. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Ela b. (obuv eli) ID 323012
obuv eli
mimibazar.sk/obuveli
Oblasť: Zvolen
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 8.8.2016
Naposledy: 25.5.2018 18:19
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
34477721
DIČ SK1020434195
HODNOTENIE 13
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
IČO 34477721 Dič DPH: SK1020434195
Provozovatel

Helena Brachová - Eli
Topoľová 24
Sliač

Predajňa:
Obuv Eli
Hviezdoslavova 2156
Zvolen
96001

tel. 0903527242

IČO 34477721
Dič DPH: SK1020434195

moje hodnotenia na https://www.modrykonik.sk/market/seller/obuveli/


Část I.

1. Zrušenie objednávky a Odstúpenie od zmluvy :

Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky.

V zmysle ustanovenia § 7 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bolo v uvedenej lehote predávajúcemu odoslané písomné Odstúpenie od zmluvy. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu (Zbierka zákonov č. 102/2014 §10 ods. 3). Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. (V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý, poškodený alebo neúplný, predávajúci vráti kupujúcemu zníženú kúpnu cenu tovaru v súlade s ustanovením § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotu jeho opotrebovania.)

Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúcemu.

Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je

a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby

b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

d) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

f) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

g) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

j) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

k) poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,

l) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.





2. Záručné podmienky

V zmysle § 620 Občianskeho zákonníka je záručná lehota na nový tovar 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Ak ide o použitú vec, kupujúci a predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby Tovaru, môže Kupujúci uplatniť svoju oprávnenú Reklamáciu.

Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.




Reklamačný postup je uvedený nižšie v druhej - vlastné časti podmienok predaja..




3. Vyhlásenie:

Predávajúci prehlasuje, že sa zoznámil s podmienkami, ktoré by mal spĺňať predajca ponúkajúci tovar cez internet.

Zároveň predávajúci zodpovedá za to, že vo svojich podmienkach predaja bude uvádzať požadované informácie a zároveň informácie, ktoré sú v súlade s aktuálnym znením jednotlivých zákonov.







Část II.

Milé mamičky a milí zákazníci,

Ďakujem Vám za prejavený záujem o môj tovar.
Ceny sú PEVNÉ, ak je nejaká zľava, alebo akcia, všetko je uvedené v albume - AKCIA.

PÍŠTE MI PROSÍM CEZ MMB, stáva sa , že pošta mailom končí v spame a vznikajú tým zbatočné nedorozumenia a problémy... Ďakujem za pochopenie... V prípade akýchkoľvek otázok Vám rada odpoviem :)

V prípade záujmu a dohody tovar rezervujem.

Balíčky posielam po nabehnutí platby na účet. Poštovné je podľa taríf Slovenskej pošty. Balné je zdarma.
Ak sa jedná o akciu poštovné zdarma, myslí sa tým poštovné doporučene 2. trieda bez poistenia balíka.....avšak každé poštovné uvedené pri tovare, je myslené bez poistenia, v prípade záujmu o poistenie balíka alebo zásielky ma prosím vopred informujte...pošta totiž pri strate zásielky bez poistenia prepláca max. výšku 12€. ak si teda želáte zásielku poistiť, navýši sa vaša úhrada o výšku poistenia podľa tarify sl.pošty.

Prevod trvá max. 2 dni, takže obchodíky sú vybavené max. za týždeň ! Preto Vás prosím, ak Vám balíček nedôjde max. do 2 týždňov od poslania platby, dajte vedieť, aby som mohla riešiť túto situáciu, poslať Vám podacie číslo, prípadne podať reklamáciu !!! Info o odslaných balíkoch nájdete vždy v albume : ODOSLANÉ BALÍKY.

Ak máme tovar skladom, posielame po nabehnutí platby. Môže sa ale stať, že pri našom množstve tovaru nie vždy zmeníme na karte dostupnosť tovaru, z časových dôvodov a pri množstve objednávok to nie je možné. V tom prípade je tovar na objednávku. Dostupnosť tovaru. je pak cca. týždeň, max. 14 dní.
Po dohode posielam aj na dobierku.

Pokiaľ by sa stalo, že Vami objednaný tovar nebude možné z akéhokoľvek dôvodu dodať, VŽDY Vás budem kontaktovať s návrhom riešenia. Je možné sa dohodnúť na čiastočnom dodaní, výbere iného tovaru, vrátení uhradenej čiastky, alebo akejkoľvek kombinácii uvedených možností. Tieto prípady budem riešiť bezodkladne, prípadné náklady spojené s riešením situácie nebudú zákazníkovi účtované!

Máte možnosť vrátiť tovar (odstúpiť od kúpnej zmluvy) do 7 pracovných dní od jeho prevzatia, bez uvedenia dôvodu. O tomto ma vopred informujte písomne - dohodneme ďalší postup.

Objednávku máte možnosť stornovať do 24 hod od objednania a to písomnou formou.

Na tovar sa vzťahuje zákonom stanovená záručná doba a to 24 mesiacov.
Ak zistíte chybu výrobku, na ktorú sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, zistené chyby nám oznámte čo najskôr e-mailom , telefonicky alebo písomne na uvedené kontakty. Reklamácia by mala obsahovať nasledovné informácie:
názov a typ tovaru ktorý reklamujete
dôvod reklamácie (popis vady)
dátum nákupu - číslo objednávky
Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, bežným opotrebením veci, nesprávnym použitím a zaobchádzaním, nesprávnym ošetrovaním či prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.
Podmínky byly naposledy upraveny: 10.8.2016, 13:05
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu