Vážení návštevníci,
reagovať na príspevky môžu iba registrovaní užívatelia. Vyplňte krátky registračný formulár a staňte sa naším členom.
Ak ste už u nás zaregistrovaní, prihláste sa prosím.
Tešíme sa na vás.
Ingrid K. (sotnem) ID 24148
|
mimibazar.sk/sotnem
|
Oblasť: Žilina |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 9. 10. 2007 |
Naposledy: 19. 10. 2024, 7:27
|
|
|
|
|
|
Andrea K. (anca66)
ID 16418
, mimibazar.sk/anca66
(18. 8. 2016, 23:28)
|
Pani si zrejme myslela, že keď napíše "zajtra posielam" budem taká naivná a pošlem jej balík. Denne sa prihlasuje, ale ani na mail, ani na odkaz nereaguje. Dúfam, že mňa nebude oblbovať, ako nechápe, prečo som nedostala od nej mail - stačilo napísať na mimibazár - tam sa nič nestratí. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Zuzana Tomiová (white_rosse)
ID 11445
, mimibazar.sk/white-rosse
(11. 9. 2015, 20:50)
|
Ruším vašu rezerváciu a jednoznačne ako kupujúcu Vás neodporúčam sama ste si dali do rezervácie môj top zaslali adresu a čakali či pošlem balík skôr ako mi zašlete peniaze jednoznačne Vás neodporúčam!!!Slušnosť káže aspoň odpísať že ste si to rozmysleli keď sa vehementne prihlasujete viackrát za deň..  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Ingrid K. (sotnem)
ID 24148
, mimibazar.sk/sotnem
(17. 9. 2015, 19:46)
|
Pisala som Vam,ze rusim.Neviem,preco sa sprava ku Vam nedostala.Prepacte. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Olga Břoušková (mirabeli.cz)
ID 242711
, mimibazar.sk/mirabelicz
(23. 6. 2015, 11:08)
|
NEDOPORUČUJI Objednávka z 21.5.2015 do dnešního dne neuhrazena, na začátku jen sliby, později žádná reakce ...Tímto ruším objednávku. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Lenka B. (Brilenka)
ID 5178
, mimibazar.sk/brilenka
(14. 12. 2010, 23:02)
|
TOTO SA NEROBÍ !!! Objednala ste si čajník, ja som poslala objednávku aby sme to stihli do vianoc a vy mi namiesto peňazí pošlete správu: Lenka,dnes bol v super akcii cajnik u nas v obchode.Rusim, teda objednavku.dakujem za pochopenei.Krasny vecer. Ingrid |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Ingrid K. (sotnem)
ID 24148
, mimibazar.sk/sotnem
(upravené 16. 12. 2010, 12:55)
|
Lenka,mrzi ma to fakt,ale musim uvazovat ekonomicky.Idu Vianoce a ja potrebujem kazdu korunku.A ked mam moznost kupit cajnik za tretinovu cenu,tak kupim radsej ten a potom za cenu Vasho cajnika este aj dalsie veci pre mojich synov na Vianoce.Ved ho urcite predate,ked ste ho objednali.Vela zdaru v predaji a pekne sviatky. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Kristína K. (adelinka)
ID 2375
(29. 5. 2008, 20:19)
|
Rezervaciu rusim, za 28 dni ste si mohli najst cas na jej zaplatenie.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Ingrid K. (sotnem)
ID 24148
, mimibazar.sk/sotnem
(31. 5. 2008, 16:09)
|
Ved som Vam písala,že rezerváciu ruším.Asi ste nedostali moju spravičku. Ospravedlnujem, sa.,ak ste to tak dlho držali.Zelám krasny dník plný viery,nádeje a lásky.Ingrid |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Kristína K. (adelinka)
ID 2375
(1. 6. 2008, 21:25)
|
Nie, nedostala som Vasu spravu, najprv ste si rezervovali 2 podbradniky, potom ste to po dlhom case zmenili na 1 a nakoniec ste nezaplatili nic. A to je z Vasej strany dovod na zaporne hodnotenie??? Ja si myslim, ze si ho nezasluzim  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Andrea G. (Adka80)
ID 10571
, mimibazar.sk/mianto
(upravené 13. 11. 2007, 13:55)
|
, nespolahliva nakupujuca, neodpoveda ma moje odkazy , |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Ingrid K. (sotnem)
ID 24148
, mimibazar.sk/sotnem
(22. 11. 2007, 22:02)
|
Mala som zdravotne problemy, bola som v nemocnici ,nemohla som reagovat. Ste zena s unahlenym jednanim bez empatie |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|