Negatívne hodnotenia užívateľa Denisa P. (lilinka) ID 1551

ÚČET BOL POZASTAVENÝ
Denisa P. (lilinka) ID 1551
mimibazar.sk/lilinka
Oblasť: Nové Zámky
Registrácia: 23. 11. 2005
Naposledy: 12. 11. 2008, 21:35
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 73
VŠETKY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 negatívnych hodnotenie , celkom už získala 9 negatívnych hodnotenie
Silvia B. (Sis12) ID 67148 (7. 11. 2008, 13:15)
Z vasho pc je registrovany aj inzerent s nickom MRSIA. Neviem v akom ste vztahu ale mam pre neho odkaz: Pred mesiacom som si od vas objednala kavovar. 18.10. ste mi potvrdili prijate peniaze a odoslanie balika. KDE JE??? (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Denisa M. (Mikaylah) ID 1070 , mimibazar.sk/Mikaylah (15. 6. 2007, 9:41)
Ja som este nikdy nic negativne nenapisala, ale bohuzial nedalo mi to a teraz musim.. Komunikacia bola v poriadku, v tom zmysle, ze pani Denisa sa pytala na rozmer, co je absolutne v poriadku.. Potom si vypytala zlavu a nakoniec sa ozvala s tym, ze platbu by chcela urobit na 2x. Vsetko som jej odsuhlasila, dala zlavu a odvtedy sa mi ozvala az po 3.emaile /medzitym sa veselo prihlasovala na MMB, takze bola online../ s tym, ze jednoducho - posúva ďalej.. Vlastne, nič extra sa nestalo, ale po niekolkých dňoch vyjednávania si myslím, že adekvátne by bolo aspon vysvetlenie a to ihned a nie až po mojich urgenciách.. Bohužial, ja pozitívnu skúsenoť nemám (N) a hlavne, nie som prvá..
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Denisa P. (lilinka) ID 1551 , mimibazar.sk/lilinka (17. 6. 2007, 14:28)
niečo k tomu dodám::U tejto panej som sa informovala na jedny šlapky,ktoré boli nesmierne predražené,ale konečné rozhodnutie o tom že by som si ich kúpila nepadlo a nakoniec som jej to aj napísala,že ich neberiem a za to som dostala negatívne hodnotenie???Je to normálne??Len som sa informovala,ani som si ich nerezervovala!!! :-o :-o :-o
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Denisa M. (Mikaylah) ID 1070 , mimibazar.sk/Mikaylah (upravené 19. 6. 2007, 21:32)
Boli to a) dreváky nové, nepoužité v krabici b)ak boli predražené, načo ste sa na ne ozývala - zo športu?? :-(( -zlavnené z ceny 3500 na 2090 - takže zľava 1500 korún - to je predražené???

A to som Vám dala ešte ďalšiu zľavu.. Táto pani má tolko negatívnych hodnotení, že nie je čo dodať... Navyše som jasne napísala - že Vám nedávam negatívne hodnotenie, ale mám s VAMI NEGATÍVNU SKÚSENOST - a to teda mám!! Pretože ak niekto 3 dni vyjednáva o cene, o zľave, o platbe, tak je slušné aspoň napísať - bez mojich urgencií, že vec nechcete.. Ale to už nechám na ostatné maminy,nech si urobia obraz.. :-( :-( :-(
Na MMB sú neni hodnotenia na to, aby sme napísali, že platba prisla a vec je odoslaná, ale na to, aby sme napísali svoju skúsenosť s tou ktorou mamou... Ja som nikdy žiadnu negatívnu vec nenapísala, ale tentokrát za Vaše správanie to musím urobiť.. Ale ako vravím - máte už tolko negat. hodnotení, že to je až do plaču...

TOTO JE JEDEN Z najhorších prístupov na MMB aký som zažila a je to velmi smutné.. Nenapísala som tento komentár za zrušenú rezerváciu alebo nerezerváciu, ale za Vaše ignorantské správanie..
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Denisa P. (lilinka) ID 1551 , mimibazar.sk/lilinka (18. 6. 2007, 22:34)
za akú zrušenú rezerváciu,ked som si ich ani nerezervovala!!!pre boha vy ste chorá :-o predsa ked idem niečo kúpiť tak sa informujem a to že som mala tolko otázok ešte neznamená že ich beriem.....
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Jana M. (janin) ID 2070 (3. 6. 2007, 14:21)
Ja musim bohuzial napisat negativne hodnotenie koli tomu, ze pani Denisa si u mna objednala dve veci, z toho som jej zohnala jednu a dodnes mi nie je schopna poslat peniaze ani za tu jednu (N). Takze Deniska ked nemate peniaze tak si nabuduce odo mna tovar neobjednavate!
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Daniela K. (Melma) ID 7432 (10. 5. 2007, 14:53)
Svoju osobnú negatívnu skúsenosť s Denisou som už písala v mojom hodnotení z 2.4. a nebudem sa opakovať, len chcem upozorniť, aby ste nedopadli podobne ako ja: kúpila som si od nej Nike bundu za 605 Sk, ktorá bola na futre roztrhnutá. Bundu som zabalila a poslala jej späť, s tým, že som urobila chybu a vopred ju nepožiadala o dovolenie vrátiť poškodený tovar. Dočkala som sa len osočovania, klamstiev: tvrdila, že balík nerozbalila a poslala, späť a pritom tú bundu o 2 týždne predávala znova a o 100 Sk lacnejšie. Neváhala použiť svedectvo kamarátky, ktorá bundu údajne videla a nič jej nebolo-kamarátka má podobné negatívne hodnotenie ako ona, takže o objektivite tohoto svedectva netreba diskutovať. Nechcem tvrdiť, že tovar, ktorý Denisa predáva je poškodený, ale môže sa to stať a v takom prípade, nečakajte, že vám vráti peniaze. Napriek tomu, že nakoniec si chybu priznala, do dnešného dňa nemám: bundu a peniaze. Moje negatívne hodnotenie nie je jediné. Prikladám posledný mail od Denisy:
Dátum a čas prijatia: 13.04.2007 22:29
Veľkosť: 4 KB
Predmet: Vzkaz od návštěvníka MIMIBAZARu
Text správy:
MIMIBAZAR.sk - za pár kaček spousta oblečků a hraček
Denisa Položániová (lilinka) ID 1551
uznávam že chyba bola na obidvoch stranách,po vymazaní hodnotení ktoré si mi napísala ti pošlem späť peniaze.Tak nebude škodná ani jedna z nás.Napíš ak si sa rozhodla.
(N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Daniela K. (Melma) ID 7432 (upravené 2. 4. 2007, 11:25)
U p. Denisy som si objednala bundu za 550 Sk + 55 poštovné. Bunda bola na futre roztrhnutá (nie rozpáraná) a nevedela by som si to opraviť, na čo som nebola vopred upozornená, predpokladala som, že si to nevšimla. 19.3.som bundu zabalila a poslala naspäť - ďalších 55 Sk, kedže o poškodené veci nemám záujem. Urobila som chybu, že som Denisu o tom neinformovala, aj keď som to mala v úmysle, ale deti dostali črevnú virózu a malá som iné starosti. Balík som odoslala v piatok a už v pondelok ho dostala, hoci štandardne to trvá 3 dni. Napísala som jej v pondelok a ospravedlnila sa jej za to a žiadala ju o vrátenie peňazí, samozrejme po odpočítaní jej nákladov. Dočkala som sa iba osočovania: moje jednanie je podľa nej neprípustné a pod úroveň... Zatiaľ čo predávať roztrhnutú bundu a klamať (citát z 19.3.:,balík som ani neotvorila a odoslala vám naspäť,aby ste mala aspoň bundu,lebo peniaze vám pri takomto jednaní nevrátim) bundu do dnešného dňa naspäť neodoslala a zverejnila fotky roztrhanej podšívky na MMB a osočovať ma je úplne v poriadku. Snažila som sa s ňou slušne dohodnúť, ale z jej strany nebola žiadna snaha. Ja som si svoju chybu priznala, na rozdiel od nej a bohužial som prišla o 660 Sk. Mojou najväčšou chybou bolo, že som si neprečítala jej hodnotenia, toto nie je prvé negatívne. Ja si myslím, že jej ide len o biznis, nejaká spokojnosť zákazníka jej nič nehovorí.
U mna jednoznačne NESERIÓZNA PREDÁVAJÚCA !!!!! (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Denisa P. (lilinka) ID 1551 , mimibazar.sk/lilinka (upravené 4. 4. 2007, 0:23)
Vôbec nič z toho čo tu píšete nie je pravda tak sa hambite za tieto výmysli a nevyhovárajte sa ustavične na nejaké detské virózy,je to trápne.Klamete viem to ja a aj vy a to mi stačí,ostatný nech si myslia čo chcú. |:o) :-#Bunda nebola roztrhaná.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
zsaklin z. (aneta zacharova) ID 6014 (4. 4. 2007, 9:25)
Dobry den nerada sa pletiem ale tu bundu som videla aj ja a vazne nebola poskodena!!!!!! neviem co chcete s tymto dosiahnut?!ked ste tam nieco nasli tak ste ju mali informovat a nie na male deticky sa vyhovarat!ja osobne by som asi vas dala ako: NESERIOZNA KUPUJUCA!!!!!!!!!
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Daniela K. (Melma) ID 7432 (16. 4. 2007, 16:18)
Milá Aneta práve som si prečítala Vaše hodnotenia citujem hodnotenie od Jany:
Jana E. (janae) ID 1018 (15.10.2006, 9:23)
Ja mam s touto pani zlu skusenost. Kupila som si od nej kombinezu, ktora mala byt v super stave. Ja som vsak nasla na nej dierky a jej sposob vybavovania reklamacie je taky, ze vas obvini, ze ste to umyselne potrhali vy
Takze nikdy viac
MYSLÍM, ŽE TO NEPOTREBUJE KOMENTÁR.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Daniela K. (Melma) ID 7432 (4. 4. 2007, 13:37)
Kedže ste z Nových Zámkov, tak predpokladám, že ste kamarátky, takže ju samozrejme podržíte. Fakt sa Vás to netýka, tak sa prosím do toho nemiešajte. Bohužiaľ kedže som tú bundu vrátila, tak sa nemám ako brániť.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
zsaklin z. (aneta zacharova) ID 6014 (5. 4. 2007, 0:18)
Ano mate pravdu ze mam 1 zle hodnotenie ale bohuzial su tu aj taketo podvodnicky ja sa do toho nechcem pliect ale tento raz som na vlastne oci pozerala tu bundu a nebola poskodena!!!!!!!to hodnotenie by mala pisat asi p.Denisa za vase spravanie! *-)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Jana E. (janae) ID 1018 (5. 4. 2007, 9:54)
vy dve s pani Denisou zjavne predavate derave veci a potom jedna druhej robite akoze svedkov. Podvodnicky ste vy dve !!! (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Denisa P. (lilinka) ID 1551 , mimibazar.sk/lilinka (5. 4. 2007, 11:34)
Ano tak preto je väčšina mojich hodnotení pozitívna,okrem niekoľkých takých chuderiek ako vy ktoré sa nudia a chcú sa robiť dôležitými,ale také treba ignorovať.A mimochodom toto nie je žiadna diskusia ale hodnotenie a my sa nepoznáme tak neviem kto sa vás pýtal na názor? :-o
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Jana E. (janae) ID 1018 (5. 4. 2007, 11:41)
ja reagujem na p. Anetu, s ktorou som uz do cinenia mala a s ktorou mate rovnake praktiky a ktora je vasa kamoska...
Ja netvrdim, ze vsetko co predavate je zle, ide vsak o to, ze nemate zabrany ako jedna tak aj druha predat potrhany tovar a potom este napadat kupujucu.
Nech potencialne nakupujuce vedia, co ich caka ked nebudu s tovarom spokojne.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
zsaklin z. (aneta zacharova) ID 6014 (5. 4. 2007, 11:56)
mohli by ste si podat ruky a hlavne prebrat sa! |:o)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Jana E. (janae) ID 1018 (5. 4. 2007, 12:04)
alebo na vas upozornit admina, pretoze ani tu si nemozete robit co sa vam zachce. Aj predaj cez internet ma urcite pravidla a klamstvo predavajucich o stave tovaru urcite povolene nie je !!!
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Daniela K. (Melma) ID 7432 (upravené 16. 4. 2007, 16:19)
.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Eva Š. (evulka221) ID 7944 , mimibazar.sk/evulka221 (19. 1. 2007, 15:36)
A ako tak pozerám Tvoje hodnotenia, máš tam viac NEGATIVNYCH ako pozitivnych. aj to o niecom svedci. tak pa. (N) (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Eva Š. (evulka221) ID 7944 , mimibazar.sk/evulka221 (upravené 19. 1. 2007, 21:47)
Deniska, mrzí ma Tvoj negatívny prístup ku mne.
Mám odložený podací lísto ešte z 19.12.2006 o tom, ako som Ti posielala doporučenú zásielku, aj dobierkový lístok, plus mám obal z balíčka, ktorý sa mi vrátil, kde je pečiatka od pošty, že ADRESAT NEPREVZAL, plus mám doklad o zaplatní 20,- ako úložného poplatku na pošte. Na požiadanie Ti to môžem poslať a hoci aj uverejniť na MIMI. Kritiku prijímam, ale nie, keď neoprávnená. Viacej mamičkiek ma od obchodu s Tebou odrázalo, no ja som človek dôverujúci každému a doplatila som na svoju dôveru. Prajem Ti všetko dobré. :'( :'( (N) :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Denisa P. (lilinka) ID 1551 , mimibazar.sk/lilinka (19. 1. 2007, 19:53)
Väčšiu blbosť si už nemohla napísať,že VIACEJ mamičiek ťa odrrádzalo od obchodu somnou.Sú tam v mojich hodnoteniach 2 také,čo boli nespokojné alebo mali problémy.Ostatné mamičky sú spokojné a vždy s každou jednám korektne a vychádzam v ústrety,takže 3 také hodnotenia ma až tak nezaujímajú.Naozaj som nič nedostala,a to je tvôj problém,či mi veríš alebo nie.Aj dnes som bola celý deň doma ačakala som poštárku a nakoniec som si medzi letákmi našla papierik o balíku,že adresát nezastihnutý.Nemám chuť sa hádať nie som ten typ,ale maj si svoju pravdu akú chceš. :-(
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Eva Š. (evulka221) ID 7944 , mimibazar.sk/evulka221 (upravené 19. 1. 2007, 21:47)
DENISKA POLOŽÁNIOVA (ID 1551) dávam Vás medzi nespoľahlivé nakupujúce.
Najprv si objednáte tovar za vyše 400,-, neozývate sa na moje urgencie, hoci na MMB chodíte a obnovujete si stránku, nakoniec som pristúpila na zaslanie dobierku. Dobierka sa mi vrátila späť ako neprevzatá Vami, hoci Vy ste mi tvrdili, že ste nič nedostali, a to už nehovorím o poštovnom okolo 50,-, ktoré som zaplatila i 20,- ako za úložnú lehotu na pošte. NEODPORÚČAM.
Denisa je nespoľahlivá. Mamičky, tu nenakupujte.
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Denisa P. (lilinka) ID 1551 , mimibazar.sk/lilinka (19. 1. 2007, 9:50)
Je pravda že som si u vás objednala,ale nemám dôvod Vám klamať,predsa keby mi to prišlo tak to prevezmem a nemám dôvod si objednať vec a potom neprevziať.Tak ma nesúdťe podľa Vašej nálady.Pošlite mi číslo účtu,som Vám ochotná to poštovné aj úložné preplatiť,ak vám o to ide.Pochybujem aj o tom že ste to vlastne poslala,kedže nič neprišlo,ale dobrá taktika.Teraz budete mať 80 sk zadarmo.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Miriam D. (Tili) ID 6544 , mimibazar.sk/tili (19. 1. 2007, 11:11)
Ak to pani poslala tak určite má o tom z pošty doklady. Niekedy je tá pošta naozaj 8o| Mám podobnú skúsenosť, minule moju oznámenku o dobierke hodila poštárka úplne inej osobe. Ešte, že poštu máme v obchode a poznajú ma. Tak mi povedali že mám balíček. Inak by sa vrátil a mamička by bola nazúrená že poslala a ja som to neprebrala a ja tiež lebo mi nič nedošlo. :-[ :-[ :-[
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Eva Š. (evulka221) ID 7944 , mimibazar.sk/evulka221 (19. 1. 2007, 15:35)
Miriamka, doklad mám, vid moja odpoved.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Miriam D. (Tili) ID 6544 , mimibazar.sk/tili (19. 1. 2007, 16:20)
To je dobre že si si ho odložila (Y). Ja len že pošta niekedy naozaj nie je spoľahlivá a poštárka nedoručí oznámenku adresátovi - viď moja vlastná skúsenosť. Preto ja vždy chcem aby mi mamička poslala info o odoslaní balíčka aby som nebola odkázaná na oznámenku.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Eva Š. (evulka221) ID 7944 , mimibazar.sk/evulka221 (upravené 19. 1. 2007, 21:47)
Deniska, mrzí ma Tvoj negatívny prístup ku mne.
Mám odložený podací lísto ešte z 19.12.2006 o tom, ako som Ti posielala doporučenú zásielku, aj dobierkový lístok, plus mám obal z balíčka, ktorý sa mi vrátil, kde je pečiatka od pošty, že ADRESAT NEPREVZAL, plus mám doklad o zaplatní 20,- ako úložného poplatku na pošte. Na požiadanie Ti to môžem poslať a hoci aj uverejniť na MIMI. Kritiku prijímam, ale nie, keď neoprávnená. Viacej mamičkiek ma od obchodu s Tebou odrázalo, no ja som človek dôverujúci každému a doplatila som na svoju dôveru. Prajem Ti všetko dobré. :'( :'( (N) :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lucia Š. (kačička) ID 63 , mimibazar.sk/kacicka (1. 11. 2006, 13:34)
dobry den pani denisa,ja musim napisat negatyvne hodnotenie (N) :-@
dna 21,10,2006 ste si u mna objednala teplaciky next,do dnes som vam ich drzala je 1,11,2006 a nereagujete ani na maily,ani na vyzvy cez mimibazar aj ked ste tu skoro kazdy den.viem vec podrzat,ale ak sa mi od dna kedy si nieco objednate neozvete,nemam o com :-(
takze ako kupujucu neodporucam (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimibazar | Desatoro | Logo Overený obchodník | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Osobné údaje
Kontakt | Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti
Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
so sídlom náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu