. .. .. .. .. .. .
. .
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
ČLENSTVO, INZERCIA
Je Mimibazar naozaj zadarmo?
Áno, za registráciu nič neplatíte. V rámci súkromného predaja môžete vložiť 100 inzerátov s použitým či noseným tovarom úplne zadarmo.
Prečo by som teda mala platiť?
Pretože svoj tovar skôr predáte.
Len za 2,69 € mesačne môžete každý deň aktualizovať až 15 inzerátov, tovar môžete naviac ponúknuť i v aukcii. Členstvo ponúka aj ďalšie výhody. Väčší priestor pre inzerciu, možnosť kopírovania inzercie, k dispozícii budete mať skriňu na uloženie dočasne nedostupného tovaru, sezónneho tovaru, a pod. Predovšetkým potom užívatelia nemusia meniť nastavenia vyhľadávače inzercie, automaticky je prednastavené vyhľadávanie OD HVIEZD, teda užívateľov s plateným členstvom, ktorým sa po zaplatení poplatku stanete.
Množstvo denných aktualizácií ako aj ostatných výhod je priamo závislé na druhu plateného členstva (čím vyššie členstvo si uhradíte, tým viac aktualizácií a výhod budete mať k dispozícii). Ak si neviete s výberom vhodného členstva rady, neváhajte nás kontaktovať na email kontrola1@mimibazar.cz, radi Vám poradíme.
Môžem zadať namiesto mena a priezviska do hlavičky svojho účtu názov bazáriku či firmy?
Meno a priezvisko sú povinné registračné údaje. Zadať do záhlavia účtu namiesto týchto údajov názov bazáriku či firmy je možné iba u komerčných predajcov s aktívnym členstva min. Zafír (alebo vyšším), ktorí v profile uvádzajú svoje IČ. V podmienkach predaja potom musia mať tiež uvedené svoje firemné údaje, adresu, meno a priezvisko osoby zodpovednej za prevádzku účtu.
V prípade, že túto zmenu požadujete, kontaktujte administrátorku na overeni@mimibazar.cz.
Môžem mať na Mimibazari viac registrácií?
Ďalšiu registráciu je možné, PO DOHODE S ADMINISTRÁTORMI, povoliť iba komerčným predajcom, ktorí budú mať aspoň na jednom účte zaplatené min. platené členstvo Zafír alebo vyššie, a to len za predpokladu, že nemá dotyčný predajca žiadne nevybavené záväzky, opakované negatívne hodnotenia a pod. Podmienkou je, že sa obidva účty medzi sebou nebudú nijako vzájomne ovplyvňovať (hodnotenia, umelé navyšovanie cien aukcií a pod.). V opačnom prípade by mohli hroziť blokácie registrácií.
Čo obnáša prepojenie účtov na slovenskom a českom portáli Mimibazaru?
Ak máte záujem o inzerovanie aj na českom portáli Mimibazaru, zaregistrujte sa, prosím, tiež na www.mimibazar.cz. Po vytvorení registrácie kontaktujte administrátorku na overeni@mimibazar.cz a požiadajte o prepojenie obidvoch účtov. Pre urýchlenie vybavenia tejto žiadosti uveďte ID obidvoch registrácií. Po prepojení a úhrade plateného členstva (služba je dostupná iba užívateľom s plateným členstvom) budete môcť začať využívať fuknciu KOPÍROVANIE INZERÁTOV takisto na Váš účet na Mimibazar.cz. Sami si potom vyberiete, ktorý tovar chcete ponúkať tiež na českom portáli, a prenesiete si ho tam.
Ak chcete kopírovať inzeráty, ktoré je možné vkladať iba s vyšším plateným členstvom, je potrebné si najskôr predplatiť zodpovedajúce členstvo tiež na českom portáli. Najjednoduchší a najrýchlejší spôsob je zažiadať si na vyššie uvedený email o presunutie časti zaplateného členstva z Vášho slovenského účtu na Váš český účet. Nemusí ísť o rovnakú úroveň plateného členstva, sumu Vám automaticky prepočítame na Vami požadovanú úroveň členstva.
Ako dlho bude inzerát zobrazený?
Keď budete využívať platené členstvo, nie je zobrazenie inzercie obmedzené. U neplatiacich užívateľov sa inzerát zobrazuje 6 mesiacov.
Čo sa stane s mojimi inzerátmi po vypršaní plateného členstva?
Po vypršaní a následnom vypnutí plateného členstva sú všetky inzeráty, ktoré nezodpovedajú členstvu zadarmo, automaticky presunuté do zložky NA ODSTRÁNENIE. Tu sú uchované ešte ďalších 30 dní. Ak je počas tejto lehoty obnovené zodpovedajúce platené členstvo, sú s jeho aktiváciou inzeráty automaticky vrátené do aktívnej inzercie. V opačnom prípade sú po vypršaní tridsaťdňovej lehoty tieto inzeráty odstránené.
Môžem prejsť v prípade potreby na iný druh členstva?
Zvolený druh členstva je možné v priebehu jeho čerpania meniť podľa potreby, maximálne 2x za mesiac. Odkaz pre odoslanie žiadosti o zmenu členstvo nájdete tu http://www.mimibazar.sk/hvezdy.php pod vybratým členstvom (odkaz pre zmenu sa zobrazí iba v prípade, že ste k účtu prihlásení a máte aktívne platené členstvo). Nevyčerpaná suma sa potom automaticky prepočíta na Vami zvolený druh členstva (za rovnakú sumu teda budete mať k dispozícii napr. viac dní čerpania nižšieho členstva a naopak).
Čo znamenajú „HVIEZDY“?
Hviezdami označujeme platiacich užívateľov. Počet hviezdičiek pri mene užívateľa je určený úrovňou zvoleného členstva.
1 a 2 hviezdičky majú predajcovia súkromného tovaru, 3 a viac hviezdičiek umožňuje predaj nového tovaru, tovaru na objednávku, ponuku služieb, vlastnoručných výrobkov alebo ponuky práce
Ako vložím inzerát?
Prihláste sa k účtu a vyhľadajte v pravom stĺpci odkaz "NOVÝ PREDAJ". Potom už stačí len vyplniť formulár a potvrdiť ho.
Musím pred vkladom inzerátu upravovať veľkosť fotografií?
Nemusíte. Vložíte fotografiu tak ako bola urobená, pri vklade sa automaticky upraví na potrebnú veľkosť. Taktiež natočenie fotografie vykonáte kliknutím na fotku pri vkladaní inzerátu. Jedinou podmienkou je JPEG formát fotografií.
Inzerát som vložila, ale nejde ho vyhľadať?
Skontrolujte nastavenie vyhľadávača. Vyhľadávač je primárne nastavený na vyhľadávanie inzercie platiacich užívateľov.
Vo vyhľadávači upravte políčko "od HVIEZD" na možnosť "od všetkých inzerentov", potom bude zobrazený aj Váš inzerát.
Vyhľadávač mám nastavený správne, aj napriek tomu nemôžem svoj inzerát nájsť?
Skontrolujte, či Váš inzerát nie je starší ako jeden mesiac. Dátum nájdete v inzeráte, počíta sa dátum poslednej aktualizácie, príp. dátum vloženia ak inzerát nebol nikdy aktualizovaný. Ak je Váš inzerát starší ako mesiac, je potrebné pre jeho vyhľadanie použiť vyhľadávač "STARŠIE FOTOGRAFIE". Odkaz nájdete v ľavom stĺpci, pod kategóriami tovaru.
Ako dostanem svoje inzeráty na predné miesta vo vyhľadávači?
Inzeráty sa dostávajú na predné miesta vo vyhľadávači pravidelnou aktualizáciou. Počet možných denných aktualizácií je závislý na druhu členstva, ktoré na Mimibazari využívate. Po aktualizácii sa inzerát dostane opäť do popredia, ako by bol novo vložený.
Môžem vo vyhľadávači hľadať aj viac veľkostí naraz?
Áno. Veľkosti, ktoré si prajete vyhľadať iba spojíte znamienkom +. Napr. 38+40+L
Potrebujem nájsť konkrétnu vec, ale v kategórii je viac druhov, ako obmedzím vyhľadávanie?
Ak potrebujete nájsť nohavice a nechcete zobraziť inzerciu s kraťasmi, potom do políčka "text" vo vyhľadávači zadáte znamienko -kraťasy. Zobrazí sa iba inzercia, ktorá slovo "kraťasy" neobsahuje. Znamienko mínus musí byť umiestnené hneď pred "nechcené slovo" bez medzery.
Ako odpoviem na inzerát?
Po rozkliknutí inzerátu sa Vám otvorí stránka s jeho detailným popisom, kde uvidíte aj pole s názvom ODKAZ. Tu napíšete svoju odpoveď, resp. odkaz predajcovi a potom kliknete na pole ODPOVEDAŤ NA INZERÁT.
V odpovedi je automaticky prednastavená fukcia zobrazenie Vašej adresy predajcovi, ktorému na inzerát odpovedáte. Ak si neželáte, aby sa pri tomto prvom kontakte druhej strane Vaša adresa zobrazovala, môžete si zrušiť začiarknutie políčka "Odoslať inzerentovi adresu a kontakty uvedené pri registrácii" (pod oknom, do ktorého píšete odpoveď na inzerát).
Táto Vaša odpoveď na inzerát sa Vám potom zobrazí v pravom menu v zložke ZASLANÉ PONUKY a bude Vám preposlaná takisto na emailovú adresu, ktorú máte zaregistrovanú na účte.
Ako zistím, že na inzerát niekto odpovedal?
V pravom stĺpci sa pri odkaze "ZÍSKANÉ PONUKY" zobrazí červene počet ponúk získaných v aktuálnom dni. Získaná ponuka je Vám tiež ihneď preposlaná na emailovú adresu, ktorú ste uviedli v registrácii.
Emaily odporúčame archivovať. Ponuky na serveri sú totiž uložené po dobu 6 mesiacov, potom sú odstránené.
Prečo nie je možné zobraziť staršie zaslané a získané ponuky?
Do 10.2. boli ponuky uchovávané 30 dní a potom automaticky mazané. Už zmazané staršie odpovede na inzerát teda nenájdete, ale novo prichádzajúci ponuky od teraz uchovávame celých 6 mesiacov. Máte tak väčší prehľad o svojich obchodoch na MIMIBAZARi.
Čo je to FOTOSKRIŇA?
Slúži na uskladnenie inzerátov, ktoré momentálne nechcete mať v aktívnej inzercii, ale zároveň o ne nechcete prísť (napr. sezónny tovar). Odkaz na presun fotografie do skrine nájdete po rozkliknutí daného inzerátu - "VLOŽIŤ FOTOGRAFIU DO SKRINE".
Počet inzerátov, ktoré si môžete presunúť do skrine, sa odvíja od druhu členstva, ktoré máte na Mimibazari predplatené.
Ako upravím v už zadanom inzeráte cenu, poštovné, prípadne ďalšie údaje?
Pri každom inzeráte je zobrazená možnosť UPRAVIŤ. Po rozkliknutí sa dostanete späť do formulára, ktorý ste vypĺňali pri vkladaní inzerátu, a môžete v ňom čokoľvek zmeniť, zmazať či doplniť. Pre uloženie upraveného inzerátu kliknete dole na ikonu UPRAVIŤ.
Rovnako tak môžete inzerát úplne odstrániť - ZMAZAŤ.
Je možné zmazať viac inzerátov naraz?
Inzeráty môžete v prípade potreby odstraňovať postupne po jednom alebo je možné odstrániť naraz celé INZERTNÉ fotoalbum, a to za predpokladu, že máte inzeráty do jednotlivých fotoalbumov zaradené. V tom prípade kliknete na daný inzertný fotoalbum, ďalej na UPRAVIŤ fotoalbum a vyberiete možnosť ODSTRÁNIŤ FOTOALBUM A VŠETKY JEHO FOTOGRAFIE.
Upozorňujeme, že tento krok je vždy nevratný. Už zmazané inzeráty nie je možné vrátiť späť, preto si ich úplné odstránenie najskôr dobre rozmyslite.
Tovar je zaplatený, ale neprišiel a predajca nekomunikuje?
Udeľte predajcovi negatívne hodnotenie a kontaktujte nás na kontrola1@mimibazar.cz. Predajcu upozorníme a ak vec nedorieši, účet pozastavíme.
TECHNICKÉ OTÁZKY
Nedarí sa mi prihlásenie, po ďalšom kliknutí je účet opäť odhlásený?

Problém je v nastavení internetového prehliadača. Rýchlym riešením je použitie iného prehliadača než zvyčajne používate.
V súčasnom prehliadači je nutné urobiť úpravu nastavenia.

 

Prehliadač Chrome:
► stlačíte klávesy CTRL + H
► vymazať údaje o prehliadaní - ak problém pretrváva, potom zvoľte nasledujúci postup:
► v pravom hornom rohu kliknite na symbol "≡"
► Nastavenie
► zrolovať stránku dole a kliknúť "Zobraziť pokročilé nastavenie..."
► Nastavenie obsahu
► v sekcii "Súbory cookies" musí byť označená možnosť: "Povoliť nastavenie miestnych dát"
► môžete kliknúť "spravovať výnimky" a do políčka doplniť adresu
www.mimibazar.sk prípadne www.mimiaukcie.sk a povoliť.

 

Prehliadač Mozilla Firefox:
► v hornej lište kliknite v menu "Nástroje"
► ďalej "Možnosti"
► "Súkromie"
► a zvoľte možnosť "povoliť serverom nastaviť cookies"
► je tiež vhodné označiť možnosť "povoliť cookies tretích strán a ponechať do konca platnosti"
 

Stránka je príliš veľká alebo príliš malá, ako ju upravím na veľkosť svojho monitora?
Zrolujte stránku dole, v pravom stĺpci pod reklamnými bannermi a kalendárom nájdete rôzne možnosti nastavenia rozlíšenia - 1024 | 1152 | 1280 | 1366 | 1600.
Kliknutím na zodpovedajúci rozmer sa stránka prispôsobí Vášmu monitoru.
Ak toto nastavenie problém s veľkým alebo malým textom nevyriešilo, stlačte kláves CTRL a súčasným rolovaním kolieskom myši hore alebo dole budete zväčšovať či zmenšovať veľkosť stránky. Ak nepoužívate myš, stlačte CTRL súčasne so znamienkom + alebo -
Potrebujem si zmeniť meno, adresu, nick - ako to urobím?
Tieto údaje môžu meniť len administrátori. Kontaktujte email overeni@mimibazar.cz a potrebné zmeny urobíme.
Ako si zmením heslo alebo emailovú adresu?
Úpravu emailovej adresy vykonáte v nastavení účtu.
V pravom stĺpci hore kliknite na odkaz "Upraviť účet" a vo formulári email upravte. Zmena je platná okamžite a automaticky sa prenáša aj na server Mimiaukcie.sk
Môžem svoj účet zrušiť? Ako?
O zrušenie účtu požiadajte administrátorku na adrese overeni@mimibazar.cz Žiadosť je nutné zaslať z emailu, ktorý ste uviedli v registrácii. Inak nebude možné žiadosti o zrušenie účtu vyhovieť.
Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť od prvého dňa nasledujúceho mesiaca. Tzn. ak požiadate o zrušenie účtu 10.3., výpovedná lehota začína plynúť od 1.4.
V prípade, že sú na účte negatívne hodnotenia, je výpovedná lehota predĺžená na 3 mesiace.
Už sa nemôžem Mimibazaru naďalej venovať, chcela by som svoj účet preregistrovať na inú osobu. Je to možné?
Áno, je to možné. Ak chcete svoj existujúci účet preregistrovať na inú osobu ( rodinného príslušníka či cudziu osobu), je z bezpečnostných dôvodov nutné nám napísať túto požiadavku z registrovaného emailu, uviesť všetky nové registračné údaje a v neposlednom rade zaslať obojstranné fotokópie dokladov totožnosti pôvodného majiteľa registrácie a taktiež aj nového majiteľa, a to so ZAKRYTÝMI RODNÝMI ČÍSLAMI A ČÍSLAMI OP. Ak u Vás nastane takáto situácia, kontaktujte nás, spoločne vec vyriešime.
Idem na dovolenku a určitú dobu nebudem mať možnosť sa Mimibazaru venovať. Môžem si nechať účet a platené členstvo na túto dobu pozastaviť?
Áno, účet si môžete nechať na ľubovoľne dlhú dobu pozastaviť. Vaše inzeráty zostanú ukryté až do doby, než si ho necháte zase aktivovať. Môžeme Vám na účet vyvesiť informáciu, z akého dôvodu je pozastavený (dovolenka a pod.). Ak ale máte na účte v čase jeho pozastavenia predplatené členstvo, odpočíta sa aj pri pozastavenom účte. Nie je možné teda úplne pozastaviť aj zaplatené členstvo a pokračovať v jeho čerpaní až po opätovnej aktivácii účtu. Na základe Vašej žiadosti sa prípadne dá dohodnúť na zmene členstva na nižšie, po dobu pozastavenia účtu, aby sa Vám denne odpočítala nižšia suma. V prípade potreby pozastavenia Vášho účtu nás kontaktujte na overeni@mimibazar.cz.
Rozmyslel (-a) som si to, chcem vrátiť zaplatený poplatok za členstvo resp. aukcie
Poplatky za členstvo či aukcie môžu byť vrátené len po vzájomnej dohode s prevádzkovateľom. Najčastejšie je takáto situácia riešená prenosom uhradených poplatkov na účet iného užívateľa. V prípade zablokovania alebo zrušenia účtu z dôvodu porušenia podmienok inzercie alebo právnych predpisov užívateľom, nemá užívateľ nárok na vrátenie uhradených poplatkov za členstvo či aukcie, a to ani v prípade, keď tieto poplatky neboli ku dňu zablokovaniu alebo zrušeniu účtu vyčerpané.
Pečiatka a podpis na nami odoslaných dokladoch?
Naše daňové doklady neobsahujú originálny podpis, avšak spĺňajú všetky zákonom stanovené náležitosti, ako obsahovo podľa zákona č 235/2004 Sb. § 28, o Dani z pridanej hodnoty, tak formálne, ktoré definuje zákon č 563/1991 Zb., O Účtovníctvo s novelou c. 353/2001 Sb.

Daňový doklad v zmysle zákona č 588/1992 Zb., O dani z pridanej hodnoty, v znení neskorších zmien a doplnení (ďalej len ZDPH), a účtovný doklad z pohľadu zákona č 563/1991 Sb., O účtovníctve, v znení neskorších zmien a doplnení (ďalej len Zou).

Medzi povinnými náležitosťami daňových dokladov nie je uvedený podpis alebo iný spôsob označenia (pečiatka, vytlačenie mena osoby, ktorá doklad vystavil atď), ktorý by bol povinný vykonať platiteľ, ktorý daňový doklad vystavil, resp. ktorý uskutočnil zdaniteľné plnenie. Zo ZDPH teda povinnosť podpisu ani pečiatky na vystavenom daňovom doklade (faktúre) nevyplýva.

Stanovisko ministerstva financií: 11005/96 UCE Faktúra nie je nikde právnym poriadkom definovaná, ale v praxi sa uplatňuje. Z pozície dodávateľa (ani odberateľa) nie je sama o sebe účtovným dokladom, ale spravidla podkladom k účtovnému dokladu, ktorý je väčšinou súčasťou účtovných písomností. Z hľadiska odberateľa nie je podľa účtovných predpisov rozhodujúci podpis dodávateľa na faktúre, ale podpis oprávneného pracovníka odberateľa, ktorý potvrdí prevzatie dodávky.
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu