PROSIM VSECHNY MAMINKY,ABY SI PRECETLY PODMINKY PRODEJE O TERMINU ODESILANI BALICKU,MOC VAM DEKUJI
|
|
Gabriela K. (gabinak)
ID 79306
, mimibazar.sk/gabinak
(8. 1. 2015, 10:54)
|
My tiež stále čakáme na peniaze, je to smutné, predávajúca už nereaguje ani na maily!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Zuzana M. (Zara29)
ID 159281
(23. 12. 2014, 12:40)
|
Presne tak , s touto pani som obchodovala 3 roky a bolo to bez problemov,ale od septembra cakam na vratenie 50eur a nic,budem to musiet riesit na policii!!!!!!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Ingrid K. (bambi)
ID 6545
(15. 12. 2014, 13:33)
|
Ja cakam na balicek uz vyse dvoch mesiacov a stale nedorazil. Predavajuca sa uz neozyva. Ziadala som vratit peniaze, ale ani tie nenabehli na ucet. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Katarína B. (gvenka)
ID 91932
(28. 11. 2014, 17:30)
|
Lenka ja čakám tiež už vyše mesiaca vôbec nekomunikujete. Prosím si vrátiť peniaze alebo sa mi prosím ozvite. Je to dost smutne ze vobec nereagujete na mail |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Veronika F. (nikik3)
ID 120932
(24. 11. 2014, 20:59)
|
ako vidím nie som sama, už pred dvoma mesiacmi som poslala peniaze za objednávku, prišli mi dve veci, s tým, že za ostatné mi budú vrátené peniaze... Nemám veci ani peniaze a pani Lenka je zrazu ticho.....???????????????? |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Martina R. (Para)
ID 29858
, mimibazar.sk/para
(27. 10. 2014, 10:07)
|
Dobry den urobila som u vas objednavku s dodanim 28.9. objednavka prehasovala 300 eur , dna 13. 10. ste mi napisala ze do 10.dni objednávka bude u nas. Na tovar cakam stale a neodpovedate na moje maily bola by som rada keby ste sa ozvala s tym, ako to mienite riešiť dakujem  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Andrea P. (andrejkap)
ID 78997
, mimibazar.sk/andrejkap
(upravené 8. 11. 2014, 22:37)
|
Lenka, malá časť tovaru dorazila konečne po mesiaci a pol ale prosila som vás o vrátenie peňazí presne 60 libier na môj účet. Vidím že ste boli 2.11.o 19,40 h prihlásená. Výhovorky typu, že vám mail zlyhal neberiem, nie som včerajšia. Odpíšte mi inak budem nútená kontaktovať administratora a riešiť to s ním. Je to od vás nanajvýš neseriózne jednanie. Pindurová Andrea Martin SR 0905/169579 |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Lucia Z. (Lucia Z.)
ID 256314
(6. 11. 2013, 10:26)
|
Od pani som si 6.10 objednala bundu, riadne zaplatila. 31.10 az na moje dotazovanie, ze mi stale nic neprislo, mi napisala. ze bunda je, ale ze ostala v uk. 6.11 opat az na moje dotazovanie mi tato pano napisala, ze bunda je vypredana a uz nebude. neodporucam predavajucu, rozmyslite si kym si nieco objednate. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
lenka g. (ligina)
ID 19158
, mimibazar.sk/ligina
(6. 11. 2013, 10:30)
|
tyto veci se bohuzel nekdy stavaji,zas je dalsi skupina lidi co mely mit veci vyprodane a ty jim prisly,tak nekdo je nespokojeny,nekdo zas nadseny  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Lucia Z. (Lucia Z.)
ID 256314
(upravené 7. 11. 2013, 0:45)
|
Mila pani, ale vsade si pisete, ze v danom tyzdni objednavate, na dalsi tyzden dorucite. Tak ked Vam nepride tovar, mali by ste svojich zakaznikov o tom upovedomit a dat im moznost, ci este chcu cakat alebo nie. A nie ze ja ako zakaznik skoro po 4 tydnoch od objednania, stale cakam na tovar a Vy mi ani nenapisete |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Martina Š. (mici1)
ID 43961
(4. 12. 2012, 20:58)
|
Je mi luto ze musim dat negativne hodnotenie, ale aby som si vymienala maily s pani Lenkou a upozornovala na nezrovnalosti vo vyuctovani sa mi zda neprofesionalne. A este stale mi dlzi sice ale uz len 5 euro. No zacali sme na 55,60. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
lenka g. (ligina)
ID 19158
, mimibazar.sk/ligina
(upravené 4. 12. 2012, 21:36)
|
ano,udelala jsem chybu,zbytek penez jsem poslala v nedeli,myslim ze vase negativni hodnoceni je trosku trapne,ale budiz,mate na to narok jste trosku takova zakerna viz vas posledni email Martina Sersenova (makova3@post.sk) Re: Vzkaz od návštěvníka Mimibazaru 2. 12. 2012, 18:53:24 Komu: lena.graham@seznam.cz gDoručené Dobry vecer, Prajem prijemny sviatky a budte trochu pozornejsia Martina |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Martina Š. (mici1)
ID 43961
(5. 12. 2012, 21:52)
|
Potom ako ste sa mi ospravedlnili som vam poslala tento mail : Prajem prijemny sviatky a budte trochu pozornejsia a tym som povazovala vec za uzavretu ale kedze peniaze stale nedorazili tak som povazovala za normalne dat vam negativne hodnotenie. Nemam chut sa obhajovat ved vy viete kde je pravda a peniaze stale nedorazili.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Emilia K. (kraliček)
ID 101577
(4. 12. 2012, 10:26)
|
Ešte sa mi nestalo, že by som musela dávať negatívne hodnotenie, ale bohužial od 15.11. ste mi naposledy dala informáciu o mojom balíku, ktorý som uhradila 24.10.2012 v sume 29,20€. Od tohto dátumu, nakoľko tvrdíte, že balíček ste poslala a ja ho nemám, ste sa mi viac neozvala. Aj keď za prvý balík som Vám dala pozitívne hodnotenie, tentokrát som veľmi sklamaná s komunikáciou , viac u Vás objednávať nebudem. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
lenka g. (ligina)
ID 19158
, mimibazar.sk/ligina
(4. 12. 2012, 10:32)
|
ja s pani komunikuji,balik byl vyzvednut poslala 16.10 i s tim ze vy jste mi ho zaplatila az 24.10 pani ani nevi co ji vlastne chybi,bohuzel jsem udela chybu v tom ze jsme balik poslal tyden pred tim nez byl vlastne uhrazen a pani ted ceka na balik co mel byl poslan az po zaplaceni  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Emilia K. (kraliček)
ID 101577
(4. 12. 2012, 11:41)
|
Bohužial viem, čo mi chýba a sama ste mi napísala, že 29,-€ je doplatok, lebo z prvého balíky mi chýbali botičky a svetrík som doplácala v druhom.Mailom som Vám poslala ešte raz veci, ktoré mi prišli a ktoré nie. Takže neviem prečo ste mi písala, že je to doplatok a tieto veci mi chýbajú. Nemám vo zvyku písať sprostosti a myslím si, že ani Vy Lenka nemáte až taký poriadok vo veciach, keby ste mi to nenapísala Vy, tak si myslím, že ostatné veci nemáte, a prvý |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
lenka g. (ligina)
ID 19158
, mimibazar.sk/ligina
(4. 12. 2012, 11:46)
|
pani,prisly vam veci za 66.72 eur,vy jste platila 66.70 eur,co vam prosim vas chybi? o co jsem vas okradla? |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Emilia K. (kraliček)
ID 101577
(4. 12. 2012, 12:44)
|
Ja Lenka netvrdím, že ste ma okradla ,ale len som chcela vedieť , že prečo napíšete, že mi chýbajú boty zo zaplateného balíka, ked ich potom nepošlete a platila som na Váš účet 29.9- 40,90 € a 24.10 - 29,20 € takže tá suma, čo ste napísaly Vy aj tak nesedí  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
lenka g. (ligina)
ID 19158
, mimibazar.sk/ligina
(upravené 4. 12. 2012, 14:01)
|
v puvodnim negativnim hodnoceni pisete ze vam nebyl dodan balik ,ale ten jste si vyzvedla 16.10.ja vam nic nedluzim ani veci ani penize,vsechno je z moji strany v poradku 3.40 eur co vam v sume nesedi,je suma za postovne |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
|
Emilia K. (kraliček)
ID 101577
(4. 12. 2012, 14:49)
|
Veľmi sa omlúvam, ale zlyhala medzi nami komunikácia, doplietlo sa to tymi botičkami sťahujem negatívne hodnotenie a mrzí ma to  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Anna L. (ailla)
ID 38385
, mimibazar.sk/ailla
(upravené 2. 12. 2012, 20:09)
|
AŽ PO URGENCII OD ADMINA MI PREDÁVAJÚCA BEZ OSPRAVEDLNENIA!!! POSLALA MESIAC PO MOJOM ZAPLATENÍ TOVAR. Chabá komunikácia z jej strany, ignorovanie mojich mailov. ZAVÁDZANIE, vraj mi to poslala nasledujúci pondelok..., potom som vraj bola zaradená medzi nezaplatených a pod. Komunikácie mám uložené. Ako dôkaz môžem poskytnúť. NEODPORÚČAM! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
lenka g. (ligina)
ID 19158
, mimibazar.sk/ligina
(13. 11. 2012, 21:06)
|
prehlidla jsem pladbu,pani jsem se omluvila a krem poslal.nemelo by se to stavat ale bohuzel se nekdy stane,jsme jen lidi. pani omluvu neakceptovala,bohuzel to se nekdy taky stane |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Maria A. (mareli)
ID 28486
, mimibazar.sk/mareli
(23. 9. 2012, 22:59)
|
ja neviem, kde sa stala chyba, uz takmer 10dni sa snazim ziskat odpoved od predavajucej, co sa stalo s mojou objednavkou, ktora bola uz uhradena. stale bez odpovede. dalsiu objednavku vobec neviem, ci vlastne zaregistrovala, kedze mi stale neodpisuje. ani cez mmb nereaguje. dufam, ze po tomto negat. hodnoteni sa konecne nieco dozviem!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
lenka g. (ligina)
ID 19158
, mimibazar.sk/ligina
(24. 9. 2012, 10:44)
|
dovolila jsem si pres vikend udelat volno z duvodu nemoci pani mi psala 2x v patek,ne 10 dni |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Maria A. (mareli)
ID 28486
, mimibazar.sk/mareli
(upravené 24. 9. 2012, 15:10)
|
no tak podla mmb (nastastie uchovava odkazy) som vam pisala 14.9, 17.9., 19.9, 21.9., 22.9 vsetko bez odpovede. odpoved som dostala az po tomto negat. hodnoteni. mozno sa k vam naozaj moje odkazy nedostali, aj ked ja ich tu na MMB mam vysvietene, vzdy pisem cez MMB a nie priamo email. uznajte, ze ak som zaplatila za tovar 10.9 a dnes je 24.9 a stale nie je u mna doma, tak je normalne, ze sa pytam, co sa stalo. plus som si medzicasom u vas objednala dalsie gumaky a nedali ste |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Maria A. (mareli)
ID 28486
, mimibazar.sk/mareli
(25. 9. 2012, 20:35)
|
u mna nie dobra skusenost. potom co zlyhala komunikacia zo strany predavajucej ma obvinila z toho, ze som si jej dovolila napisat negativne hodnotenie. vypytala si cu, vraj mi vrati peniaze (po 3tyzdnoch co ich drzala na ucte) a moj tovar ze vrati spät do obchodu radsej  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
lenka g. (ligina)
ID 19158
, mimibazar.sk/ligina
(upravené 25. 9. 2012, 22:35)
|
pani mela platit 6.9 platila 11.9 proto ze obchod tahne 3 tydny,na tyto emocionalni vylevy si moc nepotrpim,je to trapne a ponizujici,jako deti na piskovisti |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
|
Maria A. (mareli)
ID 28486
, mimibazar.sk/mareli
(16. 10. 2012, 21:40)
|
dnes som sa dozvedela, ze nie som jedina,co ma u vas podobnu skusenost! len ste si zariadili stiahnutie negativ.hodnotka! 1.9 som si u vas objednala, 5.9 som vam znovu pisala, ci ste to zaregistrovali.odpisali ste mi 6.9, ze asi nepresiel email (neviem preco nekomunikujete cez mmb odkazy) a poslali ste mi detaily k platbe..ja som objednavku hned 7.9 zaplatila prevodom.to bol piatok, takze je prirodzene, ze peniaze kedze mate inu banku sa vam pripisali az v utorok 11.9 |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
marianna v. (marianna365)
ID 151510
(6. 7. 2012, 22:01)
|
bohužiaľ musím dať negatívne hodnotenie,nakoľko sa mi predávajúca neozýva.objednala som si u nej krémiky, kt.som zaplatila a dodnes ani balík ani peniaze a ona nereaguje! ja ju neodporúčam.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
lenka g. (ligina)
ID 19158
, mimibazar.sk/ligina
(6. 7. 2012, 23:18)
|
objednavku pani mam v nezaplacenych,o tom ze pani nema zaplaceny balicek se dozvidam az ted |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|