE MENO SKLAMALA NIELEN VAS ALE AJ MNA. ZUZANA. Takže ak nechcete zažiť niečo podobné, pozor na túto mamičku.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Alena N. (alena38)
ID 2451
, mimibazar.sk/alena38
(19. 9. 2006, 20:39)
|
Veľmi nerada robím takéto hodnotenie, avšak ja som veľmi sklamaná prístupom p. Zuzky. Rezervovala si topanočky, a viac sa mi na žiadny mail neozvala, ani nezrušila objednávku, proste ignorácia. Problémov máme každá dosť, ale aspoň je slušné sa ospravedlniť. Zuzka, čakala som tri týždne na Vašu odpoveď a zrušila som dve vážne záujemkyne. proste  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|