Valerian G. (trendyhodinky) ID 140088
MY HOME, s.r.o.
|
mimibazar.sk/trendyhodinky
|
Oblasť: Snina |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 26. 2. 2010 |
Naposledy: 19. 3. 2014, 7:37
|
|
|
|
Celkom: 472 (zobrazuje sa 41-60)
|
<< predchádzajúca
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,24
ďalšia >>
|
|
|
Hilda M. (garda)
ID 17049
(7. 3. 2012, 14:32)
|
Hodinky mám už doma, sú perfektné, . Ďakujem Hilda |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(7. 3. 2012, 22:14)
|
Ďakujeme pekne za nákup, odporúčame  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Miroslava K. (mmim)
ID 226380
(26. 2. 2012, 21:30)
|
hodinky su super velmi sa pacia dakujem vrelo odporucam  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(5. 3. 2012, 11:16)
|
Ďakujeme pekne za nákup, odporúčame  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Ivana R. (ivana1005)
ID 18231
(23. 2. 2012, 9:12)
|
Veľmi pekne ďakujem za hodinky, sú naozaj krásne, rýchle dodanie, môžem len odporúčiť  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(5. 3. 2012, 11:16)
|
Ďakujeme pekne za nákup, odporúčame  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Ivana B. (damiana666)
ID 191101
(21. 2. 2012, 13:44)
|
Musím napísať negatívne hodnotenie. Dva mesiace sa s vami naťahujem o vratení peňazí za nefunčné hodinky. Reklamáciu ste síce uznalil, no poslali ste mi ďalšie nekvalitné hodinky, a to aj napriek tomu, že som vás žiadala o vrátenie peňazí. Áno, vyhoveli by ste mi, ale pod podmienkou, že aj napriek vašej chybe, mám ja platiť poštovné. A ešte ste ma aj zastrašovali slovenskou obchodnou inšpekciou, na ktorú ste vôbec ani nepísali. NAOZAJ BANDA NESCHOPNÝCH ĽUDÍ. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Jana D. (29januska07)
ID 195027
(upravené 29. 4. 2012, 22:33)
|
Ruším negatívne hodnotenie ale len kôli tomu, že ste nám poslali to čo sme už dávno chceli. "Veľmi pekne Vám ďakujeme". Aj za to, že ste chceli zistiť moje telefónne číslo. Nejdem tu vypisovať aký ste úžasný obchod lebo to nie je pravda. Ešte raz "ďakujeme" a u Vás už žiaden obchod nikdy viac! |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Jana D. (29januska07)
ID 195027
(18. 2. 2012, 19:42)
|
reklamačný protokol ste mi odpísali že mi ho dodatočne pošlete dnes je 18. februára!!!! to sú cca 2 mesiace DO TERAZ NIČ NEPRIŠLO....takže u Vás ďalší obchod nikdy viac! asi aj preto Vám pozastavili činnosť na mimiaukciách |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Marianna K. (mrafco)
ID 45130
(3. 2. 2012, 20:59)
|
dnes dorazil , ďakujem za bleskový obchodík všetko prebehlo bez problémov, rýchla komunikácia, bleskové dodanie odporúčam ***1***  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(5. 2. 2012, 23:13)
|
Ďakujeme pekne za nákup, odporúčame  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Zoltan F. (Zojo)
ID 51337
(3. 2. 2012, 14:54)
|
Aj keď sa obchod nakoniec neuskutočnil, pretože nastali nečakané komplikácie s hodinkami, problém sa snažili vyriešiť, správali sa korektne a o všetkom ma informovali. Dôveryhodní predávajúci a určite odporúčam. Dúfam, že nabudúce nám obchod už vyjde. Pekný deň |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
iveta v. (ivulka55)
ID 37806
(2. 2. 2012, 9:01)
|
predavajuceho určšite odporučam aj ked mi hodinky došli nefunkčne, nebol žiaden problem s reklamaciou, už mam doma nove, bezproblemova komunikacia, veľmi pekne dakujem  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(5. 2. 2012, 23:13)
|
Ďakujeme pekne za nákup, odporúčame  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Zoltan F. (Zojo)
ID 51337
(23. 1. 2012, 6:56)
|
nerád dávam negatívne hodnotenia, zatiaľ som to robiť nemusel, vždy som bol spokojný, ale mrzí ma jedna vec, že som si objednal hodinky 6.januára a doteraz neprišli, aj keď ste ma kontaktovali 10.1. že mi ich pošlete do 3 až 5 dní a už prešli 2 týždne a takisto ste mi neodpovedali na email, v ktorom som sa snažil informovať ako stojíte s objednávkou. Preto Vás výslovne žiadam a prosím, aby ste mi dali vedieť, či tie hodinky prídu ešte tento týždeň. Fakt sa mi p |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Zoltan F. (Zojo)
ID 51337
(23. 1. 2012, 7:00)
|
Fakt sa mi páčia a mám o ne veľký záujem. Dúfam, že vzniknutú situáciu rýchlo vyriešite a hodinky mi prídu. Mám od Vás už zopár kúskov a som s nimi spokojný, tak verím, že sa postaráte o spokojnosť zákazníkov a ja mile rád dám kladné hodnotenie. Ďakujem |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
daniela k. (mankapanka)
ID 35132
(8. 1. 2012, 16:26)
|
vrelo odporučam opät skvele hodinky mam od vas dakujem velmi peke |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(10. 1. 2012, 20:51)
|
Ďakujeme pekne za nákup, odporúčame  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Annamária M. (Anetka198)
ID 192941
(upravené 10. 1. 2012, 7:28)
|
aj ked vznikli rozne nedorozumenia a omeskania,problem sa snazia riesit... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(10. 1. 2012, 20:52)
|
Ďakujeme pekne za nákup, odporúčame  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Petra K. (klvka)
ID 64212
, mimibazar.sk/klvka
(3. 1. 2012, 21:10)
|
vy ste fakt skveli Prisli mi dalsie hodinky, ako ospravedlnenie za problemy, dakujeeeeeem, velmi sa z nich tesim !!!!!!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(8. 1. 2012, 13:30)
|
Ďakujeme pekne za nákup, odporúčame  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
gerekova n. (gerekova22)
ID 219870
(upravené 3. 1. 2012, 16:25)
|
Predajuci ochotny vyriesit vyskytnute problemi. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
gerekova n. (gerekova22)
ID 219870
(upravené 3. 1. 2012, 16:24)
|
Predajuci ochotny vyriesit vyskytnute problemi |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
gerekova n. (gerekova22)
ID 219870
(upravené 3. 1. 2012, 16:24)
|
Predajuci ochotny vyriesit vyskytnute problemi |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Alžbeta M. (Bebika3)
ID 95022
, mimibazar.sk/bebika3
(1. 1. 2012, 11:53)
|
Prepáčte ľudia ale Vy neviete že pred Vianocami meškala pošta? Mne odoslali balík 19.12. - 1.tr a prišiel mi až 26.12 po Vianociach. Treba si pozrieť na obálku kedy to bolo odoslané a či 1.Tr, pretože možno za to nemôže predávajúci ale pošta! Mne sa to stalo tiež a neobviňovala som predávajúcu. Napr. mamke som povedala že budem mať pre ňu ešte jeden darček ale nestihlo to prísť. Normálna vec pred Vianocami s tým treba rátať! Šťastný nový rok2012  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
Lucia Š. (lucika888)
ID 110235
(2. 1. 2012, 12:37)
|
dobrý deň, nehnevajte sa, ale nemôžem s vami súhlasiť, pretože mne jedna pani posielala 22.12 prvou triedou a 23. 12 som ho mala doma. mne do dnešného dňa tiež neprišli hodinky a vyslovene som žiadala prvou triedou a dodnes tu nie sú a ani na pošte. všetko dobre v novom roku |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
|
Alžbeta M. (Bebika3)
ID 95022
, mimibazar.sk/bebika3
(2. 1. 2012, 15:09)
|
Mne sa tiež stalo že mi za ten týždeň jeden balík stihol prísť a druhý mi už neprišiel a tiež šiel 1.tr. Aj v TV hlásili že pošta nestíha no neviem to bolo také "buď - alebo" pred Vianocami ten týždeň... Ale ja keď som si objednávala hodinky (niekoľko x) od tohoto predajcu vždy mi prišli, našťastie, tak ja som nemala problém  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
|
|
|
|
gerekova n. (gerekova22)
ID 219870
(upravené 3. 1. 2012, 16:24)
|
Predajuci ochotny vyriesit vyskytnute problemi |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Lucia Š. (lucika888)
ID 110235
(upravené 16. 1. 2012, 19:01)
|
aj keď som nebola s nákupom u vás spokojná nebudem vám tu robiť problémy, hodinky ja nenosím, preto formu vašej kompenzácie nepríjmam a už som jeden pekný kúsok od vás kúpila, ktorý mi neprišiel ako vianočný darček a fakt to bol dlhy proces kým sa ku mne dostali. Ja viem, že boli Vianoce a mali ste toho veľa, ale musíte si na takéto veci dávať pozor. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(upravené 13. 1. 2012, 10:51)
|
Pri prípadnom vzniknutom probléme je kupujúca ochotná dohodnúť sa na rozumnom riešení. ODPORÚČAM |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Lucia Š. (lucika888)
ID 110235
(upravené 16. 1. 2012, 19:01)
|
... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Michaela L. (misicka01)
ID 46544
(upravené 12. 1. 2012, 21:44)
|
Komunikacia, predaj prebehol bez problemov.... |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(28. 12. 2011, 21:09)
|
Neviem na aký email ste písali, emaily od Vás máme z 10.12. 15.12. a 20.12.. Komunikácia ohľadom mimiaukcii či mimibazaru je len cez email trendyhodinky.sk@gmail.com alebo vzkazy. Zajtra preruším svoju dovolenku a pozriem sa na Vašu zásielku, a ako ste uviedli v mailoch platbu Vám vrátime. Výhražne emaily nás nemotivujú k riešeniu, uprednostňujeme rozumné riešenia bez obviňovania. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Ivana B. (damiana666)
ID 191101
(23. 12. 2011, 14:30)
|
Ďakujem krásne, hodinky mi prišli naozaj veľmi rýchlo. sú nádherné. nečakala som, že dôjdu ešte pred vianocami. Predávajúceho vrelo odporúčam  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Katarína G. (kacatko437)
ID 132144
(23. 12. 2011, 13:49)
|
Dakujem krasne za hodinky, bola som velmi prkvapena, ked mi uz dnes dosli, , predavajuceho mozem len a len odporucat , islo o moj myslim treti obchod a som maximalne spokojna. Mam super pre brata...este raz DAKUJEM a prajem krasne sviatky!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Milan R. (imlan)
ID 223858
(22. 12. 2011, 21:14)
|
bezproblemova spolupraca, rýchla odpoved na mail. Hodinky vydražené za super cenu.. Spokojnosť!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Alica K. (cicus13)
ID 200101
(upravené 5. 1. 2012, 13:22)
|
Ďakujem predávajúcemu za ochotu riešiť problém, zachovali ste sa férovo takže ešte raz Ďakujem |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
REACTION s. (handbag)
ID 116441
, mimibazar.sk/handbag
(24. 12. 2011, 22:01)
|
Alicka, ked vam mozem poradit, ked ste to platila prevodom z vasej banky alebo priamym vkladom v banke (a mate doklad) - treba zavolat do svojej banky alebo ist priamo na pobocku, podat reklamaciu na nedodanie tovaru a jeho zaplatenie. Treba si vytlacit komunikaciu ktoru ste mala s predavajucou, pripadne aj nejake vyjadrenie od admina z mimibazaru a do 30dni by ste mala mat peniaze naspat - uznana reklamacia bankou. Vsetky prevody a vklady v banke a cez banku su poistene bankou. Treba to riesit |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(28. 12. 2011, 21:22)
|
Na požiadanie v prípade nedoručenia zásielky vieme vrátiť platbu i bez toho aby sme čakali na výsledok reklamácie na pošte. Sme firma, ktoré nemá za potreby zadržiavať platbu v hodnote nejakých desiatok eur. Ale informácie, ktoré ste poskytli určite pomôžu ostatným kupujúcim ako si poradiť v prípade neserióznych predajcov. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(28. 12. 2011, 21:17)
|
Prostredníctvom emailov sme Vás oboznámili zo situáciou ohľadom Vašej zásielky. Platba Vám bola dnes na vašu žiadosť vrátené bez toho aby sme mali Vašu zásielku teda náš tovar už u sebe. Keďže Vám veríme vieme, že zásielku si na pošte nepreberiete tak aby sa nám vrátila spať. Ospravedlňujeme sa za problémy, ktoré sme Vám pri spracovaní Vašej objednávky spôsobili. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Alica K. (cicus13)
ID 200101
(upravené 5. 1. 2012, 13:24)
|
Ďakujem aj za darček ktorý ste mi poslali ako ospravedlnenie Férová firma prajem Všetko dobré |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Jana M. (psjana)
ID 58674
(upravené 12. 1. 2012, 15:50)
|
všetko je už v poriadku ochota riešiť rada vas odporučam !! jana |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Denisa K. (Vkikinka)
ID 29171
, mimibazar.sk/vkikinka
(26. 12. 2011, 17:16)
|
Janka budete asi čakať zbytočne , ja čakám od 7.12.2011 a ani hodinky ,ani peniaze . nie su ochtný mi ani odpísať . Podvodnícka banda !!!  |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(28. 12. 2011, 21:35)
|
Na vaše požiadanie Vám bola platba vrátená až dnes kedže požiadavku o vrátenie ste napísali 22.12. o 16:40 kedy už nikto v kancelárii nebol a tak nebol prístup k účtom pre vrátenie platby. Ak sme Vám tým to spôsobili škodu alebo problémy ospravedlňujeme sa. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
|
Valerian G. (trendyhodinky)
ID 140088
, mimibazar.sk/trendyhodinky
(28. 12. 2011, 21:24)
|
Ako sme Vás oboznámili v emaily balíček budete mať zajtra doma. Ak ho nepreberiete napíšte nám aby sme Vám vrátili platbu. Ak sme Vám spôsobili škodu či problémy ospravedlňujeme sa. V pred vianočnom období pri veľkom množstve objednávok môže dôjsť k chybám čo nás však neospravedlňuje. |
ODPOVEDAŤ
nahlásiť
|
Celkom: 472 (zobrazuje sa 41-60)
|
<< predchádzajúca
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,24
ďalšia >>
|