Negatívne hodnotenia užívateľa Erika S. (Gamierka) ID 203022

Erika S. (Gamierka) ID 203022
mimibazar.sk/gamierka
Oblasť: Nitra
Telefon: 0917566981
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
Registrácia: 25. 5. 2011
Naposledy: 27. 3. 2024, 17:05
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 472
VŠETKY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Prosím volať po 14,00 hodine. Ďakujem
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 negatívnych hodnotenie , celkom už získala 1 negatívnych hodnotenie
Zuzana S. (evusicek) ID 55706 , mimibazar.sk/evusicek (22. 12. 2015, 11:43)
v žiadnom prípade neodporúčam vedome ma oklamala a poslala poškodené podložky na stôl rozmyslite si kde investujete svoje peniaze :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) odmieta mi uhradiť poštovné čo som poslala podložky naspäť poštovné činilo 8,50 :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´( :´(
ODPOVEDAŤ
Erika S. (Gamierka) ID 203022 , mimibazar.sk/gamierka (22. 12. 2015, 12:42)
Dobrý deň, Zuzana.
Poslala som Vám na účet 27,30€.
Dňa 18.12.2015 som Vám písala, že ak budete chcieť tovar vrátiť, budete to musieť urobiť na vlastné náklady ( preto som Vám navrhovala to riešenie, na ktoré ste nepristúpili ). K sume za vrátený tovar som Vám pripočítala 2,80€ za poštovné. To je suma, za ktorú sme poslali zásielku my Vám a ktorú ste si vlastne zaplatili ako poštovné v súvislosti s objednávkou. Myslím, že je to fér, nemusela som to uro
ODPOVEDAŤ
Zuzana S. (evusicek) ID 55706 , mimibazar.sk/evusicek (26. 12. 2015, 19:38)
Pre mňa ste nespoľahliva a zavadzajúca s tým že ste vedeli pošlete mi poškodený tovar a ohradite sa tým že veď to bolo len prasknuté a prelepené klamete!!!! Nebudem sa tým viac zaoberať ako som písala podávam sťažnosť na prešetrenie na SOI NITRA pekné sviatky!!!!
ODPOVEDAŤ
Erika S. (Gamierka) ID 203022 , mimibazar.sk/gamierka (27. 12. 2015, 18:16)
Asi ste si to dobre neprečítali, ale písala som Vám: "Neviem, čo teraz urobiť. Kuriéra Vám určite nepošlem. A nechcem ani tie podložky, lebo to by ste museli poslať naspäť Vy, na Vaše náklady. Navrhujem Vám kompromis. "
Vy, na Vaše náklady.
ODPOVEDAŤ
Zuzana S. (evusicek) ID 55706 , mimibazar.sk/evusicek (28. 12. 2015, 9:05)
ja som si to veľmi dobre prečítala...... kompromis z vašej strany ja si mám nechať 4ks podložiek a z toho su 3ks poškodené dobrý kompromis fakt to o vás svedčí....
Milá pani preštudujte si zákon!
ODPOVEDAŤ
Erika S. (Gamierka) ID 203022 , mimibazar.sk/gamierka (29. 12. 2015, 9:47)
Keďže ste vedeli, že tovar budete posielať na Vaše náklady, to že ste kuriérskej spoločnosti zaplatili všelijaké poplatky navyše, je Vaša vec. My sme Vám tovar poslali tiež kuriérom, zaplatili ste poštovné 2,80€ a tú istú sumu som Vám vrátila spolu so sumou za vrátený tovar. Nebudem už spomínať, že tovar sa mohol poškodiť aj pri preprave, lebo až na jednu podložku bolo všetko v poriadku. Osobne som to kontrolovala . Za veci ktoré ste vrátili som Vám peniaze
ODPOVEDAŤ
Erika S. (Gamierka) ID 203022 , mimibazar.sk/gamierka (29. 12. 2015, 13:29)
Za veci, ktoré ste vrátili som Vám peniaze vrátila a tiež za poštovné, ktoré ste zaplatili v súvislosti s objednávkou. Ospravedlnila som sa Vám. Viac už nemám čo k tomu povedať.
ODPOVEDAŤ
Zuzana S. (evusicek) ID 55706 , mimibazar.sk/evusicek (29. 12. 2015, 20:59)
čo dodať na váš kompromis nemám slov a už sa vyjadrovať nebudem bude to riešiť SOI pekný večer :-)
ODPOVEDAŤ
Zuzana S. (evusicek) ID 55706 , mimibazar.sk/evusicek (29. 12. 2015, 21:01)
a vyjadrím sa k veciam poškodeným ak sa mali poškodiť prepravou tak je to vaša vina lebo ste ich len nahadzali do krabice a nijak neobalili je to váš problém nie môj a opakujem podložku ste vedome poslali poškodené a zvyšné su prasknuté po krajoch zoberte si okuliare aby ste to lepšie videli ja som to videla aj bez ních alebo to dajte skontrolovať vašej kolegyni :-)
ODPOVEDAŤ
Zuzana S. (evusicek) ID 55706 , mimibazar.sk/evusicek (26. 12. 2015, 19:45)
Kopírujem mail ktorý ste mi poslali
Dobrý deň, Zuzana. My sme tie podložky na sklade nemali. Objednávali sme ich od nášho dodávateľa a hneď ako prišli, sme ich kontrolovali, lebo tak robíme so všetkým tovarom. Tá s princeznami bola v rožku prelepená. Keďže ostatné boli v poriadku a neposlali nám tú Frozen, z časového dôvodu sme sa rozhodli , že Vám to pošleme a pošleme Vám naspäť peniažky a darček ako náhradu za tú Frozen.
ODPOVEDAŤ
Zuzana S. (evusicek) ID 55706 , mimibazar.sk/evusicek (26. 12. 2015, 19:47)
Tieto podložky predávame už dlho a zatiaľ reklamácie od zákazníkov neboli.
Neviem, čo teraz urobiť. Kuriéra Vám určite nepošlem. A nechcem ani tie podložky, lebo to by ste museli poslať naspäť Vy, na Vaše náklady. Navrhujem Vám kompromis. Pošlem Vám na účet peniaze za tie princezné a Vy si necháte všetky podložky.Ak nesúhlasíte, tak pošlite tovar naspäť a my ho budeme reklamovať u nášho dodávateľa.
ODPOVEDAŤ
Zuzana S. (evusicek) ID 55706 , mimibazar.sk/evusicek (26. 12. 2015, 19:48)
Iba vtedy Vám budem môcť vrátiť sumu za všetky poškodené podložky, ale až keď budeme mať tovar u nás.
Dajte mi, prosím, vedieť, ako sa rozhodnete. Vzniknutá situácia ma mrzí, ale teraz pred Vianocami sa všetci ponáhľajú, my ponáhľame, aby sme stihli poslať do Vianoc, náš dodávateľ ponáhľa, aby to stihol dodať nám, naši zákazníci každý deň píšu alebo volajú, či im to príde do Vianoc, či sme už poslali....
ODPOVEDAŤ
Zuzana S. (evusicek) ID 55706 , mimibazar.sk/evusicek (26. 12. 2015, 19:49)
Verte, že sme mali ten najlepší úmysel a nechceli sme Vám pokaziť predvianočný čas a prekvapenie pre deti. Tak sa, prosím, ozvite. Erika
ODPOVEDAŤ
Zuzana S. (evusicek) ID 55706 , mimibazar.sk/evusicek (26. 12. 2015, 19:51)
v tejto mailovej komunikácii nieje nikde uvedené že pri reklamáciu tovaru ktorý ste vedome poslali poškodený mi nevrátite poštovné. Tak si nevymyšľajte! A takisto máte vo všeobecných podmienkach v e-shope že doručujete len kvalitný tovar čo sa vám vedome tento krát nepodarilo čo ste si mysleli že sviatky tak môžte posielať aj poškodené podložky? To už kde sme a ešte mi vyfakturujete podložku frozen a v balíku mi pošlete 5,40 naspäť s listom v obálke to je čo
ODPOVEDAŤ
Zuzana S. (evusicek) ID 55706 , mimibazar.sk/evusicek (26. 12. 2015, 19:53)
a že vy ste ústretová tak ako to vyhovu vám zaujímavé že jedna vlastní e-shop a druhá propaguje výrobky tu na MMB
ODPOVEDAŤ
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému
Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu