Negatívne hodnotenia užívateľa Denisa Dianová (denka8) ID 14811

HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 negatívnych hodnotenie , celkom už získala 4 negatívnych hodnotenie
andrea b. (bukovan) ID 265365 (15. 10. 2013, 20:00)
objednana predlzena mikina adidas velkost 38 absolutne na 38 nesedi ramena a vystrih tak velkost 42 ,nekvalitný material . roztahany vrch zbytocne vyhodene peniaze tak zle usitú mikinu som este nevidela absolutna nespokojnost neodporucam 35eur vyhodenych von oknom dakujem . 8o| 8o| 8o| 8o|
ODPOVEDAŤ
Denisa Dianová (denka8) ID 14811 , mimibazar.sk/denka8 (upravené 17. 10. 2013, 10:43)
na MMB ste u mňa tovar neobjednávala....vyhrala ste ju za 27,41 € na aukcii, tak neviem kde ste prišla k sume 35 € :-) a tam sú podmienky jasné, tak si ich prečítajte, tým, že sumu potvrdíte, dávate súhlas s mojimi podmienkami, tak neviem čo tu na MMB riešite....
ODPOVEDAŤ
Jana T. (jankat.) ID 40062 (27. 5. 2008, 16:15)
tricko lacoste cinska katastrofa (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ
Helena K. (robertko) ID 19769 , mimibazar.sk/robertko (27. 1. 2008, 8:09)
A este k tomu obohacovaniu len tolko, že ani jedna banka nemá manipulačné poplatky v tej hodnote ako to vy uvádzate. (N)
ODPOVEDAŤ
Denisa Dianová (denka8) ID 14811 , mimibazar.sk/denka8 (upravené 30. 1. 2008, 21:09)
Helenka nižšie v hodnotení som sa vyjadrila k poplatkom banky, ale zabudla som dodať, že vám NEBOL účtovaný žiadny poplatok, iba poštovné 30,-Sk....tak neviem prečo sa k tomu vyjadrujete. Ja som uviedla pri aukciách zodpovedne, že si od januára účtujem poplatok aj manipulačný a kto nechce predsa aukciu potvrdiť nemusí. Nikoho nenútim do toho, tak kde je vlastne problém?????? Ešte raz zdôrazňujem VÁM TENTO POPLATOK ÚČTOVANÝ NEBOL!!!!!!!!.................................upravujem hodnotko, pretože tvoja slová sa ma veľmi dotkli a tento nedoriešený problém stále nie je vyriešený. Je dnes 30.01.2008 a ja stále nemám peniažky ani odpoveď kde vlastne nastala chyba. Keby som mala doklad, sama by som to vyriešila, ale nemám nič v rukách, tak mi Helenka ostáva len čakať. A ja čakám a budem čakať na doriešenie. Na mail si mi neodpovedala, ja tomu nerozumiem. Zatiaľ pá.
ODPOVEDAŤ
Helena K. (robertko) ID 19769 , mimibazar.sk/robertko (27. 1. 2008, 7:51)
Milá deniska. Nemyslela som si že sa takýmto spôsobom obohacujete. Boli vám poslané aj korunky a následne aj doklad o úhrade a vy stále tvrdíte že vám nič neprišlo. To od vás nie je vôbec pekné. Najprv sa presvedčte o pravde a potom niekoho obvyňujte a píšte negatívne hodnotenia. (N)
ODPOVEDAŤ
. () ID 0 (27. 1. 2008, 22:22)
Milá Helenka. Ak je tak, že ste peniažky poslali, tak mi pošlite potvrdenku, pretože ja tie peniažky nemám alebo neviem nájsť vo výpise. Ja som naozaj chcela byť seriózna a trpezlivá a to vy viete, že som čakala dlho. Pred týždňom som od vás dostala mail, kde píšete, že peniažky sú poslané - bez potvrdenky, ale mne taká suma naozaj neprišla. Tak tomu nerozumiem. Budem rada, ak dostanem od vás potvrdenku a ak tak je, pravdaže sa ospravedlním a hodnotenie zmením. A k tomu obohacovaniu.....nie som na tom tak zle, aby mi k životu chýbali 120,-Sk. A nie sú to peniažky pre mňa, ale pre segru, ktorá je na materskej a nemá na rozhadzovanie. Som človek, ktorý vždy rád pomôže človeku a prispievam aj na pomoc cudzím ľuďom, čo sa nechvascem, len vysvetľujem, že mi naozaj nejde o pár pre mňa drobných!!! Mám pravidelnú platbu, ktorá pomáha ľuďom chorým a robím to rada. Poštová banka si od 1.1.2008 účtuje poplatok za prijatú platbu 6,- a ak sa platí na pošte až 10,-Sk. Kľudne si to overte na stránke www.pabk.sk - osobné financie - účty - poplatky. Robím pre túto banku, tak viem. Ak je treba, prefotím vám sadzobník Poštovej banky hneď zajtra a pošlem vám ho, ak mi pošlete adresu. Alebo ak chcete, je k dispozícii v každej banke PB a aj na pošte. Prosím ozvite sa a doložte mi potvrdenie o úhrade, ja budem rada, ak to tak bude, že platba je uhradená a nemám problém sa ospravedlniť. Nerada dávam negatívne hodnotká, mňa len dožralo, že tak dlho čakám - vyše mesiaca na vás, pochopila som zdravotné problémy priateľa, že sa vám nedá a skutočne verila, že mi do týždňa prídu korunky, preto ma to dožralo, že si zo mňa robíte dobrý deň. Prosím veľmi pekne ozvite sa mi. Ak mi napíšete na odkaz t.č. rada sa s vami spojím aj telefonicky. Chcem to doriešiť. Záleží mi na tom. Zatiaľ dovi.
ODPOVEDAŤ | UPRAVIŤ HODNOTENIE
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému
Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu