LUKAS H. (gamby) ID 137739
|
Oblasť: Banská Bystrica |
Telefon: 0918238739 |
Registrácia: 12. 2. 2010 |
Naposledy: 22. 6. 2010, 8:40
|
|
|
|
|
|
sylvia t. (banbulka)
ID 62439
, mimibazar.sk/banbulka
(22. 6. 2010, 12:30)
|
Čakam na podacie číslo balíka , prečo nereagujete na moje vzkazy? ak mi nepríde zasielka do štvrtku prosím vratiť späť peniaze.....takyto prístup určite nemôžem odporučať  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
ingrid m. (moncicka)
ID 49265
, mimibazar.sk/moncicka
(29. 3. 2010, 18:05)
|
Môžem potvrdiť predchádzajúce hodnotenia , ďakujem za zmarený aukčný obchodík a totálnu ignoranciu  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
LUKAS H. (gamby)
ID 137739
(20. 4. 2010, 8:55)
|
Dobry den. touto cestou by som sa vam ccela velmi ospravedlnit a zaroven dat veci do poriadku. Je mi velmi luto co sa stalo a preto by som to chcela napravi ak by to bolo este mozne prosim dajte mi vediet. Nem,ala som peniazky a preto som sa neozvala viem ze sa to tak nema riesit ale vobec som nevedela ko to na mimi funguje a preto to chcem dat do poriadku. Velmi vas prosim. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Gabriela M. (Gabika M.)
ID 3653
(24. 3. 2010, 15:24)
|
Ja sa pridávam k Ivane - vlastne by to skôr malo byť neutrálne hodnotenie, lebo žiadny obchod neprebehol - komunikácia mizerná, milión termínov na zaplatenie, odpovedanie - nič z toho. Nepáči sa mi takýto prístup, skôr pochopím, ak sa niekto ospravední, že veci nechce - ale ignorancia, sľuby a zavádzanie - nepodporujem. Prst dolu.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
LUKAS H. (gamby)
ID 137739
(20. 4. 2010, 8:57)
|
Dobry den. Chcela by spok vam velmi ospravedlnit a ak by to bolo mozne chcela by som to dat do poriadku. Nemala som peniazky a ani cas na riesienie preto by som vas velmi prosila ci by sme to mohli doriesit. bola by som vam velmi vdacna . dakujem a este raz sa ospravedlnujem  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Ivana Z. (ivkaz)
ID 28628
, mimibazar.sk/ivkaz
(upravené 25. 3. 2010, 11:06)
|
zial pridavam negativne hodnotenie ....mali ste u mna v zavaznej rezervacii veci min. 2 tyzdne , namiesto uhradenia nastala z vasej strany ignoracia, neprisla ziadna odpoved na moje maily, odkazy, otazky na vysvetlenie, jednoducho z vasej strany ziadna komunikacia, vysvetlenie a pri tom ste na MMB kazdy den ...taketo spravanie nechapem a nepodporujem .. nerozumiem vasmu pristupu, preco si veci rezervujete, vypytate si udaje k platbe, natahujete a neuhradite.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|