Katarína K. (Katka Spiska) ID 160495
|
mimibazar.sk/katkaspiska
|
Oblasť: Banská Bystrica |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 2. 8. 2010 |
Naposledy: 12. 3. 2021, 9:12
|
|
|
|
|
denisa m. (dendaXX)
ID 65848
(17. 9. 2018, 11:34)
|
Po zaplateni tyzden nereagovala na maily.Dlhe cakanie na balik a zaslanie na nespravnu adresu aj ked jej bolo 2 krat do mailu pisane ze adresa je ina.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Katarína K. (Katka Spiska)
ID 160495
, mimibazar.sk/katkaspiska
(19. 9. 2018, 11:16)
|
Poslala som to na adresu, ktorú máte uvedenú na MMB. Ak je tá adresa nesprávna, tak si ju jednoducho zmeňte namiesto písania negatívnych komentárov. Katka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Mária P. (mary939)
ID 284322
(21. 7. 2016, 21:34)
|
Nebola som s nakupom spokojna. Lego bolo spinave, uprasene a babiky mali daleko od krasnych princezien. Obrazky sa vobec nezhodovali s realitou. Predavajucu neodporucam! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Jana K. (sednaja)
ID 272244
(31. 7. 2015, 16:49)
|
U tejto pani sme objednávali 3x lego duplo, z toho 2x bola objednávka neúplná, Síce objednávku dodatočne doplnila, avšak odmietla so mnou zavrieť ďalší obchod z dôvodu, že som bola nespokojná. Ak by som nebola spokojná, tak asi neobjednávam 4-krát. Ona urobí chybu a ešte to zvalí na mňa. Hrozný prístup. Nechám u nej 130€ a ešte sa tvári akoby ona platila mne. NEODPORÚČAM PREDAJCU |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Katarína K. (Katka Spiska)
ID 160495
, mimibazar.sk/katkaspiska
(4. 8. 2015, 19:41)
|
Janka, toto má akú logiku prosím Vás? Vy píšete, že ste boli 3 krát spokojná a chcete objednávať 4 krát a ako prejav tejto spokojnosti mi dáte zlé hodnotenie! Dosť tomu nerozumiem. Katka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Katarína K. (Katka Spiska)
ID 160495
, mimibazar.sk/katkaspiska
(4. 8. 2015, 19:44)
|
Možno, že ide o to, ako ste sa ku mne správali počas nášho spoločného obchodovania. Ja viem, je ťažké si také niečo priznať, veď Vy ste kupujúca a kupujúci má vždy pravdu. Mne ale také hysterické a výhražné maily pri chýbajúcich drobnostiach dosť vadia. Stačí napísať - niečo mi chýba, pošlite mi to dodatočne prosím. To by ste ale museli mať v sebe pokoru, čo je dnes dosť vzácna vec. Katka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Jana K. (sednaja)
ID 272244
(8. 8. 2015, 10:16)
|
Nepísala som žiadne hysterické ani výhražné maily. Lenže, keď už druhýkrát po sebe nebola objednávka správna, tak som Vám len pripomenula, aby ste dbali viac na kvalitu ako na kvantitu. Napriek tomu som Vám dávala kladné hodnotenie. Tu ide o prístup. Ešte ste sa aj ospravedlňovali a ja som vravela, že sa nič nedeje, nelámte si hlavu a teraz tu idete hovoriť o vyhrážaní. Brala som to ako klasické nedorozumenie, išlo však len o to, že nebolo prvýkrát. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Jana K. (sednaja)
ID 272244
(8. 8. 2015, 10:23)
|
Nikdy som sa na Vašu adresu nevyjadrila negatívne. Vždy som komunikovala, načas vyplácala, bola som spokoná, aj som hodnotila spokojnosťou. Asi Vám vyhovujú len zákazníci, ktorí bez slova dajú peniaze a čušia. Brala som to napriek tomu len ako nedorozumenie a vy svoje vlastné zlyhanie hádžete za vinu mne. Nemienim obchodovať s niekym, kto o to nemá záujem. Nenapísala som žiadne zlé hodnotenie a nakoniec sa dozviem, že pre moju údajnú nespokojnosť mi nič nepošlete... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
Jana K. (sednaja)
ID 272244
(8. 8. 2015, 10:23)
|
Veď jasné, obchod je vo Vašej réžií, obchodujte s kým Vám príde za vhodné, ale nedávajte mi do úst niečo, čo som nepovedala. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|