Vážení návštevníci,
reagovať na príspevky môžu iba registrovaní užívatelia. Vyplňte krátky registračný formulár a staňte sa naším členom.
Ak ste už u nás zaregistrovaní, prihláste sa prosím.

Tešíme sa na vás.

Negatívne hodnotenia užívateľa Katarína O. (KatherineSK) ID 1403

Katarína O. (KatherineSK) ID 1403
mimibazar.sk/katherinesk
Oblasť: Lučenec
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
Registrácia: 11. 11. 2005
Naposledy: 7. 9. 2024, 17:38
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 290
VŠETKY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Pred nákupom si prosím prečítajte Podmienky predaja ! KLIKNITE NA KAŽDÚ VEC, o ktorú máte záujem, aby nedošlo k nedorozumeniu. Ďakujem.
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 negatívnych hodnotenie , celkom už získala 1 negatívnych hodnotenie
Martina K. (nimax) ID 5876 , mimibazar.sk/matenka (upravené 23. 3. 2007, 16:06)
Ja som s obchodom vôbec nebola spokojná (N).
Dobrý deň, p.Olšiaková. Oblátka dnes prišla, je krásna. Ale tu sa moja spokojnosť končí. Písala som Vám, že mám záujem o oblátku. Nakoľko som bola 3.záujemkyňa a nemohla som si ju rezervovať, čakala som na Vašu odpoveď. Tá neprišla, tak som mala za to, že oblátka už nie je. Utvrdila ma v tom aj skutočnosť, že ste zmazali obrázok oblátky.
Dnes, t.j. po 3 dňoch mi prišla Vaša oblátka, potešila som sa, ale:
-vôbec ste ma o tom neinformovali, keby som nebola povaha, aká som, zásielku ani nepreberiem
-a to nehovorím o skutočnosti, že ste mi ju poslali na dobierku, čo je pre mňa úplne nevýhodné, lebo prevodom by som zaplatila menej
-ďalej ma zarazila cena dobierky, oblátka stála 99sk a ja som zaplatila 184sk!!!!
-svojvoľne ste mi ju poslali 1.triedou, čo sa predražilo
-v podmienkach máte uvedené, že dobierka, kt.ste mi "vybrali ako spôsob platby Vy" stojí 50sk, pri oblátkach sú ďalšie podrobnosti v poznámkach....V AKÝCH, KDE SA ICH DOČÍTAM???!!!
- príde mi to ako obohacovanie sa na môj úkor, pretože ste si účtovali dobierku a poštovné a balné 85sk-bez môjho vedomia a súhlasu
-A to nehovorím o skutočnosti, že keď ste neodpísali na môj záujem, objednala som si oblátku inde....
Prajem Vám úspešné obchodíky, ale z mojej strany to bolo posledný krát, čo som klikla na vašu stránku.
Ešte malá rada, myslím si, že základom každého úspešného obchodu je hlavne vzájomná komunikácia, čo sa pri vás povedať nedá. Martina Kakusová
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Marek S. (Lívinka) ID 11773 (23. 3. 2007, 16:38)
dobrý deň, po prečítaní vašeho hodnotenia by som chcela reagovať ja.Nie na tú pani, od ktorej ste kupovali oblátku ale na pani Miroslavu Igázovú.V pondelok som jej poslala peniaze na účet.Vkladala som peniaze v tej banke, kde má vedený účet, takže peniaze jej museli nabehnúť o chvíľu.A ona milostivá mi nie je schopná odpisovať na moje maily, kde som jej písala, že peniaze som poslala a nech si to skontroluje.Už je piatok a stále sa neozýva.Tak som jej ozaj vďačná, že 300Sk som jej zaplatila a tovar asi neuvidím.Neodporúčam ju ako predávajúcu.Komunikácia s ňou je na bode mrazu. :-( (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Katarína O. (KatherineSK) ID 1403 , mimibazar.sk/katherinesk (23. 3. 2007, 16:55)
Odpoveď som Vám napísala do mailu.
Som znechutená z vášho spôsobu komunikácie. Mohli sme si celú situáciu (do ktorej ste sa dostala sama, kvôli tomu, že zrejme neviete dobre čítať či už Podmienky predaja alebo informácie o konkrétnom tovare).
Veľmi pekne ďakujem za zlé hodnotenie a mám vás medzi nespoľahlivými zákazníčkami. (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Martina K. (nimax) ID 5876 , mimibazar.sk/matenka (23. 3. 2007, 17:03)
Moju odpoveď máte v maily, ale poznámky nemáte pri žiadnej oblátke, je to zavádzanie zákazníka. A chcem upozorniť všetky potencionálne zákazníčky, pozor, ak nebudete spokojné, hoci poctivo zaplatíte požadovanú, svojvoľne určenú sumu, budete pre pani Olšiakovú nespoľahlivé. Neviem, prečo som nespoľahlivá, ja som nespokojná. (N)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Katarína O. (KatherineSK) ID 1403 , mimibazar.sk/katherinesk (upravené 24. 3. 2007, 8:30)
Martinka,
myslím si, že je lepší spôsob, ako si vylievať svoju zlosť.
Nemyslím si, že práve to, že ste mi napísali vašu sťažnosť HNEĎ do hodnotenia bez predchádzajúceho upozornenia na mail je to správne. (Ja osobne to robím až ako poslednú možnosť, keď sa s druhou stranou nedá dohodnúť.)
Hneď v prvom maili som Vám navrhla, aby ste mi oblátku poslala a ja vám pošlem naspäť peniaze vrátane poštovného a balného - myslím, že je to dosť korektné, nie ?
Tu nejde o to, že ak budete nespokojné, tak budete automaticky nespoľahlivé.
Ja som len (žiaľ v zlosti) reagovala na vaše tvrdenie, že sa obohacujem, čo nie je pravda.
To, že sa poznámka nezobrazuje všetkým som sa dozvedela žiaľ až dnes. Nebolo a nie je mojím zámerom klamať zákazníkov. Za TOTO sa vám ospravedlňujem. Urobila som patričné zmeny, takže sa to už opakovať nebude.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Martina K. (nimax) ID 5876 , mimibazar.sk/matenka (24. 3. 2007, 17:24)
Katka, to nebolo vylievanie si zlosti. Len som uviedla, prečo som nespokojná.
P.S.1-to, že môžem vrátiť oblátku ste mi navhli až v poslednom mialy zo včera
P.S.2-nie je vylievanie zlosti práve to, že ma očierňujete v diskusii???
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Katarína O. (KatherineSK) ID 1403 , mimibazar.sk/katherinesk (24. 3. 2007, 21:38)
Nebolo to v poslednom maili, ale v druhom !!! Prvý nerátam - bola som nahnevaná (čo ma dosť mrzí, ale každého by to nahnevalo), takže nezavádzajte ostatných. :-@ Môžem to dokázať - odložila som si ich.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Martina K. (nimax) ID 5876 , mimibazar.sk/matenka (24. 3. 2007, 22:47)
Ja nezavádzam, ten tretí som si prečítala až teraz, nakoľko som mimi domu a pracujem na manželovom noteboku, kde som si poštu stiahla teraz. Korunky ste mi neponúkli v prvom maily, ako píšete vy , ale v druhom, ako píšete vy!!! Neviem, kto tu zavádza. Ja už túto diskusiu končím, nevedie to nikam.Apropó rátame všetky maily od začiatku alebo len tie, ktoré určíte vy???!!!
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Katarína O. (KatherineSK) ID 1403 , mimibazar.sk/katherinesk (upravené 25. 3. 2007, 13:09)
S vami sa jednoducho nedá. Chybu s poznámkou som uznala, ospravedlnila som sa vám a vec som vyriešila k vašej spokojnosti. Čo ešte odo mňa chcete ?

Posielala som tovar už vyše 200 zákazníkom, ktorí boli spokojní. Zo všetkými som sa vedela inteligentným spôsobom dohodnúť, žiaľ s vami sa to nedá, aj keď som sa vám ospravedlnila a chybu napravila vo váš prospech.
Dúfam, že urobíte to, čo ste písali (citujem:"z mojej strany to bolo posledný krát, čo som klikla na vašu stránku. ") a už viac nebudem mať s vami nič.
Prajem všetko dobré.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Martina K. (nimax) ID 5876 , mimibazar.sk/matenka (25. 3. 2007, 14:35)
Toto je moja posledná reakcia. So mnou sa dá, len nemôžem za to, že potrebujete mať posledné slovo. Už som pochopila, že celá táto "kauza" musí výjsť jednoducho vo váš prospech, ja už nebudem reagovať, nemá to zmysel.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimibazar | Desatoro | Logo Overený obchodník | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Osobné údaje
Kontakt | Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti
Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
so sídlom náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu