. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Branislav Á. (Karina1313) ID 4787
Branislav Abel
.
mimibazar.sk/karina
Bazárik v Čechách
Oblasť: Bratislava
Telefon: mmbkarina@gmail.com
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 3.7.2006
Naposledy: 29.1.2023 16:05
Aktualizácia: 7.11.2020 5:37
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
44866046
HODNOTENIE 3285
RODINNÉ FOTOGRAFIE 853
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
1.Ceny mám stanovené prosím klikajte iba ked máte záujem 2..Osobne odbery nie su možne!. Prosím píšte k objednávke hned aj adresu 3. Pokial sa nedohodneme inak očakávam platbu obratom. Teším sa na našu spoluprácu
Vážení nakupujíci, - PROSÍM PREČÍTAJTE SI!!!!!!
Obchodné podmienky
1. Všeobecné ustanovenia
Predávajúci:
Branislav Ábel
Páričkova 19
82108 Bratislava
IČO: 44866046
DIČ: 1047585143
Nie sme platcovia DPH.

Kontakt:
mmbkarina@gmail.com
Kupujúci:
Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim ako odberateľ (zákazník) produktov od predávajúceho prostredníctvom internetového obchodu, ktorý je súčasťou internetového portálu www.mimibazar.sk.
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné
2. Dodacia lehota
Objednaný tovar, ktorý je skladom expedujeme do 2- 7 pracovných dní v rámci SR. V prípade tovaru, ktorý skladom nie je, Vás budeme vopred informovať o možnej dostupnosti. Vyhradzujeme si právo na predĺženie dodacej doby a to v prípade, že sa vyskytnú nepredvídateľné udalosti. O tomto Vás však budeme okamžite informovať.
3. Spôsob doručenia
Slovenská pošta - podľa aktuálneho cenníka
Kurierskou službou - podľa podmienok a taríf konkrétnej kuriérskej služby
Nenesieme zodpovednosť za:
1. oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
2. oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
3. poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér), viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte
4. Cena a spôsob platby
Ceny sú uvedené v eurách.V prípade platby prevodom na bankový účet, tovar expedujeme po pripísaníí Vašej platby na účet.V cene tovaru nie je uvedené poštovné a balné - je vždy prirátané k celkovej cene objednávky. Poštovné a balné je 1,5 EUR doporučene 2. treida, 2EUR, poistený balík. Na dobierku neposielame.
5. Vrátenie a výmena tovaru
V prípade nespokojnosti s tovarom, ho môžete bez udania dôvodu vrátiť do 7 pracovných dní od prebratia zásielky. Ak je tovar bez pôvodného obalu a visačiek, pripadne nosený, vyhradzujeme si právo znížiť vrátenú čiastku o opotrebenie. Tovar je potrebné do uvedenej lehoty doručiť doporučene na našu adresu (Branislav Ábel, Páričkova 19, 82108 Bratislava). Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). TOVAR NEPOSIELAJTE AKO DOBIERKU!!!
6. Reklamačný poriadok
Na všetok predávaný tovar označený ako "NOVÝ TOVAR" sa vzťahuje 24 mesačná záruka podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z. z.
Na použitý tovar sa nevzťahuje záruka. Zodpovednosť predávajúceho sa vzťahuje len na vady, ktoré mal tovar pri prevzatí kupujúcim. V prípade, ak sa takáto vada prejaví neskôr, je stanovená 12 mesačná lehota, kedy má kupujúci právo uplatniť si právo za zodpovednosť za vadu u predávajúceho. Zodpovednosť sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru, prípadne za vadu tovaru, ktorá bola popísaná pri konkrétnom inzeráte, alebo v Podmienkach predaja.
Kupujúci sa zaväzuje tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je potrebné ihneď, najneskôr však do 48 hodín od prevzatia nahlásiť e-mailom. Reklamácia poškodeného tovaru jeho nesprávnym používaním, skladovaním, nesprávnym ošetrovaním alebo nesprávnym praním sa neakceptuje pre svoju neopodstatnenosť. Preto si vždy dôkladne pozrite znaky poukazujúce na správne zaobchádzanie a čistenie daného tovaru ("visačka" - návod ošetrovania pri všetkých doplnkoch a pod).
POSTUP PRI REKLAMÁCII:
Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom a potvrdíme doručenie reklamovaného tovaru. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Reklamačná doba začína plynúť dňom, kedy predajca zásielku s reklamáciou prevzal a končí dňom, kedy predajca zásielku s vyreklamovaným tovarom odoslal (rozhoduje pečiatka podacej pošty). Za prípadnú stratu zásielky reklamovaného tovaru smerom od zákazníka k predajcovi predajca nezodpovedá.
7. Ochrana osobných údajov
V zmysle zákona o ochrane osobných údajov č.428/2002 Z.z sa zaväzujeme postupovať v zmysle zákona a budeme robiť všetko potrebné preto, aby sme tieto údaje ochránili. Využívaním našich služieb každý zákazník dáva súhlas so zhromažďovaním a používaním jeho osobných údajov.
8. Spôsob stornovania objednávky
(zákazníkom do 24 hodín telefonicky alebo mailom)
Podmínky byly naposledy upraveny: 12.4.2010, 10:46
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu