|
|
Michaela B. (bugríšek)
ID 17414
, mimibazar.sk/bugrisek
(20. 9. 2014, 1:17)
|
Bohužiaľ sa musím pridať k tým negatívnym hodnoteniam,nakoľko som si pred mesiacom objednala tovar a aj uhradila a do dnešného dňa nemám ani tovar ani peniaze a milostivý pán neni schopný ani odpísať.Hanba takýmto ľuďom.TAkže milé nakupujúce pozor na tohto pána  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Roman M. (hypermoda.sk)
ID 150784
, mimibazar.sk/hypermodask
(24. 9. 2014, 8:34)
|
Dobrý deň ospravedlňujeme sa za chybu pri Vašej objednávke. Presné vyjadrenie som vám poslal na Váš email. Peniaze boli už vrátené. Nikdy by som si vedome nedovolil niekomu nedodať tovar alebo nevrátiť peniaze. Roman Michálik |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Agata K. (ejdzi1)
ID 87509
(25. 4. 2013, 14:15)
|
predavajuceho absolutne neodporucam, tovar som po urgencii obdrzala po dvoch mesiacoch od zaplatenia aj napriek tomu, ze uvadzate ze ho mate skladom. Ziadna informacia, ze je potrebne cakat, keby som sa sama neozvala, tak neviem ci tovar vobec dostanem. Aj napriek tomu, ze som s tovarom spokojna, co sa tyka komunikacie som nutena dat negativne ohodnotenie. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Zuzana Š. (zuzinka1979)
ID 270812
(2. 4. 2013, 15:29)
|
Suhlasim, velmi nespolahlivy predajca, znama poslala peniaze, za tovar, ktory mi objednavala cez seba uz pred dvomi mesiacmi a do dnes ani tovar ani peniaze. Neobjednavajte si ziadny tovar od dotycneho predajcu! Nebudete mat ani tovar ani peniaze. Je neskutocne neseriozny, ani odpoved na mail, ani rekacia na telefonat! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Roman M. (hypermoda.sk)
ID 150784
, mimibazar.sk/hypermodask
(4. 4. 2013, 9:11)
|
Dobrý deň mohli by ste nám prosím napísať kto je Vaša známe, potrebujeme jej meno a ID tu na mimibazári. POzrieme sa na to. dakujeme Roman Michálik |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Janka L. (Nanka19)
ID 119196
(24. 4. 2012, 14:37)
|
JA NEODPORUčáM NIKOMU , za tie nervy a stresy čo som zažívala počas tohto zdlhavého obchodika je neskutočne 3x odoslan tovar ine farby a poškodená každa druha tunika !!! po vratení a dlhom čase konečne mi poslal zreklamovany tovar a to iste iné farby poškodené je to velmi nezodpovedný človek a nekvalitný tovar . a ked už zufala som mu odpisala že ZNOVA mi prišlí poškodené a iné farby Už SA ANI NEOZVAL A IG |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Roman M. (hypermoda.sk)
ID 150784
, mimibazar.sk/hypermodask
(26. 4. 2012, 10:26)
|
Dobrý deň Váš posledný mail som našiel v spamovej pošte. Na každý predtým som Vám odpovedal, stačilo napísať ešte raz, alebo zavolať čo sa deje ked som Vám neodpovedal. Určite by som danú sitáciu vyriešil k Vašej spokojnosti tak ako predtým. Návrh riešenia danej sitácie som Vám poslal do mailu. K tomu tovaru... z uvedeného modelu sme predali stovky kusov, vrátilo sa nám naspäť kvôli tomu že bola na nich chyba 10, z toho 3 od Vás. Nemyslím si že predá |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Roman M. (hypermoda.sk)
ID 150784
, mimibazar.sk/hypermodask
(26. 4. 2012, 10:27)
|
vame nekvalitný tovar. Stovky spokojných zákazníkov tomu nasvedčujú. Roman Michálik |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Viera K. (Babka_PP)
ID 160136
(upravené 17. 3. 2012, 8:51)
|
4.3.2012 som vydražila na mimiaukcii tuniku za 9.90 eur a dodnes dotycny nenapisal,kde mam zaslat peniaze za vydrazenu vec.Neozval sa ani po upozorneni.Neviem naco potom dava veci do dražby. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Roman M. (hypermoda.sk)
ID 150784
, mimibazar.sk/hypermodask
(17. 3. 2012, 11:40)
|
Dobrý deň Ospravedlňujem sa za tú aukciu, nejakým omylom sme Vám nezaslali údaje k platbe. Bol to obyčajný omyl, určite nie umysel máme množstvo vyhratých aukcii , takisto si pozrite hodnotenie na aukciách. Predtým ako nám však dávate negatívne hodnotenie, prosím skontrolujte si mailovú schránku na Váš prvý podnet sme Vám hneď na ďalší den poslali mailom otázku o ktorú aukciu sa jedná. Preto si myslím že nie je pravda že sme Vám neodpovedali. Dnes ste n |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Roman M. (hypermoda.sk)
ID 150784
, mimibazar.sk/hypermodask
(17. 3. 2012, 11:43)
|
nám zaslali dalšie upozornenie 8:23, 8:51 ste nám dali negatívne hodnotenie, dali ste nám 28 minút na odpoveď.... 3 Skúste sa prosím pozrieť ešte raz do svojich mailov, 11.3.2012 13:09 sme Vám ten mail posielali. To či necháte toto hodnotenie negatívne aj po tom, nechám na Vás. Roman Michálik |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
michaela f. (ficka)
ID 55362
(20. 1. 2012, 13:10)
|
som z vas uplne sklamana....keby som toto vedela necakam ani den a nie ze 3 mesiace a nakoniec sa neviete ani len ozvat .... to je fakt perfektny pristup k zakaznikom  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Roman M. (hypermoda.sk)
ID 150784
, mimibazar.sk/hypermodask
(20. 1. 2012, 17:57)
|
Dobrý deň Peniaze som Vám vrátil na účet, adresu vrátenia tovaru som Vám poslal do mailu. Roman Michálik |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
michaela f. (ficka)
ID 55362
(6. 1. 2012, 11:00)
|
dobry den, mozte mi odpovedat na mail...ja uz mam toho cakania akurat dost. Kedy mi pride moj tovar, chcem odpoved, ak neviete poslite mi peniaze spat uz bolo dost cakania.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
VLADIMIRA I. (MIMIMI)
ID 10009
, mimibazar.sk/mimimi
(23. 12. 2010, 19:15)
|
Roman kľudne si môžete vymazať podmienky predaja keď podľa nich vôbec nepostupujete, nielenže neodpovedáte na maily ale tovar, za ktorý ste mal peniaze na účte už 11.12 mi nebol doručený ani dnes deň pred Vianocami, hoci ste sa dušoval, že ho mám ešte do 18.12 . Z toho celého mi vychádza, že Vás ako predávajúceho nemám prečo odporúčať. Ďakujem ešte raz za spoluprácu - mal to byť darček  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|