Anna M. (Lilli) ID 11287
|
mimibazar.sk/lilli
|
Oblasť: Nitra |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 8. 2. 2007 |
Naposledy: 7. 11. 2015, 9:16
|
|
|
|
|
Zuzana Š. (devilsan)
ID 31430
(15. 2. 2008, 14:18)
|
Regujem na nemilú skúsenosť s Annou M., vyhrala som u nej v aukcii okrem iného aj špirálu, síce v popise nebolo uvedené, že je nová, len toľko, že je vodeodolná a dotyčná takú nemôže používať. Verila som v dobré mravy... no sklamenie bolo obrovské. Špriála prišla nepoužiteľná, nefunkčná a ešte k tomu stará. Balík ktorý som od Anny M. odbržala som jej následne poslala kompletný späť, dúfajúc že mi zaplatené peniažky poukáže späť na účet. Dnes je to presne tri týždne, čo som jej zásielku vrátila. Peniažky na účte žiaľ nie sú. odrádzam od akýchkoľvek obchodov s dotyčnou Annou M. Zdravím! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Anna M. (Lilli)
ID 11287
, mimibazar.sk/lilli
(upravené 15. 2. 2008, 17:46)
|
Milá Zuzana, teraz ste ma totálne prekvapili ale nevadí. Po prvé, v popise bolo že špirálu som vyhrala v aukcii, kde všetko prebehlo bez problémov, ale kedže hneď na obale bolo napísané že je vodeodolná, tak som ju ani neotvárala,pretože ako nositeľka kontaktných šošoviek som na to alergická tak ju nemôžem skúšať!!! tak som ju posunula ďalej. A po druhé, veď ste nenapísali ani jediný (!!!) mail, ani že nie ste spokojná, ani ste sa nezmienili že chcete vrátiť peniaze, ani ste neposlali číslo účtu a ani balík neprišiel späť. Takže neviem kam teda mám poslať peniaze, pri normálnej komunikácii sme sa mohli dohodnúť ale kedže žiadna nebola tak nemám ako a nie som si vedomá žiadnej chyby. Zdravím Vás a ďakujem za hodnotenie. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Zuzana Š. (devilsan)
ID 31430
(15. 2. 2008, 21:30)
|
Dobrý večer! Obdivujem Vašu "nezvedavosť"; mať pred nosom tovar a zo zvedavosti sa naň nepozrieť... WOW! Mimochodom, slušnosť káže, predtým než sa chystám speňažiť mačku vo vreci, mal by som vedieť že v tom vreci je mačka! Mňa nezaujíma prečo ste ju predávali. Predávali ste ju Vy, teda vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, teda za jej funkčnosť či prípadnú nefunkčnosť zodpovedáte Vy! A čo sa týka nedošlej pošty... je mi naozaj ľúto, že Slovenská pošta, a.s. si dovolila Vám ho nedoručiť, odpustite mi môj roztopašný úsmev na tvári... ale hádam nebývate na konci sveta tam kde pošta nechodí ja totižto bývam na samote, ešte nikdy sa mi nestalo, že by mi balík od niekoho neprišiel. Našťastie mám od tejto transakcie doklad... takže to vpohde vyreklamujem, ak Vám skutočne neprišiel! S pozdravom. Opäť odrádzam od obchodov s dotyčnou Annou M.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Anna M. (Lilli)
ID 11287
, mimibazar.sk/lilli
(16. 2. 2008, 9:57)
|
Ja Vás nechápem. kľudne odrádzajte, je to Vaša vec . divím sa že ste sa neozvali normálne, stávajú sa aj horšie veci, ale keby sa aspoň ozvete a komunikujeme, nemám problém a vec vezmem späť, všetko je vecou dohody o ktorú ste vy evidentne nemali záujem. ak balík nepríde, resp. ja som nedostala doručenku, čo sa stáva aj v meste aj na konci sveta, napísali by ste mi podacie číslo a šla by som sa informovať. a potom doteraz neviem kam som Vám teda mala poslať peniaze keď nemám číslo účtu ale nevadí robíte haló za 300sk, ktoré NEMÁM PROBLÉM VÁM VRÁTIŤ, ale to Vás asi nezaujíma keď komunikujete hneď takto, nemám doteraz vaše čú a riešite problémy spôsobom takýmto spôsobom. Nie som ako vy, ale nebudem si zbytočne robiť vrásky. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Zuzana Š. (devilsan)
ID 31430
(16. 2. 2008, 12:18)
|
0503678550/0900 za pokus to stojí. Zdravim! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
Anna M. (Lilli)
ID 11287
, mimibazar.sk/lilli
(16. 2. 2008, 12:36)
|
Úspešný pokus, máte to prevedené, bez poštovného, a ten balík si nechajte alebo vyhoďte. Stačilo napísať hneď prvý krát, a mohli sme predísť problémom, pani Zuzana Š. Príjemný víkend. PS: Ako ste písali o slušnosti, tak Vám asi nič nehovorí, kedže ste sa najprv posťažovali, odsúdili ma a až potom ste láááskavo napísali čú, ani raz som sa totiž nevzdala zodpovednosti za chybu. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
|
Zuzana Š. (devilsan)
ID 31430
(22. 2. 2008, 22:45)
|
Peniažky sú na účte. Ešte raz ďakujem za vysvetlenie tohto nemilého nedorozumenia, veď každý sme len človek. Cením si Vašu zainteresovanosť a ochotu problém vyriešiť. S pozdravom. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuzana Š. (devilsan)
ID 31430
(6. 3. 2008, 7:26)
|
včera sa mi vrátil balíček, ktorý som Vám posielala.... s tým, že adresát ho neprebral v stanovenej lehote posielala som ho na adresu, ktorá bola uvedená na obálke, ktorá mi od Vás aj s vyhratou akukciou prišla... neviem čo sa vlastne stalo. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|