Zdeno R. (HYPERNAKUP) ID 8161
Ruben, s.r.o.
|
mimibazar.sk/hypernakup
|
Oblasť: Turčianske Teplice |
Telefon: 0950492562 |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 7. 11. 2006 |
Naposledy: 6. 6. 2017, 5:41
|
Aktualizácia: 6. 6. 2017, 5:41
|
|
|
|
Celkom: 1.030 (zobrazuje sa 1001-1020)
|
<< predchádzajúca
1,.,
46, 47, 48, 49, 50, 51, 52
ďalšia >>
|
|
Miroslava R. (miriska)
ID 3433
(26. 2. 2007, 9:36)
|
Dakujem velmi pekne za balicek, velmi mila spolupraca, rychle dodanie... spokojnost 1000 % Tesim sa na dalsi obchodik, odporucam kazdemu Dakujem Mirka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Mária C. (majaci)
ID 3120
(24. 2. 2007, 12:14)
|
Chcela by som sa vám podakovať za super iglu stany ,mám taký pocit,že syn tam dnes plánuje nocovať . A j ten vak je super ,môžem Vás len doporučiť ešte raz Vdaka Maja  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Zdeno R. (HYPERNAKUP)
ID 8161
, mimibazar.sk/hypernakup
(25. 2. 2007, 20:41)
|
ďakujem veľmi pekne , to ma teší že sa staník páči  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Jana B. (janebrutus)
ID 1079
, mimibazar.sk/jane
(23. 2. 2007, 18:46)
|
Ahoj Zdenko. Balicek dosiel v poriadku, dakujem krasne za super veci, samozrejme ta mozem len odporucit , prijemna spolupraca Drzkaj sa, pozdravuj rodinku a vsetko len to naj.... prajeme Jane, Kubinko (Matohov syncek), Veronicka .  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Zdeno R. (HYPERNAKUP)
ID 8161
, mimibazar.sk/hypernakup
(upravené 25. 2. 2007, 20:42)
|
ĎAKUJEM aj Vy sa držkajte  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Lucia B. (lucy LM)
ID 3379
, mimibazar.sk/lucyLM
(19. 2. 2007, 19:51)
|
Pan Zdenko je super predavajuci, uz som si od neho objednala 2x a vzdy obchod prebehol velmi rychlo a spolahlivo do tyzdna, je velmi mily, urcite vsetkym odporucam, tesim sa na dalsi obchodik s Vami, a to hodnotenie tej pani si ani nevsimajte, hlavne je, ze my sme spokojne, vela stastia a uspechov do buducnosti. Lucia  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Anka T. (Jja)
ID 8406
, mimibazar.sk/jja
(19. 2. 2007, 9:57)
|
Dobry den, dakujem velmi pekne za obaly, som spokojna, len mammensi dotaz.dva z nich su v poriadku,len ten najmensi sa stale nafukuje, akoby tam nebolo to tesnenie. neviete mi povedat kde moze byt chyba? dakujem pekne za odpoved.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Zdeno R. (HYPERNAKUP)
ID 8161
, mimibazar.sk/hypernakup
(upravené 25. 2. 2007, 20:42)
|
ĎAKUJEM A UVEDENÚ VEC SME MYSLÍM DORIEŠILI  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Anka T. (Jja)
ID 8406
, mimibazar.sk/jja
(5. 3. 2007, 6:57)
|
dakujem velmi pekne, balicek dosiel a vsetko je v poriadku, som maximalne spokojna. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
tatiana v. (tanava)
ID 11504
(16. 2. 2007, 18:27)
|
________________________POZOR_______________________________ NEPLATTE VOPRED ZA TOVAR!!! Tento pan "podnikatel" prijme peniaze vopred a tovar nedoda.Po niekolkonasobnych urgenciach o dodanie objednaneho a uz aj uhradeneho tovaru,resp,vratenie uhrady pan "podnkatel" nechce situaciu riesit. Povazujem to za maximalne neseriozne jednanie,kde tovar nebol dodany evidentne z jeho pochybenia. Urcite si u tohto pan uz nic neobjednam!!!!!!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Zdeno R. (HYPERNAKUP)
ID 8161
, mimibazar.sk/hypernakup
(17. 2. 2007, 10:57)
|
Dobrý deň, milá pani Váš tovar ako som Vám posielal aj potvrdenku odišiel, bolo tam chybné z mojeje strany PSC v rámci BA , tovar bol odoslaný ešte pred tým ako boli peniaze na mojom účte lebo ste to chceli čo najskor , na PSC ste mi povedali že viete ktorá pošta v BA to je a že tam zavoláte a že oni to dodajú aj tak podľa ulice,nakolko ani tam ste nepochodili dal som na pošte reklamáciu o každom kroku som Vás informoval ,myslím že Vaše hodnotenie nie je na správnom mieste , -----neviem či mám vrátiť peniaze keď nemám od pošty vyjadrenie kde sa zásielka nachádza, odkiaľ mám vedieť , že ste ju neprevzala, keď budem mať stanovisko pošty potom môžem urobiť ja nápravu a verte ,že veľmi rýchlo--------- ,myslím , že je to takto správne ale bohužiaľ asi je to ťažké niekomu pochopiť ,myslím že táto situácia je jasná a každý so zdravým rozumom mi dá za pravdu inak Ďakujem toľko pohybujúcich smajlíkov som ešte nedostal a ešte raz keď mi pošta povie že balík nedorazil bez problému Vám peniaze vrátim Dovidenie rád by som sa stretol aj osobne v pondelok som v BA |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
tatiana v. (tanava)
ID 11504
(19. 2. 2007, 18:49)
|
Mily p.Rybansky, verte mi,ze ak obdrzim od vas zasielku,budete prvy,kto sa o tom dozvie! Skutocne som sa "vytocila" nad "tiez podnikanim" na Slovensku.Este sa tu mame vela co ucit ako sa to ma robit.Mam skusenosti s europskym obchodovanim na internete a predsatvte si ,ze mi bezne chodia zasielky z Nemecka ,Holandska a z Vrutok neviedia prist. Zvlastne,ze?! Problem asi fakt nebude v poste,resp.kurieroch,ale v ludoch tu u nas. Takze este vas aj touto cestou /slubujem ,ze je to uz poslednykrat/ ziadam o vratenie mojej uhrady spat na moj ucet.Uz vas prosit nebudem,budem ale veci riesit. Vasa nespokojna (aj ked mozno jedina) klientka! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Zdeno R. (HYPERNAKUP)
ID 8161
, mimibazar.sk/hypernakup
(17. 2. 2007, 12:39)
|
A ešte mám pocit milá pani, že pokiaľ píše niekto hodnotenie mal by ho písať pod svojím menom a nie sa zaregistrovať dva dni pred napísaním hodnotenia pod cudzím menom,keď túto skutočnosť budem mať na 200% overenú budem informovať aj ľudí na mimibazáre |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Katarína G. (PURE11)
ID 2747
(17. 2. 2007, 19:54)
|
Dobry vecer, pani Tatiana. Neda mi, aby som nereagovala na vas prispevok v hodnoteni co sa tyka pana Zdenka. Prve co mi prislo ako divne je to, ze ani mne neuniklo, ze ste registrovana na MMB 2 dni predtym ako ste pisala hodnotenie, z toho mi logicky vyplyva, ze nie je mozne casovo stihnut registraciu, objednanie, platbu a este sa domahat v rozpati dvoch dni dodania tovaru, spominanych reklamacii, urgencii... Nebolo by vhodnejsie pouzit povodne registrovany ucet?... Osobne poznam pana Zdenka, rovnako ako jeho rodinu, som sama jeho zakaznickou, spokojnou zakaznickou. Je to clovek, ktory maximalne vyjde v ustrety a platba na ucet vopred pre neho absolutne nie je podmienkou, pretoze da sa s nim dohodnut, je to vzdy o serioznosti. Myslim, ze vsetky hodnotenia, ktore sa nachadzaju nizsie uvedene hovoria samy za seba a tak je zbytocne pridelovat dalsi komentar... Ak ide o stratenu zasielku, potom je skutocne nevyhnutne pockat tych par dni (podla vyjadrenia posty 15-18), aby sa mohlo zahajit reklamacne konanie a podniknut patricne kroky... Asi tolko z mojej strany... Nepochybujte o tom, ze mate docinenie so solidnym clovekom a preto urazanie nie je vobec namieste... Katka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
tatiana v. (tanava)
ID 11504
(19. 2. 2007, 18:35)
|
Aby ste boli v obraze,ja som si tovar objednala ako neregistrovana v mimibazare,no moja registracia bola podmienena nutnostou reagovat na p.Rybanskeho.Ja vam verim/aj nemusim/,ze ide o seriozneho pana,no mne sa takto vobec nejavi.Chybu totiz urobil on a nie posta,lebo mi udal zlu adresu,preto mi zasielka neprisla.Ja teraz nemam ani tovar ani peniaze,no p.Rybansky sa tvari,ze chybila len posta a natahuje cas .On je samozrejme spokojny,vsetko z jeho strany je OK.Preto mam za to,ze je neseriozny a verte mi,ze ja urobim vsetko pre to,aby internetovy obchod u nas nebol institut neserioznych obchodnikov.Mam bohate skusenosti s internetovym obchodom s Nemeckom,Holandskom a i.,no tam mam len skvele skusenosti,tak mam za to,aby to bolo aj u nas v poriadku! A vobec toto nie je o urazanie sa,ide o princip. tatianaV.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
Zdeno R. (HYPERNAKUP)
ID 8161
, mimibazar.sk/hypernakup
(20. 2. 2007, 22:13)
|
Dobrý deň, prosím vystupujete pod svojim menom , ďalej neverím tomu že by nejaký internetový obchod vrátil peniaze zákazníkovi pokiaľ by neprebehlo reklamačné konanie aj keby sa stala chyba zo strany obchodu ( aj keď chybné PSČ v rámci BA ,nie je taká chyba že by zásielka nemohla byť správne doručená , keby som napísal úplne nezmyselnú adresu tak by som Vám s kľudným srdcom vrátil tie peniaze ihneď !! ) mňa usitilo že mám počkať na vyjadrenie pošty aj to že nepíšete pod svojim menom ,ďalej sa ktomuto nejdem vyjadrovať , Vašu reklamáciu vybavím ihneď po vyjadrení pošty pekný zvyšok dňa ZDeno  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
tatiana v. (tanava)
ID 11504
(21. 2. 2007, 8:49)
|
Budem vam len citovat zo zakona o ochrane spotrebitela pri zasielkovom predaji,lebo je zrejme ,ze ani netusite,ze takyto zakon existuje: Ak predávajúci nesplní zmluvu, pretože objednaný tovar nemôže dodať alebo službu poskytnúť, je povinný o tom bezodkladne informovať spotrebiteľa a do 15 dní mu vrátiť cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú na náhradnom plnení. Takze tak s veci maju a ja sa budem o tento zakon pri mojom vymahani uhrady spat opierat ! Tiez vam zelam prijemny den! Vasa nespokojna klientka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
Zdeno R. (HYPERNAKUP)
ID 8161
, mimibazar.sk/hypernakup
(21. 2. 2007, 9:22)
|
Prečítajte si to ešte ďalej keď , do vzťahu vstupuje tretia strana a to kurier alebo pošta |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Katarína G. (PURE11)
ID 2747
(19. 2. 2007, 21:56)
|
Tatianka, mne sa tiez stala jedna takato neprijemnejsia skusenost, ale vsetko sa dalo do poriadku. Tiez som si objednala tovar, na ktory som velmi dlho cakala a ked mi to zacalo byt podozrive, tak som kontaktovala odosielatelku balicka. Patrali sme obe po tom kde sa stala chyba. Samozrejme sme na to prisli. Chudatko, udala nespravnu adresu. Napriek tomu posta cakala celych 18 dni!!! Darmo sme tuto instituciu kontaktovali. Jednoducho jej bolo povedane, ze po 18 dnoch sa ma dostavit, poda sa reklamacia a zacne sa patranie po balicku... Nastasie na 15 den sa jej zasielka vratila spat. Nasledne tovar odoslala na spravnu adresu. Nemala som najmensie pochybnosti o tom, ze vsetko bude v poriadku, pretoze tu na MMB ma velmi dobre meno, vela zakaznicok je maximalne spokojnych. Myslim, ze kto nakupoval u pani Bey, je s jej sportovym obleckom spokojny. Taketo veci sa stavaju. Bohuzial, vieme, ze 15-18 dni je dlha doba, aj na ziskanie pochybnosti, ale musime byt trpezlive. Nepozadovala som od nej vratenie penazi, cakala som ako sa vyvinie situacia... Napokon vsetko dobre dopadlo k spokojnosti oboch stran... Ak teda nastala chyba uvedenia zlej adresky, balicek sa vrati Zdenkovi spat a on vam zasielku opat posle uz na spravnu adresku. A ak sa balicek nenajde, bude sa pisat reklamacka... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
tatiana v. (tanava)
ID 11504
(21. 2. 2007, 8:34)
|
Mila pani, tak vam doporucujem si nastudovat toto: Zákon o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji - zákon č. 108/2000 Z. z. v znení zákona č. 266/2005 Z. z. a zákona č. 118/2006 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov - novela zákona č. 118/2006 Z. z. platí od 01. 04. 2006. a budete v obraze ako sa ma obchodovat v sulade s nasimi zakonmi. Zelam vam vsetko dobre.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
Zdeno R. (HYPERNAKUP)
ID 8161
, mimibazar.sk/hypernakup
(21. 2. 2007, 21:32)
|
Vážená pani Janka Sedláčková z Bratislavy , začnite sa už predstavovať prosím a nevypisujte tu anonymne , možno sa nájde viac "spokojných " predávajúcich čo majú s Vami skúsenosti |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Zdeno R. (HYPERNAKUP)
ID 8161
, mimibazar.sk/hypernakup
(21. 2. 2007, 22:08)
|
Katka ďakujem , nerieš to nemá to význam ,pani je milá a v pohode a určite napíše na mimibazár že sa vec doriešila k obojstrannej spokojnosti  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Gabriela D. (gabinad)
ID 3887
, mimibazar.sk/gabinad
(10. 2. 2007, 11:38)
|
Ďakujem za parfém a lietadlo . A hlavne chcem Zdenkovi poďakovať za super prístup a maximálnu ústretovosť predávajúceho . Gabina |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Martina D. (aspeta)
ID 7642
, mimibazar.sk/aspeta
(9. 2. 2007, 17:39)
|
Ďakujem za vákuové obali, došli v poriadku. Som maximálne spokojná.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Lea L. (marekl)
ID 4213
, mimibazar.sk/marekl
(9. 2. 2007, 12:10)
|
Všetko najlepšie k dnešným meninám praje Vaša verná zákazníčka Lea.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Emília C. (emilii)
ID 4849
(7. 2. 2007, 22:19)
|
ďakujem za ďaľšie vákuové vaky. Balík dorazil OK a určite si ešte priobjednám.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Monika J. (mmomo)
ID 3434
, mimibazar.sk/mmomo
(7. 2. 2007, 20:27)
|
Ďakujem, stan dnes dorazil. Je úplne super. Už sa teším, keď ho syn zajtra uvidí. Zdena ako predavajúceho odporúčam, veľmi rýchle jednanie !!! Ešte raz ďakujem, Monika |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Zdenka P. (1zdenka1)
ID 1905
, mimibazar.sk/1zdenka1
(6. 2. 2007, 13:06)
|
AHOJ Zdenko,ďakujem za vákuové vaky-sú SUPER zdenka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Katarína G. (PURE11)
ID 2747
(2. 2. 2007, 22:33)
|
Zdenko, chcem sa i ja vam velmi pekne podakovat za skvely nakup u vas. Sme maximalne spokojni s vakuovymi obalmi a noze - tie su skratka uzasne... Velka vdaka... Mozem len vrele doporucit obratit sa na vas a celkom urcite dam kladne referencie aj mojmu okruhu znamych.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Lea L. (marekl)
ID 4213
, mimibazar.sk/marekl
(31. 1. 2007, 13:34)
|
Ahojte, od Zdenka sme kúpili trampolínu a je proste . Vynikajúca cena a synovia sú nadšení. Odporúčam. S pozdravom Lea a deti . |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Zuzana C. (ninka&tomáško)
ID 157
, mimibazar.sk/ninkatomasko
(23. 1. 2007, 18:37)
|
Aj ja veľmi pekne ďakujem za super jednanie, rýchle zaslanie a super prístup, a ďakujeme aj za výmenu. Odporúčam vakuové obaly , sú super. Zuzana  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Jaroslava F. (jarka123)
ID 6066
, mimibazar.sk/jarka123
(19. 1. 2007, 18:38)
|
Veľmi sa chcem podakovať za zoštíhlujúci pás odporúčam u vás nakupovať ostatným maminkám dakujem Jarka |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Maria T. (majus)
ID 3615
, mimibazar.sk/majus
(16. 1. 2007, 14:54)
|
Zdenko, dakujeme za sadu nozov na pizzu, tesime sa cela rodina. Dakujem aj za prijemnu komunikaciu. Maja  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Zuzana B. (Zuzana007)
ID 447
(15. 1. 2007, 0:31)
|
pridavam dalsie hodnotenie s opakovanym nakupom u tohoto uzasneho pana som opat MAXIMALNE spokojna,,super komunikacia,expresne poslanie balicka,prijemne ceny ..dakujem a vo vasom albume som kazdy den  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Emília C. (emilii)
ID 4849
(11. 1. 2007, 22:02)
|
Veľmi pekne ďakujem za balíček , dorazil Ok a som spokojná. Vrele odporúčam a určite si ešte priobjednám.  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Lea L. (marekl)
ID 4213
, mimibazar.sk/marekl
(3. 1. 2007, 20:37)
|
Ste super . Ďakujem, ďakujem, ďakujem. Teším sa na trampolínu, syn bude mať teraz v januári 4 roky a určite sa poteší. Pekný večer, Lea , deti a manžel , ktorého vždy vynechávam. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
Celkom: 1.030 (zobrazuje sa 1001-1020)
|
<< predchádzajúca
1,.,
46, 47, 48, 49, 50, 51, 52
ďalšia >>
|