Valerian G. (trendyhodinky) ID 140088
MY HOME, s.r.o.
|
mimibazar.sk/trendyhodinky
|
Oblasť: Snina |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 26. 2. 2010 |
Naposledy: 19. 3. 2014, 7:37
|
|
|
|
|
Denisa s. (smatko)
ID 251940
(17. 6. 2013, 9:11)
|
Nerada dávam negatívne hodnotenie, ale musí to byť.Prvé hodinky som reklamovala,lebo nešli,mimochodom tvrdíte že predávate nenosený tovar,ale neboli nové,to mi došlo hneď ako prišli bez obalu,prvá reakcia obchodu bola vymente si baterku,ak sú hodinky nové,je nová aj baterka nie?Reklamácia síce prebehla úspešne,prišli mi druhé hodinky, tentokrát aj zabalené,ale poštovné mi nikto nevrátil a hodinky boli poškriabané,neskôr mi odpadli z náramku,náramok sa šúpe a n |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Denisa s. (smatko)
ID 251940
(17. 6. 2013, 12:56)
|
na ďalších hodinkách od vás mi odpadlo sklíčko a sú uvolnené ručičky.Viem,že ste ochotní riešiť reklamáciu,ale za peniaze,čo dám za poštovné si to dám opraviť v hodinárstve na počkanie a nemusím mesiac čakať.Som spokojná s rýchlym dodaním,s dobrou komunikáciou aj ochotou ale s tovarom nie,ten je veľmi nekvalitný. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Adriana L. (kasiopeja5)
ID 125255
(17. 4. 2012, 20:41)
|
Ani po 2,5 mesiacoch nemam doriesenu reklamaciu. Po 2 mesiacoch mi konecne dali odpoved (po 2 mojich urgenciach), ze hodinky sa nedaju opravit a dalsie 2 tyzdne mi slubuju, ze mi poslu peniaze. Kedze aj moja trpezlivost ma medze, rozhodla som sa dat toto negativne hodnotenie. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(18. 4. 2012, 9:46)
|
Ospravedlňujeme sa došlo chybe v evidencii reklamácií. Vaša reklamácia bola ukončená v zákonnej lehote, avšak s chybným záznamom o vrátení platby. V podstate sme si Vás pomýlili s inou kupujúcou, ktorá mala u nás taktiež reklamáciu. Až po preverení účtu sme zistili túto chybu. Platba Vám bude ešte dnes vrátená na účet. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy nebol to úmysel. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Ivana B. (damiana666)
ID 191101
(21. 2. 2012, 13:44)
|
Musím napísať negatívne hodnotenie. Dva mesiace sa s vami naťahujem o vratení peňazí za nefunčné hodinky. Reklamáciu ste síce uznalil, no poslali ste mi ďalšie nekvalitné hodinky, a to aj napriek tomu, že som vás žiadala o vrátenie peňazí. Áno, vyhoveli by ste mi, ale pod podmienkou, že aj napriek vašej chybe, mám ja platiť poštovné. A ešte ste ma aj zastrašovali slovenskou obchodnou inšpekciou, na ktorú ste vôbec ani nepísali. NAOZAJ BANDA NESCHOPNÝCH ĽUDÍ. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Denisa K. (Vkikinka)
ID 29171
, mimibazar.sk/vkikinka
(19. 12. 2011, 22:00)
|
dojdu mi ešte hodinky???? na 1 moje ohodnotenie ste reagovali, že ste mi dali vedieť. nebolo to nahodou opačne? ja som sa musela informovať inač do dnes by som nevedela že zbytočne čakam na hodinky. vybrala som si druhe aj tie su poškodené??? lebo zbytočne čakam , ani hodinky ani peniaze. konečne sa zachovajte férovo a ak tie hodinky nemáte neoblbujte tu ľudí , a pošlite späť peniaze!!!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(28. 12. 2011, 21:35)
|
Na vaše požiadanie Vám bola platba vrátená až dnes kedže požiadavku o vrátenie ste napísali 22.12. o 16:40 kedy už nikto v kancelárii nebol a tak nebol prístup k účtom pre vrátenie platby. Ak sme Vám tým to spôsobili škodu alebo problémy ospravedlňujeme sa. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Gabriela R. (gabika36)
ID 25833
, mimibazar.sk/gabika36
(27. 11. 2011, 16:13)
|
Dobrý deň, musím napísať, že aj ja som bola nadšena ake krásne su hodinky. Ale nosila som ich ani nie dva týždne a náramok sa začal šuchať a spodok hodiniek odpadol. Keď mi prišli hodinky, tak v záručnom liste bolo napísané, že záruka sa na náramok nevzťahuje. Upozorňujem všetkých, na nekvalitny tovar. Samozrejme, že reklamaciu neuznali, iba zalepili spodok hodiniek. Mamka tak isto dražila hodinky, ktoré boli na obrázku. Potom jej napísali, že takéto ho |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Kristina N. (smajl)
ID 204678
(1. 11. 2011, 20:03)
|
neni som spokojna vyhrala som dva krat hodinky z toho mi prisli len jedny aj to pouzivane len to bolo zakryte novym remienkom |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Dadka P. (DadkaP)
ID 4802
, mimibazar.sk/dadkap
(19. 3. 2011, 8:18)
|
Dňa 7.3.2011 som poukázala platbu na príslušný účet za hodinky, ktoré do dnešného dňa nemám. Stále mi tvrdia, že moju platbu nedostali. Už 2x bola z mojej strany preposlaná zrealizovaná platba, ktorú si nevedia dohľadať....Dúfam, že sa Vám to čo najskôr podarí a ja dostanem svoj zaplatený tovar. Tak sa prosím na tie platby lepšie pozrite a očakávam Vaše stanovisko. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Zuzana I. (jogobela)
ID 132424
(21. 3. 2011, 22:07)
|
hm, ja som zaplatila 4.3.2011 a do dnesneho dna este neprisli. Uz je to 17 dni a to mi pride fakt veeelmi dlho. Tak dufam, ze sa dockam. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(upravené 23. 3. 2011, 15:56)
|
Ospravedlňujeme sa občas k dôjde k chybe. Ale riešenie sa určite nájde. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(23. 3. 2011, 15:53)
|
Je nám ľúto, že kupujúca mala s nami negatívnu skúsenosť. Bohužiaľ občas sa zákonite stane i chyba. Na požiadanie kupujúcej sme jej platbu obratom dnes vrátili. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Dadka P. (DadkaP)
ID 4802
, mimibazar.sk/dadkap
(24. 3. 2011, 8:32)
|
Áno. platba mi síce bola vrátená, ale predávajúca ma 2týždne zavádzala, že nemajú moju platbu a nakoniec vysvitlo, že nemajú tovar, ktorý ponúkajú. Takže pre mňa nespoľahlivý inzerent nakoľko zavádza že nemá platbu - čím naťahuje čas...a nakoniec nemá tovar. Toto sa naozaj nerobí, stačilo normálne napísat, bohužiaľ, tovar o ktorý ste mala záujem momentálne nemáme ale nie takto zavádzať  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|